Mies sitten lähti entisen salarakkaansa kaupunkiin

• Viestiketjun aloittaja epäilijä
  • Ensimmäinen viesti
"petetty"
Mitä ihmettä sä nyt uliset? Ensin olen nolo ja sitten provo kun puolustan ihmisten yksityisyyttä? Ja peräänkuulutan sitä, että jos jatketaan niin asia on anteeksi annettu ja käsitelty. Jos näin ei ole, niin pidetään suhdetauko jonka aikana käsitellään asia.
Miten asia käsitellään aikana, jolloin ei olla toistensa kanssa tekemisissä? sitä ainakin minulle "tauko suhteesta" tarkoittaa.

Jos sulla ei ole kokemusta pettämisestä, niin älä puhu. Ei se tapahtuma todellakaan ole mikään "sori kun petin", ja sit eletään taas normaalisti niinkuin ennenkin. Ei se luottamus palaudu sormia napsauttamalla. Toisen täytyy olla uskollinen, ja se muutos täytyy vielä näyttää toteen jossain määrin. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään kaikenaikaista kyttäystä, niinkuin SINÄ täällä nyt dramatisoit. Henk. koht. mulla ei ole koskaan ollut mitään kiinnostusta kytätä miestäni, päinvastoin. Eikä ole sitä kiinnostusta ollut pettämisen jälkeenkään, mutta kun toiseen ei voi luottaa 100% on joskus pakko vähän kytätä, että saan todisteita sille asialle että toinen ei moista enää mene tekemään, kun niin sanoo.

Vähän sama kuin jos duunissa teet kardinaalivirheen, niin kyllä sun pitää jatkossa olla tosi tarkka ja sitten vielä todistaa pomolle kenties useampaan otteeseen että sä olet opetellut homman ja osaat sen. Ei se ole mikään, HUPS, sorge, unohdettu.

Virheistä pitää ottaa vastuu, eikä se toimi niin että saa mokailla miten tahansa ja kaiken saa anteeksi vaan pyytämällä. Lapsellinen ajatus.

"Vieras"
Meinaat, että sellainen joka pitää kiinni yksityisyydestä ja uskoo että esimerkki ja aika palauttaa luottamuksen (jos toisen osapuoli on valmis siihen), ei ole oikeasti pahoillaan?
Ja nytkö korjataan pettämisen vahingot luvalla alkaa aikuisen holhoajaksi? :LOL:

Petetty hakee jotain ihmeellistä holhoajan roolia vaikka sitä ei voi olla aikuisten elämässä. Ymmärtäkää nyt että petää voi miljoonilla eri tavoilla ettekä te sitä kyttäämällä yhtään paranna. Kai te vaaditte oikeuden myös työsähköposteihin vaikka kyseessä olisi salaista tietoa omaava yritys? :D Ettei vaan pikkusihteerikkö tule ja vie miestä.
Tämä ns. holhoaminen on seurausta pettämisestä. Mies on tehnyt sen valinnan, että pettää, kantakoot myös seuraukset jos mielii jatkaa suhdetta. Jos haluaa täydellisen liikkumavapauden, niin ei varmaan sitten petä pahimmalla mahdollisella tavalla?

Pettämisessä rikotaan luottamus perinpohjaisesti. Kyllä, luottamusta lähdetään korjaamaan tällä holhoamisella, eli toinen kertoo tekemisensä ja todistaa puhuneensa totta. Tämä on asia, jonka ymmärtää vasta kun on tullut petetyksi. Ja tämä tuntuu menevän hyvin samalla kaavalla jokaisessa pettämistilanteessa eri suhteissa.

Ei ole kyse siitä, että kyttäämisellä estetään pettäminen vaan korjataan luottamus.
Mikä helvetin ongelma sinulle on, jos mies välttämättä haluaa jatkaa suhdetta ja naiselle ainoa tapa luottamuksen korjaamiseen on tämä ns. holhoaminen? Sitä kestää aikansa, kun luottamus alkaa palautua, palaa myös liikkumavapaus. Siihen asti, voi lähteä suhteesta jos ei luottamuksen korjausyritykset miellytä. Jos pettäjä oikeasti haluaa korjata suhteen, hän suostuu petetyn pyyntöihin.

"Paras hyvitys uskottomuudesta on osallistua siihen tuskan, mitä se puolisossasi synnyttää ja auttaa häntä asian selvittelyssä kaikin hallussasi olevin ja ulkopuolelta saatavin keinoin." (Väestöliitto)

Tämä on kyllä sellainen asia, josta ei voi puhua kuin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Sen tajuaa, vasta kun sen kokee. Enkä tiedä miksi edes vastaan Vierasmiehen provoamiseen.

Vierasmies
[QUOTE="petetty";29058086]Miten asia käsitellään aikana, jolloin ei olla toistensa kanssa tekemisissä? sitä ainakin minulle "tauko suhteesta" tarkoittaa.

Jos sulla ei ole kokemusta pettämisestä, niin älä puhu. Ei se tapahtuma todellakaan ole mikään "sori kun petin", ja sit eletään taas normaalisti niinkuin ennenkin. Ei se luottamus palaudu sormia napsauttamalla. Toisen täytyy olla uskollinen, ja se muutos täytyy vielä näyttää toteen jossain määrin. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään kaikenaikaista kyttäystä, niinkuin SINÄ täällä nyt dramatisoit. Henk. koht. mulla ei ole koskaan ollut mitään kiinnostusta kytätä miestäni, päinvastoin. Eikä ole sitä kiinnostusta ollut pettämisen jälkeenkään, mutta kun toiseen ei voi luottaa 100% on joskus pakko vähän kytätä, että saan todisteita sille asialle että toinen ei moista enää mene tekemään, kun niin sanoo.

Vähän sama kuin jos duunissa teet kardinaalivirheen, niin kyllä sun pitää jatkossa olla tosi tarkka ja sitten vielä todistaa pomolle kenties useampaan otteeseen että sä olet opetellut homman ja osaat sen. Ei se ole mikään, HUPS, sorge, unohdettu.

Virheistä pitää ottaa vastuu, eikä se toimi niin että saa mokailla miten tahansa ja kaiken saa anteeksi vaan pyytämällä. Lapsellinen ajatus.[/QUOTE]

Sinä dramatisoit tuo sormia napsauttamalla naps-versiota. Ei todellakaan töissä aleta nuolemaan pomon persettä "näyttelemällä jatkuvasti osaamista" virheen jälkeen. Tehdään asioita kuten ennenkin ilman mokauksia. Näin suhteessakin. Kyllä jokainen aivoilla varustettu ihminen näkee muuttuuko toisen tekemiset kiinnijäämisen jälkeen, räplääkö puhelinta, haiseeko sormet pillulle, jne jne. Mitä helkuttia se kyttäys auttaa kun et kumminkaan voi kytätä tarpeeksi? Menettekö myös miehen töihin varmistuaksenne, ettei pikkusihteeri anna miehellä tussua, kiellättekö pikkujouluristeilyt jne?

Ihan aikuisten oikeasti, lapsellista kytätä, säälittävää ja turhaa. Mutta tehokas keino ajaa suhde karikolle jos se on tavoitteena. Kai tää on vähän sama kuin mustasukkaisuus joka on joidenkin mielestä ihana rakkauden osoitus, voi kuinka ihanaa kun joku oikein välittää kun se kyttää ja muikistelee vihaisena nurkan takana jos vähääkään puhut esim. vieraan naisen/miehen kanssa.

"teletappi"
Ja pettäjäkö yleensä ei tee mitään? Niinkuin vaikka lopeta pettämistä, käyttäydy paremmin jne? Sen lisäksi pitää alkaa holhottavaksi, antaa kaikki kontaktit ulkomaailmaan petetyn hallintaan, lopettaa käyminen ulkona jne?
Johan tässä ketjussa joku sanoi "en kyllä antaisi miehen mennä". Mit vit :LOL:, ihanko oikeasti jaksatte olla suhteessa jossa joku on teidän luvan varainen? Enkä nyt puhu mistään koira -- ihminen suhteesta :LOL:
Niin, kuinkahan moni pettäjä oikeasti kiinni jäädessään lopettaa pettämisen? Olisi mukava tietää. Oman kokemuksen mukaan kaikki pettäneet ovat sitä myös aina jatkaneet.

Tilapäisesti kyllä pitäisi alistua kyttäyksen alaiseksi, kunnes luottamus on palautunut. Mistään "loppuelämä holhouksen alla" -tuomiostahan ei ole kukaan puhunut. Pettäjä on rikkonut luottamuksen. Sellaisella teolla on seuraamuksensa, jos ei sitä kestä niin se on voi voi ja bye bye.

[/QUOTE]

Vierasmies
[QUOTE="Vieras";29058137]Tämä ns. holhoaminen on seurausta pettämisestä. Mies on tehnyt sen valinnan, että pettää, kantakoot myös seuraukset jos mielii jatkaa suhdetta. Jos haluaa täydellisen liikkumavapauden, niin ei varmaan sitten petä pahimmalla mahdollisella tavalla?

Pettämisessä rikotaan luottamus perinpohjaisesti. Kyllä, luottamusta lähdetään korjaamaan tällä holhoamisella, eli toinen kertoo tekemisensä ja todistaa puhuneensa totta. Tämä on asia, jonka ymmärtää vasta kun on tullut petetyksi. Ja tämä tuntuu menevän hyvin samalla kaavalla jokaisessa pettämistilanteessa eri suhteissa.

Ei ole kyse siitä, että kyttäämisellä estetään pettäminen vaan korjataan luottamus.
Mikä helvetin ongelma sinulle on, jos mies välttämättä haluaa jatkaa suhdetta ja naiselle ainoa tapa luottamuksen korjaamiseen on tämä ns. holhoaminen? Sitä kestää aikansa, kun luottamus alkaa palautua, palaa myös liikkumavapaus. Siihen asti, voi lähteä suhteesta jos ei luottamuksen korjausyritykset miellytä. Jos pettäjä oikeasti haluaa korjata suhteen, hän suostuu petetyn pyyntöihin.

"Paras hyvitys uskottomuudesta on osallistua siihen tuskan, mitä se puolisossasi synnyttää ja auttaa häntä asian selvittelyssä kaikin hallussasi olevin ja ulkopuolelta saatavin keinoin." (Väestöliitto)

Tämä on kyllä sellainen asia, josta ei voi puhua kuin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Sen tajuaa, vasta kun sen kokee. Enkä tiedä miksi edes vastaan Vierasmiehen provoamiseen.[/QUOTE]

Aivan naurettava tuo väestöliiton "kaikin hallussasi olevin keinoin". Kai se nyt perkele jokainen ymmärtää, että kun luovuttaa kaikki kontaktit ja kontaktien tekovälineet petetylle ja kahlitsee itsensä kiinni oman makuuhuoneen pilariin sekä asentaa siveysvyön joiden avaimet antaa petetylle niin tuskin pettää ihan heti uudestaan. Mutta varmasti pettää kun alkaa elämään normaalia elämää jos on pettääkseen.

Mistä vitusta se nainen/petetty tietää mikä on ainoa tapa päästä eteenpäin, jos kerran heti on vaatimassa jos jonkilaisia kyttäysoikeuksia eikä anna ajan ja toisen esimerkin parantaa tilannetta? Tilanne on varmasti tuskainen, mutta oikeuttaako se petetyn HETI SAAMAAN kyttäysoikeuden toisen yksityisyyteen?

"petetty"
Sinä dramatisoit tuo sormia napsauttamalla naps-versiota. Ei todellakaan töissä aleta nuolemaan pomon persettä "näyttelemällä jatkuvasti osaamista" virheen jälkeen. Tehdään asioita kuten ennenkin ilman mokauksia. Näin suhteessakin. Kyllä jokainen aivoilla varustettu ihminen näkee muuttuuko toisen tekemiset kiinnijäämisen jälkeen, räplääkö puhelinta, haiseeko sormet pillulle, jne jne. Mitä helkuttia se kyttäys auttaa kun et kumminkaan voi kytätä tarpeeksi? Menettekö myös miehen töihin varmistuaksenne, ettei pikkusihteeri anna miehellä tussua, kiellättekö pikkujouluristeilyt jne?

Ihan aikuisten oikeasti, lapsellista kytätä, säälittävää ja turhaa. Mutta tehokas keino ajaa suhde karikolle jos se on tavoitteena. Kai tää on vähän sama kuin mustasukkaisuus joka on joidenkin mielestä ihana rakkauden osoitus, voi kuinka ihanaa kun joku oikein välittää kun se kyttää ja muikistelee vihaisena nurkan takana jos vähääkään puhut esim. vieraan naisen/miehen kanssa.
Nuolemaan pomon persettä? näyttelemällä jatkuvasti osaamista?
hohhoijjaa, niinkuin lapsen kanssa keskustelis :D just totahan mä tuossa tarkoitin, hyvä vierasmies! OOT NIINKUN NIIN ASIAN YTIMESSÄ HEI! <3

Haiseeko sormet pillulle. Voi jeesus. Tässä sä just meet taas vähän yli, en mä ainakaan mieheni sormia haistele.

Minustakaan ei ole tervettä haistella puolison sormia, josko pillumehut haisis. Tai kieltää kaikkia risteilyjä maailman loppuun saakka. Tai kahlita miestä makkarin patteriin. Eikä ole edes kiinnostusta moiseen. Tässähän on kyse ennemminkin siitä, että MINÄ annan miehelle toisen mahdollisuuden. Jos häntä ei kiinnosta mun kanssa olla näillä ehdoilla mitä nyt on, on täysin vapaa menemään. Mä saan kyllä miehen ihan muutenkin, kuin kahlitsemalla sellaisen patteriin. Itseasiassa se olisi paljon helpompaa. Mulla ei ole mitään tarvetta pitää miehestäni väkisin kiinni. Mutta hän nimenomaan haluaa olla kanssani, ja hyvittää sen mitä on tehnyt. Joten annan siihen mahdollisuuden, vaikka se ei todellakaan ole mulle se helpoin tie.

Meillä ainakin mies käy about 3 krt viikossa omissa harrastuksissaan, hänellä on naispuolisia ystäviä joita tapaa myös ihan ilman minua, hän on lauantaina menossa työpaikan virkistysiltaan. En ole kieltänyt näistä yhtään mitään, enkä vihoittele tms moisista menoista. Kahlitsenko liikaa? enpä usko. En itseasiassa edes epäile, ettäkö tekisi siellä mitään. Ja mä tiedän, että jos jotain tekee, se kantautuu ennemmin tai myöhemmin myös minun tietooni. Se on sit voivoi ja lämmin leipä, suhde loppuu sit siihen. Olen siihenkin mahdollisuuteen henkisesti valmistautunut jo, vaikka meillä hyvin tällä hetkellä meneekin. Mutta, välillä mäkin saatan ne miehen taskut tutkia taikka puhelimen tarkastaa. Ihan noin niinkuin pistokokeen merkeissä. Mitä mieltä mies siitä sitten on, eipä edes enää kiinnosta. Eipä se kyllä halua moisesta pikkuasiasta edes ruikuttaa, kun tietää kuinka on minua loukannut. Eipä sitäkään aina oo kiinnostanut mun mielipiteet ja tunteet ;)

Näin se vaan on, se ihana sinisilmäisyys ja liiallinen rehtiys katoaa pettämisen myötä jossain määrin. Se on ihanaa kun voi elää sellaisessa vaaleanpunaisessa maailmassa jossa "mun puoliso ei koskaan petä ja koskaan ei tarvi tutkia toisen puhelutietoja jne", mutta kun se toinen pettää niin myös tuo ihana ajatus katoaa sen ihmisen kanssa iäksi. Sulle ei niin ole käynyt, joten nauti jos mainitunlaisessa suhteessa vielä elät. Jos sun vaimo joskus pettää sinua, ymmärtänet mitä täällä petetyt tarkoittaa ja puhuu. Se kun nyt vaan on niin, että elämä opettaa.

Vierasmies
[QUOTE="petetty";29058481]Mutta, välillä mäkin saatan ne miehen taskut tutkia taikka puhelimen tarkastaa. Ihan noin niinkuin pistokokeen merkeissä. Mitä mieltä mies siitä sitten on, eipä edes enää kiinnosta. Eipä se kyllä halua moisesta pikkuasiasta edes ruikuttaa, kun tietää kuinka on minua loukannut. Eipä sitäkään aina oo kiinnostanut mun mielipiteet ja tunteet ;)

Näin se vaan on, se ihana sinisilmäisyys ja liiallinen rehtiys katoaa pettämisen myötä jossain määrin. Se on ihanaa kun voi elää sellaisessa vaaleanpunaisessa maailmassa jossa "mun puoliso ei koskaan petä ja koskaan ei tarvi tutkia toisen puhelutietoja jne", mutta kun se toinen pettää niin myös tuo ihana ajatus katoaa sen ihmisen kanssa iäksi. Sulle ei niin ole käynyt, joten nauti jos mainitunlaisessa suhteessa vielä elät. Jos sun vaimo joskus pettää sinua, ymmärtänet mitä täällä petetyt tarkoittaa ja puhuu. Se kun nyt vaan on niin, että elämä opettaa.[/QUOTE]

Sä et tuossa todellakaan edes ole kiinnostunut miehesi tekemisistä vaan korjaat pääsi vammoja. No, valitettavaa jos sitä muuten ei saa kuntoon kuin "välillä harmittomasti käymällä miehen taskuilla ja puhelimella". Voi vittu sais akka kyytiä meillä jos menee täysin ilman syytä tavaroilleni ;-) (pieni provo tähän).
Onko sulla ollut SYYTÄ kun menet sorkkimaan miehesi puhelinta? Miksi et samalla nuuhkinut munia ja sormia jos vaikka kävikin huoltsikalla vessassa panemassa jotain tuntematonta johon ei ollut datayhteydessä?

