Mies rajoittaa menemisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vakio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuollainen kertoo heikosta itsetunnosta eikä sellainen kumppani ole kovin luotettava itsekään.
Harmillinen juttu. Tunnistan kyllä oman mieheni nuorempana tästä, mutta hän ei estänyt eikä rajoittanut. Kunhan murjotti. Se ehkä kuului nuoren miehen huonompaan itsetuntoon ja nyt ollaan jo vuosia ja taas vuosia menty ja tultu oman mielen mukaan. Tietystikään emme menoillamme ja turvan täynnä kotiin tulemisella myöskään halua loukata toisiamme, joten toimii hyvin niin.

Mä en tekisi lasta tuohon tilanteeseen,eihän se parisuhde voi hyvin jos joudut olemaan kotona ja mies saa mennä.Mä puhun kokemuksesta ja mulle ero oli ainut vaihtoehto.Meillä aluksi oli vain tota kieltämistä,mutta lopuksi mustasukkaisuus miehen puolelta voimistui kokoajan vaikka olinkin kotona. Mulle tuli todella hyvä ja helpottunut olo kun erosin hänestä ja nyt voin mennä vapaasti ja tavata kavereita. ( toki 3 lasten tahtiin ) Mutta yrittäkää ensin selvittää tuo asia.

Kyllä meillä on töpeksitty puolin ja toisin aikoinaan mutta silti luottamus pelaa ja kumpikin menee kun sitä haluaa, ei siinä kysytä lupaa että saako mennä mutta mun on vaan neuvoteltava aina siitä että jos tyttö olisi miehen kanssa joko miehen kämpillä tai sitten täällä meillä, ex tempore ei käy koska meillä ei lasta, edes ton ikästä (10 v) jätetä illalla yksin kotiin jos äiti haluu kapakkiin, silloin pyydetään joku hoitaja tai kaveri olee tytön kanssa ja yleensä se on isä joka päätyy lapsen kaveriksi siksi illaksi kun äiti menee ja kuukauden päästä on sellainen tilanne, olen jo miestä informoinut siitä mutta sanoin että kerron sitten tarkemmin että milloin kun se aika tulee lähemmäksi, mun tyttökaveri on tulossa meille silloin viikoksi ja haluun vähän päästä irtaantumaan näistä kotioloista.

olen samaa mieltä kuin useimmat muutkin,ei olis musta tommoseen suhteeseen,jossa mies määräisi tekemiset ja sen kenen kanssa saan liikkua!enkä todellakaan suunnittelisi lasta,jos suhde olisi tuollainen :/

Yhteistyössä