Mies petti, näin omin silmin !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nainen keräsi kamat kun avasin oven ja alotin huutamisen ja yks tuolikin siinä lensi !
No sen mitä ite näin niin nainen ilman vaatteita hyppi miehen päällä !
Tosin en ole koskaan nähny, että kukaan säikähtää mua niin paljoon.
Mitähä muuta haluut illasta kuulla?

[QUOTE="Petetty";24839801]Heheh... Jotenki nyt kun miettii asiaa niin tuo kuulosta aika hyvältä -> soitto isukille :D
Ei vaan, eikö se olis vähän liian lapsellista? :o[/QUOTE]

Todellakin on lapsellista. Kyllä tämä on ihan teidän kahden välinen juttu.
Ja olet näköjään tehnyt päätöksen pysyä suhteessa. Sun pitää nyt sitten elää niin, ettet anna miehesi pettämisen häiritä teidän suhdetta. Muutenhan tuossa päätöksessä ei ole mitään järkeä.

[QUOTE="sofie";24839807]menitkö kotiin siis aiemmin? onko niillä ollut pitkäkin suhde!!!Vitsit et on sikaukko.... Tuossa tilanteessa en kyllä ihan helposti lämpenis....kauheeta synntys voi alkaa ihan millon tahansa ja ukko pettäny!![/QUOTE]

Menin siis aikaisemmin kotiin mitä olin sanonut !
Noo tuo synnytyshän tässä jännittää, nyt on parin pvän aikana alkanu supistelemaan aina välillä vähäsen.

Näin ihan sivuhuomautuksena niin parikymppinen sälli joka on sotaväessä ei kulje mun kirjoissa vielä miehenä, poika riittäis nimitykseksi vielä ihan hyvin. Käytöskin näyttäisi puoltavan tätä näkemystä.

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Todellakin on lapsellista. Kyllä tämä on ihan teidän kahden välinen juttu.
Ja olet näköjään tehnyt päätöksen pysyä suhteessa. Sun pitää nyt sitten elää niin, ettet anna miehesi pettämisen häiritä teidän suhdetta. Muutenhan tuossa päätöksessä ei ole mitään järkeä.

Niinkuin aikaisemmin sanoin, tässä mielentilassa en tahdo tehdä MITÄÄN päätöksiä koska en tahdo katua sitten myöhemmin ! Mielummin rauhoitun nytten ja sitten kun olen rauhoittunut päätän mitä teen.

Ei voi paljon huonommin ajoitus sattua kyllä :(

Toinen armeijassa ja toinen raskaana.
Kumpikin ihminen jokseenkin erikoisessa tilanteessa.
Kummallakin hyrrää hormoonit ylikierroksilla.

Huonompi homma

Itse jätin aviomieheni, kun jäi kiinni uskottomuudesta...silloin minulla taisi viikkoja olla kasassa 8+jotain...enkä päivääkään ole katunut ukon pihalle pois potkimista...lapsesta huolimatta! Nyt viikkoja 22+6...

Mun mielestä tossa ei ole enään miettimistä. ei ole sun arvoinen, eihän edes kohtele sua hyvin. Pärjäät yksinhuoltajanakin. ja todellakin, mä kertoisin koko kansalle, kuinka sika mun ex mies on ollut, pettänyt , vaikka vauva syntyy ihan kohta. Ei ole valmis edes isäks tollanan pojankloppi.

Nyt tuli viesti taas :

''Mä tiedän tehneeni virheen, enkä lähde sitä sulle mitenkään puolustelemaan sä näit kaiken ja tiedän, ettei se varmasti ollut sitä mitä halusit nähdä. Mutta sun täytyy uskoa mua, että sinä ja meidän pieni olette mulle tärkeimpiä tässä maailmassa, millään muulla ei ole väliä kun teidän hyvinvoinnilla, RAKASTAN TEITÄ <3 ''

No perkele jos meidän ''hyvin vointi'' ON sille TÄRKEINTÄ ja jos se nyt niin rakastaa meitä, miks tehdä sitten tälläistä? Ja eihän nyt helvetti kukaan oikeesti välitä / rakasta tai kunnioita jos tollasta tekee, YHETEISESSÄ KODISSA... MEIDÄN SÄNGYSSÄ, LAKANOISSA JOTKA SAATIIN KIHLAJAIS LAHJAKSI !

[QUOTE="Petetty";24839843]Niinkuin aikaisemmin sanoin, tässä mielentilassa en tahdo tehdä MITÄÄN päätöksiä koska en tahdo katua sitten myöhemmin ! Mielummin rauhoitun nytten ja sitten kun olen rauhoittunut päätän mitä teen.[/QUOTE]

O.K. Tarkoitus olikin omissa viesteissäni ehkä vähän herätellä faktojen ymmärtämiseen. Niin moni vekslaa turhaan huonoissa suhteissa. Jos jäät suhteeseen, niin se ei tule toimimaan jos et pysty antamaan pettämistä anteeksi. Ja tuo pettämisen anteeksi antaminen on vaikeaa jos mikä.

[QUOTE="Petetty";24839900]Nyt tuli viesti taas :

''Mä tiedän tehneeni virheen, enkä lähde sitä sulle mitenkään puolustelemaan sä näit kaiken ja tiedän, ettei se varmasti ollut sitä mitä halusit nähdä. Mutta sun täytyy uskoa mua, että sinä ja meidän pieni olette mulle tärkeimpiä tässä maailmassa, millään muulla ei ole väliä kun teidän hyvinvoinnilla, RAKASTAN TEITÄ <3 ''

No perkele jos meidän ''hyvin vointi'' ON sille TÄRKEINTÄ ja jos se nyt niin rakastaa meitä, miks tehdä sitten tälläistä? Ja eihän nyt helvetti kukaan oikeesti välitä / rakasta tai kunnioita jos tollasta tekee, YHETEISESSÄ KODISSA... MEIDÄN SÄNGYSSÄ, LAKANOISSA JOTKA SAATIIN KIHLAJAIS LAHJAKSI ![/QUOTE]

Teot merkitsevät enemmän kuin sanat.

Kuinkahan monella Parolan skapparilla on viimeisillään raskaana oleva, esikoistaan odottava 19-vuotias tytär, joka seurustelee Parolaan töihin tulossa olevan 21-vuotiaan inttipojan kanssa ja on asunut tämän kanssa 3 vuotta yhdessä?

Varmaan vaikka kuuuuuuuuinka monella, joten ei mitään pelkoa että joku tunnistaa...

• Tykkää
Reactions: Seanna ja Jaska-
[QUOTE="Petetty";24839862]Niin :)) ^^
No mutta mieheksi mä sitä luulin, kuitenkin AIKAISEMMIN ollut aina todella vastuuntuntoinen ja hyvä _POIKA_ ![/QUOTE]

Siis mitä todennäköisimmin pojulla on ollut sivusuhde tähän naikkoseen ties kuinka kauan jo, nyt vain sattuivat jäämään kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;24839924:
Kuinkahan monella Parolan skapparilla on viimeisillään raskaana oleva, esikoistaan odottava 19-vuotias tytär, joka seurustelee Parolaan töihin tulossa olevan 21-vuotiaan inttipojan kanssa ja on asunut tämän kanssa 3 vuotta yhdessä?

Varmaan vaikka kuuuuuuuuinka monella, joten ei mitään pelkoa että joku tunnistaa...

Nyt en ihan ymmärtäny, että mitä sä tolla hait ? :o

[QUOTE="Petetty";24839900]Nyt tuli viesti taas :

No perkele jos meidän ''hyvin vointi'' ON sille TÄRKEINTÄ ja jos se nyt niin rakastaa meitä, miks tehdä sitten tälläistä? Ja eihän nyt helvetti kukaan oikeesti välitä / rakasta tai kunnioita jos tollasta tekee, YHETEISESSÄ KODISSA... MEIDÄN SÄNGYSSÄ, LAKANOISSA JOTKA SAATIIN KIHLAJAIS LAHJAKSI ![/QUOTE]

No valitettavasti ei nuo kaksi asiaa sulje toisiaan pois, vaikka se siltä tuntuisi.
Paljon on tälläkin palstalla mietitty pettämisen motiiveja mutta se vanha tosiasia miesten kohdalla ei ole kadonnut minnekkään...

Miehet eivät välttämättä tarvitse erityistä syytä pettää.
Monet pitävät koko asiaa täysin triviaalina jopa.

Tätä ei vain haluta hyväksyä enää nykyään monista eri syistä.
Suurin syy on se (en halua provosoida mutta....) naiset katsovat että he voivat määritellä miesten käytöstä ja sen syitä.
Ikään kuin jos jonkun paneminen merkitsee sinulle tiettyä asiaa niin sen täytyy merkitä sitä myös miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;24839924:

Sama tuli mieleen. Plus että en koskaan laittaisi tänne kokonaisia tekstiviestejä joita olen saanut.

itse en pystys tuomoisen jälkeen enää luottamaan, ihan vain kun kuulostaa että pitempään jo höylännyt kyseistä muijaa.

ihmisellä on vain yksi elämä elettävänä, omavalinta on sitten elääkö sen onnellisena vaikka siten yksinhuoltajana vai suhteessa jossa ei todennäköisesti ole onnellinen kun toiseen ei luota ja aina on pelko persiessä koskas ukko taas narahtaakaan.

On harvoja asioita joita en pystyisi omalle miehelle antamaan anteeksi ja yksi niistä on pettäminen.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Jätä se!! Ei tuossa ole mitään muuta vaihtoehtoa jos haluat onnellinen olla!
Ei hel*etti mikä paska ukko!!!
Tuollasella sialla ei tee kyllä yhtään mitään ja jos yhtään itsäsi ja lastasi ajattelet nini tajuat kyllä että onnelliseksi et enää miehesi kanssa voi tulla.
Luottamus on mennyt totaalisesti ja sillon ei ole järkeä suhdetta jatkaa. Mieshän nyt tietenkin vakuuttelee vaikka mitä, koska onhan hänellä näköjään vaarassa työpaikkakkin.

Oliko miehesi selvinpäin?

Kauan heillä on tuo hommaillu jatkunut? Tuskin oli ekakerta (varmaan niin väittävät).

voiko tollasta edes tapahtua,että ajoituskin sattui noin kohilleen. Tottakai mies lässyttää ,kun ei halua sua menettääkkään. En ikikuunapäivänä itse antaisi tollaista loukkaista anteeksi. Se tekee sen jokatapauksessa joskus uudestaan. Se ei sua täysin rakasta jos tollasta tekee. Älä hullu anna jatka sen kanssa,joudut vaan kärsimään.

Joo ei se viesti tossa kokonaisuudessaan ollu pikkusen sitä lyhentelin ja jätin yksityiskohtia pois.
Tunnisti millä tapaa? En oikein usko, niinkuin sanoin ISÄNI on tuleva esimies tälle yhelle sankarille.

Yhteistyössä