Voi ap, hirveä tilanne ja moukka mies :hug:. Mun mielestä tässä tilanteessa ei vaan ole yhtä oikeaa vastausta. Mä seurustelin 5 vuotta erään petturi"miehen" kanssa. Ekan kerran hän petti varmaan parin vuoden yhteiselon jälkeen. Hän itse asiassa jätti mut tuon toisen naisen takia, mutta nainen ei ollutkaan hänestä kiinnostunut. Niinpä hän alkoi liehitellä mua takas ja mä menin. Sitten hän petti toisen kerran, erottiin ja mä otin hänet takas.
Miksi otin hänet takaisin ja miksi annoin suhteen jatkua? Sen vuoksi, että mulla oli kaikesta huolimatta tunteita häntä kohtaan. En tiedä mitä ne tunteet oli, tuskin rakkautta, mutta tiesin tarvitsevani tuota miestä. Lopulta mies ymmärsi miten tärkeä hänelle olin ja ryhdistäytyi. Valitettavasti se ryhdistäytyminen tuli kuitenkin liian myöhään. Huomasin että tunteita ei enää ollut ja lähdin suhteesta.
Näin jälkeenpäin toisaalta tuntuu pahalta se, että haaskasin monta vuotta hänen kanssaan. Valitettava tosiasia kun on että suhde "pilaantui" jo ekan pettämisen jälkeen. Toisaalta olen tyytyväinen että käänsin viimeisenkin kortin suhteestamme. En ole pientä hetkeä katunut että jätin miehen, eikä ole todellakaan ollut tarvetta haikailla hänen peräänsä. Joskus edelleen näen kauheita painajaisia, jossa olen vasten tahtoani päätynyt jälleen seurustelemaan hänen kanssaan. Voi sitä helpotuksen tunnetta kun aamulla herään ja ymmärrän että se oli unta

.
Yritän tässä sanoa, että vaatii aivan älyttömästi saada suhde uudelleen ehjäksi kokemasi jälkeen. Saattaa valitettavasti olla toivotonta. Toisaalta,voithan yrittää. Selvästikään et ole valmis vielä lähtemään suhteesta ja sekin on ymmärrettävää. Mielestäni tuo oma ideasi erota nyt, mutta pitää mies elämässä, on ihan hyvä vaihtoehto. Menet vaan päivä kerrallaan ja kuuntelet tuntemuksiasi. Karseinta ja kuluttavinta lapsenkin kannalta on päätyä jojoiluun: erotaan, palataan yhteen, erotaan, palataan yhteen.
Tsemppiä sinulle, oletpa todellakin melkoisen kurjassa tilanteessa :hug: