[QUOTE="Petetty";24839900]Nyt tuli viesti taas :
''Mä tiedän tehneeni virheen, enkä lähde sitä sulle mitenkään puolustelemaan sä näit kaiken ja tiedän, ettei se varmasti ollut sitä mitä halusit nähdä. Mutta sun täytyy uskoa mua, että sinä ja meidän pieni olette mulle tärkeimpiä tässä maailmassa, millään muulla ei ole väliä kun teidän hyvinvoinnilla, RAKASTAN TEITÄ <3 ''
No perkele jos meidän ''hyvin vointi'' ON sille TÄRKEINTÄ ja jos se nyt niin rakastaa meitä, miks tehdä sitten tälläistä? Ja eihän nyt helvetti kukaan oikeesti välitä / rakasta tai kunnioita jos tollasta tekee, YHETEISESSÄ KODISSA... MEIDÄN SÄNGYSSÄ, LAKANOISSA JOTKA SAATIIN KIHLAJAIS LAHJAKSI ![/QUOTE]
No valitettavasti ei nuo kaksi asiaa sulje toisiaan pois, vaikka se siltä tuntuisi.
Paljon on tälläkin palstalla mietitty pettämisen motiiveja mutta se vanha tosiasia miesten kohdalla ei ole kadonnut minnekkään...
Miehet eivät välttämättä tarvitse erityistä syytä pettää.
Monet pitävät koko asiaa täysin triviaalina jopa.
Tätä ei vain haluta hyväksyä enää nykyään monista eri syistä.
Suurin syy on se (en halua provosoida mutta....) naiset katsovat että he voivat määritellä miesten käytöstä ja sen syitä.
Ikään kuin jos jonkun paneminen merkitsee sinulle tiettyä asiaa niin sen täytyy merkitä sitä myös miehelle.