Pistokoe my ass. Mitä hyötyä siitä on kun niistä ei selviä puoliakaan toisen ihmisen tekemisistä?

Vierasmies
Miksi ei ole tervettä haistella toisen sormia jos haluaa jostain varmistua, mutta puhelimen urkkiminen ja muidenkin kirjasalaisuuksien rikkominen OK ja tervettä ja vitun tarpeellista vaikka siitä ei todellisuudessa mikään selviä? No joo toi haistelu oli vain esimerkki :)

Miten ihmeessä kuvitellaan, että kyttääminen tuo mielenrauhaa? Eikö se vain saa ihmisen yhä hullummaksi? Eiköhän muissa rikollisissa toimissa toiminta vain lisäänny kun sitä touhua ruokkii?
Luottamuksen ja tilanteen palauttamisen voisi hoitaa myös mentaaliharjoituksella. Ennenkuin kajoaa toisen yksityisyyteen niin voisi miettiä, onko minulla joku syy? Käyttäytyykö toinen oikeasti jotenkin kummallisesti vai onko mahdollisesti oma pääni vain sekaisin? Jos urkkija miettisi omaa toimintaansa ja joka kerta nöyrimmästi pyytäisi anteeksi kun mitään ei löytynytkään, niin äkkiä sitä tajuaisi kuinka hullu onkaan ja voisi lopettaa kyttäilyn. Oli syy kenen tahansa niin se oman pään sisäinen vika löytyy vain itsestä, ei toisista.

"Vierailija"
Vierasmies huhuu! Johan olet ottanut tämän ketjun sydämen asiaksi. Miksi? Oletko pettäjä vai petetty? Miksi asia sinua näin kiinnostaa, että harrastat lähes yksinpuhelua? Ja tuo katketakseen nauravien hymiöiden runsas käyttö saa ihmisen kuulostamaan hieman yksinkertaiselta :)

pettäjä
Sä et tuossa todellakaan edes ole kiinnostunut miehesi tekemisistä vaan korjaat pääsi vammoja. No, valitettavaa jos sitä muuten ei saa kuntoon kuin "välillä harmittomasti käymällä miehen taskuilla ja puhelimella". Voi vittu sais akka kyytiä meillä jos menee täysin ilman syytä tavaroilleni ;-) (pieni provo tähän).
Onko sulla ollut SYYTÄ kun menet sorkkimaan miehesi puhelinta? Miksi et samalla nuuhkinut munia ja sormia jos vaikka kävikin huoltsikalla vessassa panemassa jotain tuntematonta johon ei ollut datayhteydessä?

Pistokoe my ass. Mitä hyötyä siitä on kun niistä ei selviä puoliakaan toisen ihmisen tekemisistä?
Kiinnostaa mieheni tekemiset, ei kuitenkaan kaikenaikainen kyttäys. Kiinnostaa myös oman pääni vammojen korjaus, koska pettäminen on meille jokaiselle kova henkinen kolaus kun toisesta välittää. Siihen kuuluu myös se, ettei näin alussa vielä odota toiselta kovin kummoisia. Tervettä itsesuojelua.

Miten sun ja sun naisen välit liittyy toiseen pariin, joiden välillä on pettämisongelma? ei mitenkään. Sehän se ongelma onkin, kun sä et vaan ymmärrä tavallisen parisuhteen ja tällä tapaa ongelmaisen parisuhteen eroa :)

Sä myös hieman väheksyt sitä että katsotaan toisen puhelimesta tms jotain, niinkuin siitä ei mitään voisi selvitä. Se kun on aika tavallista, että pettäjä ei peittele toimiaan ihan niin hyvin kuin voisi kuvitella. Yllättävän moni pettäjä on just niin tyhmä, että jää kiinni koneen selaushistorian tai puhelimen tekstarien kautta. Ja ne on vähän pitävämmät todisteet kuin "sun sormet ihan varppina nyt haisee vieraan naisen pillulle mun mielestä!!!1" -syytökset.

Ja koko ajanhan sä todistat provoavasi, kun kirjoitat mahd. törkeästi. Kun vastaan asiallisesti, niin oikein yrität heittää vettä myllyyn vastaamalla vielä törkeämmin. :)

Vierasmies
Jos et pienillä aivosoluillasi ole huomannut, niin koitan keskustella mm. yksityisyyteen kajoamisesta. Näyttää saavan mammat takajaloilleen hirnumaan "enkö minä saakaan urkkia miestäni, älkää sanoko noin, minä haluan määrätä mitä tehdään MINUN KODISSANI" :LOL:
akkalauma usein villiintyy ja vauhkoontuu kun joku pistää erilaista näkökulmaa elämään.

