"petetty"
Miten asia käsitellään aikana, jolloin ei olla toistensa kanssa tekemisissä? sitä ainakin minulle "tauko suhteesta" tarkoittaa.Mitä ihmettä sä nyt uliset? Ensin olen nolo ja sitten provo kun puolustan ihmisten yksityisyyttä? Ja peräänkuulutan sitä, että jos jatketaan niin asia on anteeksi annettu ja käsitelty. Jos näin ei ole, niin pidetään suhdetauko jonka aikana käsitellään asia.
Jos sulla ei ole kokemusta pettämisestä, niin älä puhu. Ei se tapahtuma todellakaan ole mikään "sori kun petin", ja sit eletään taas normaalisti niinkuin ennenkin. Ei se luottamus palaudu sormia napsauttamalla. Toisen täytyy olla uskollinen, ja se muutos täytyy vielä näyttää toteen jossain määrin. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään kaikenaikaista kyttäystä, niinkuin SINÄ täällä nyt dramatisoit. Henk. koht. mulla ei ole koskaan ollut mitään kiinnostusta kytätä miestäni, päinvastoin. Eikä ole sitä kiinnostusta ollut pettämisen jälkeenkään, mutta kun toiseen ei voi luottaa 100% on joskus pakko vähän kytätä, että saan todisteita sille asialle että toinen ei moista enää mene tekemään, kun niin sanoo.
Vähän sama kuin jos duunissa teet kardinaalivirheen, niin kyllä sun pitää jatkossa olla tosi tarkka ja sitten vielä todistaa pomolle kenties useampaan otteeseen että sä olet opetellut homman ja osaat sen. Ei se ole mikään, HUPS, sorge, unohdettu.
Virheistä pitää ottaa vastuu, eikä se toimi niin että saa mokailla miten tahansa ja kaiken saa anteeksi vaan pyytämällä. Lapsellinen ajatus.