mies sit heitti pihalle pari viikkoa sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
toisen naisen takia. Kysyin sit mikä tässä uudessa naisessa on niin ihanaa, niin tää uus on kuulemma älykäs, välitön, ei oo tosikko, osaa nauraa ja ymmärtää miehen huumoria, eikä naputa rahasta.
Jäin sit ihmettelemään, miks ei oo jättäny mua jo aiemmin jos noi piirteet ihmisessä ärsyttää. Luulis jo aikaa sitten tienneen minkälainen olen. Mutta ei kuulemma ole tienny että on myös erilaisia naisia, vaikken ensimmäinen miehelle ollutkaan. kun ois ilmottanu vaikka 5 vuotta sitten minkälaista kumppania hakee, niin ei tytönkään tarviis nyt kärsiä erosta. Ja siitä rahasta; ois joskus maksanu vapaaehtosesti laskut, niin ei ois tarvinnu naputtaa.
Mutta nyt olen taas onnellisesti yh ja voin ottaa elämän rennosti kun ei tartte koko aika miettii kelpaako toiselle sellasena ku on

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta nyt olen taas onnellisesti yh

TAAS yh,se kertookin sinusta PALJON.

Eikä todellakaan kerro! Yhden kerran hän on siis ainakin aiemminkin eronnut. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, monilla on useita suhteita elämänsä aikana. Mun äiti oli yh:na kahteen eri otteeseen eikä todellakaan hänessä ole ihmisenä yhtään mitään vikaa!

niin ja mies lähtee ennemmin hakemaan uutta suhdetta kuin korjaa vanhaa,luulee tulevansa onnelliseksi,ei vain huomaa että ne omat viat seuraa aina mukana vaikka toisen viat jäävätkin taakse.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta nyt olen taas onnellisesti yh

TAAS yh,se kertookin sinusta PALJON.
päätettiin miehen kans kokeilla uudestaan, mutta miehen mielestä siitä ei tullu enää mitään kun tää uus nainen kerto tunteistaan. Minä olisin ollut halukas jatkamaan

Yhteistyössä