En ole btw. kumpikaan noista, en tekijä enkä uhri.

[QUOTE="Vierailija";29058682]Vierasmies huhuu! Johan olet ottanut tämän ketjun sydämen asiaksi. Miksi? Oletko pettäjä vai petetty? Miksi asia sinua näin kiinnostaa, että harrastat lähes yksinpuhelua? Ja tuo katketakseen nauravien hymiöiden runsas käyttö saa ihmisen kuulostamaan hieman yksinkertaiselta :)[/QUOTE]

"petetty"
Ennenkuin kajoaa toisen yksityisyyteen niin voisi miettiä, onko minulla joku syy? Käyttäytyykö toinen oikeasti jotenkin kummallisesti vai onko mahdollisesti oma pääni vain sekaisin?
Sä sekoitat nyt uskollisen ihmisen pettävään ihmiseen. Tottahan toki meidän petettyjen kumppaneissa on ollut jotain hälyttävää, kun sitä puhelinta on lähdetty kaivamaan. Toinen on käyttäytynyt kummallisesti pidemmänkin aikaa, ja todisteet epäilylle on lopulta löytynyt esim. puhelimesta. Eli vaistoni ja pääni on toiminut ihan niinkuin pitääkin ;)

Jos taas sun kumppani ei ole koskaan sua pettänyt, siitä ei edes ole olemassa mitään merkkejä ilmassa, ja silti menet kaivelemaan vaimosi puhelinta, niin joo. Sanoisin sua vainoharhaiseksi. Se vaan ei ole mitenkään verrattavissa esim. ap:n tilanteeseen.

Vierasmies
Mistäs sä tiedät miten "pettäjät keskimäärin toimii"? Onko kokemusta sadoista pettymisistä? Jos ei, niin älä arvaile!

Keskustelu nyt tuommosen kanssa joka jankkaa vain provoamisesta. Sun mielestä provoaminen on vissiin sitä kun en olekaan samaa mieltä sinun ihanan ahh, niin sallitun kyttäysajatuksen kanssa?

Etkö sä ahdistu kaikista asioista mitä miehesi voi tehdä ja sä et tiedä? Luuletko, että edes sun mies on niin urpå että ei osaisi peittää juuri niitä asioita joita sä tarkkailet ja muuten korvat luimussa panee jotain vosua sellaisessa tilanteessa jota et yhtään osaa kytätä ja epäillä!! kyttää kunnolla jos meinaat! Elisan Vahti-palvelu miehen pipoon kiinni, johan saat livedataa 24/7. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pettäjä;29058689:
Sä myös hieman väheksyt sitä että katsotaan toisen puhelimesta tms jotain, niinkuin siitä ei mitään voisi selvitä. Se kun on aika tavallista, että pettäjä ei peittele toimiaan ihan niin hyvin kuin voisi kuvitella. Yllättävän moni pettäjä on just niin tyhmä, että jää kiinni koneen selaushistorian tai puhelimen tekstarien kautta. Ja ne on vähän pitävämmät todisteet kuin "sun sormet ihan varppina nyt haisee vieraan naisen pillulle mun mielestä!!!1" -syytökset.

Ja koko ajanhan sä todistat provoavasi, kun kirjoitat mahd. törkeästi. Kun vastaan asiallisesti, niin oikein yrität heittää vettä myllyyn vastaamalla vielä törkeämmin. :)

"petetty"
Jos et pienillä aivosoluillasi ole huomannut, niin koitan keskustella mm. yksityisyyteen kajoamisesta.
Jos ap pyytää mieheltään puhelutietoja ja tämä ne itse ap:lle luovuttaa, se ei ole yksityisyyteen kajoamista. Pysyppä asiassa.

Ota huomioon, että moni pettäjä suvaitsee itse sen että "tietoja tongitaan", sehän on ihan parin keskenään sovittavissa oleva asia. Itseasiassa on pareja, jotka on täysin avoimia kaikessa vaikka pettämistä ei olekkaan tapahtunut. Esim. mulle on täysin ok että mies lukee mun tekstiviestejä tai avaa mun kirjepostit. Ei mua moinen kiinnosta, ei siellä ole mitään salattavaa. En tiedä lukeeko mun tekstiviestejä esim. kun käyn suihkussa vai ei, ei sillä ole mulle mitään merkitystä. Lukekoon jos tuntee tarvetta.

Jos esim. sulle ei pettäjänä asia missään nimessä kävisi, varmaan jättäisit kumppanisi, eikös? :) Simple.

"Vierailija"
Jos et pienillä aivosoluillasi ole huomannut, niin koitan keskustella mm. yksityisyyteen kajoamisesta. Näyttää saavan mammat takajaloilleen hirnumaan "enkö minä saakaan urkkia miestäni, älkää sanoko noin, minä haluan määrätä mitä tehdään MINUN KODISSANI" :LOL:
akkalauma usein villiintyy ja vauhkoontuu kun joku pistää erilaista näkökulmaa elämään.

En ole btw. kumpikaan noista, en tekijä enkä uhri.
Eli et ole ymmärtänyt, mistä ketjussa alunpitäen edes keskusteltiin :)
Jokainen petetty on oikeutettu käsittelemään haavojansa niin paljon ja niillä keinoin, kun itse kokee tarpeelliseksi. Pettäjä voi joko tämän hyväksyä tai lähteä menemään. Jos pettäjä on päättänyt parisuhteeseen jäädä, niin samalla tulee hyväksyneeksi sen seikan, ettei luottamusta saa takaisin helpolla, vaikka anteeksi olisikin annettu. Toinen saa kytätä ja epäillä, pettäjä itse on koko sopan keittänyt ja hörppiköön sitä, vaikka kuinka pahalta maistuisi.
Ja melkoinen mamma olet sinäkin, kun täällä niin ahnaasti mielipidettäsi puolustat, eipä mulla muuta :)

"petetty"
Mistäs sä tiedät miten "pettäjät keskimäärin toimii"? Onko kokemusta sadoista pettymisistä? Jos ei, niin älä arvaile!

Keskustelu nyt tuommosen kanssa joka jankkaa vain provoamisesta. Sun mielestä provoaminen on vissiin sitä kun en olekaan samaa mieltä sinun ihanan ahh, niin sallitun kyttäysajatuksen kanssa?

Etkö sä ahdistu kaikista asioista mitä miehesi voi tehdä ja sä et tiedä? Luuletko, että edes sun mies on niin urpå että ei osaisi peittää juuri niitä asioita joita sä tarkkailet ja muuten korvat luimussa panee jotain vosua sellaisessa tilanteessa jota et yhtään osaa kytätä ja epäillä!! kyttää kunnolla jos meinaat! Elisan Vahti-palvelu miehen pipoon kiinni, johan saat livedataa 24/7. :)
Luen paljon tutkimuksia ja moisen käsityksen niistä saa.

Jankkaa? olen maininnut provoamisesta vain kahdessa viestissäni. Olen kuitenkin aika monta viestiä jo naputellut...

Sun viimeinen kappale nyt on niin onnetonta provoamista että zzzZZZZzzzZZZzzzz.

Vierasmies
Jos petetty vaatimalla vaatii, että minä muuten sitten kyttää sinua ja kyllä haluan olla kanssasi, niin sehän on melkoista "kaikki mulle heti"- ajattelua.

Mitä jos pettäjä sanoo, että oli suuri vahinko ja annat ajan näyttää kuinka sellaista ei enää tapahdu, mutta kirjeisiin ja puhelimiin ei urkita kun ne on yksityistä aluetta, niin ilmeisesti petetty sitten valitsee lähtemisen koska ei saanutkaan holhottavaa eikä "heti kaikki tieto mulle nyt äkkiä"-mennyt läpi.

Kyttääminen ja epäily onkin kaksi eri asiaa. Epäillä voi päässään mitä haluaa, mutta ei se lähtökohtaisesti oikeuta menemään toisen tavaroille ilman lupaa.

Mulle on ihan sama se jos pettäjä itse haluaa vaikka leikata mulkkunsa irti.

[QUOTE="Vierailija";29058759]
Jokainen petetty on oikeutettu käsittelemään haavojansa niin paljon ja niillä keinoin, kun itse kokee tarpeelliseksi. Pettäjä voi joko tämän hyväksyä tai lähteä menemään. Jos pettäjä on päättänyt parisuhteeseen jäädä, niin samalla tulee hyväksyneeksi sen seikan, ettei luottamusta saa takaisin helpolla, vaikka anteeksi olisikin annettu. Toinen saa kytätä ja epäillä, pettäjä itse on koko sopan keittänyt ja hörppiköön sitä, vaikka kuinka pahalta maistuisi.
Ja melkoinen mamma olet sinäkin, kun täällä niin ahnaasti mielipidettäsi puolustat, eipä mulla muuta :)[/QUOTE]

"petetty"
[QUOTE="Vierailija";29058759]Eli et ole ymmärtänyt, mistä ketjussa alunpitäen edes keskusteltiin :)
Ja melkoinen mamma olet sinäkin, kun täällä niin ahnaasti mielipidettäsi puolustat, eipä mulla muuta :)[/QUOTE]

Näin :)

sissus
Ei oikeastaan muuta kommentoitavaa kuin että toivon sydämeni pohjasta että jokainen normaali ihminen pesee kätensä jos ne jossain yhteydessä tulevat pillunhajuisiksi. :D eei kai kukaan runkkaamisen jälkeenkään lähde mällit käteen kuivunena kylille pyörimään...

Vierasmies
Eli vaikka menemällä itsekin pettämään, hakkaamalla pettäjää munille pesäpallomailalla tms?

Tai miten olisi, jos pettäjä ei voi hyväksyä toisen virheitä, antaa anteeksi, antaa ajan parantaa jne, niin voi itse lähteä menemään eikä alentua niin alas kuin toisen aikuisen holhoajaksi ja kyttääväksi luulotautiseksi.

Aika sairasta, että olisi hyväksyttävää käyttää "keinoja mitä hyvänsä" pään sisällön selvittämiseen tilanteessa jossa oma pää ei vaan kestä esim. sitä että antaisi ajan ja esimerkin näyttää.

[QUOTE="Vierailija";29058759]
Jokainen petetty on oikeutettu käsittelemään haavojansa niin paljon ja niillä keinoin, kun itse kokee tarpeelliseksi. Pettäjä voi joko tämän hyväksyä tai lähteä menemään.)[/QUOTE]

[QUOTE="Vierailija";29058682]Vierasmies huhuu! Johan olet ottanut tämän ketjun sydämen asiaksi. Miksi? Oletko pettäjä vai petetty? Miksi asia sinua näin kiinnostaa, että harrastat lähes yksinpuhelua? Ja tuo katketakseen nauravien hymiöiden runsas käyttö saa ihmisen kuulostamaan hieman yksinkertaöiselta :)[/QUOTE]

liekö hän ap:n mies

Vierasmies
:LOL: suihkuaa vielä sellaisessa kaaressa, että voi sänkymakuulta ampua suoraan emännän verhoihin, ei leviä käsiin täällä :LOL:

[QUOTE="petetty";29058832]Vierasmies lähtee :D siitähän se ajatus sitten lähti...[/QUOTE]

"Vierailija"
Jos petetty vaatimalla vaatii, että minä muuten sitten kyttää sinua ja kyllä haluan olla kanssasi, niin sehän on melkoista "kaikki mulle heti"- ajattelua.

Mitä jos pettäjä sanoo, että oli suuri vahinko ja annat ajan näyttää kuinka sellaista ei enää tapahdu, mutta kirjeisiin ja puhelimiin ei urkita kun ne on yksityistä aluetta, niin ilmeisesti petetty sitten valitsee lähtemisen koska ei saanutkaan holhottavaa eikä "heti kaikki tieto mulle nyt äkkiä"-mennyt läpi.

Kyttääminen ja epäily onkin kaksi eri asiaa. Epäillä voi päässään mitä haluaa, mutta ei se lähtökohtaisesti oikeuta menemään toisen tavaroille ilman lupaa.

Mulle on ihan sama se jos pettäjä itse haluaa vaikka leikata mulkkunsa irti.
Mitähän sinä nyt höpiset? Kysehän olikin siitä, haluaako pettäjä suhteeseen jäädä, ei siitä, mitä petetty vaatii, luottamus kun on kertaalleen rikottu, niin ei sitä ihan heti takaisin saa. Ja edelleen, se pettäjä saa lähteä, jos ei hyväksy sitä, ettei toinen heti luotakkaan.
Enkä muuten yleisesti edes ymmärrä tuota yksityisyys ja kirjesalaisuus ym. höpinää, jos yhdessä eletään, niin mitähän niin salaista pitää ihmisellä edes olla, ettei puoliso saa niistä tietää? Ei minulla ainakaan ole.
No, mutta tekstistäsi päätellen sinulla ei todennäköisesti ole juurikaan kokemusta terveestä parisuhteesta tai elämästä yleensäkään, joten jatka kaikessa rauhassa yksityisyytesi vaatimista, varmaan saat pitää sen :)

Yhteistyössä