Mies petti, näin omin silmin !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Petetty";24839935]Nyt en ihan ymmärtäny, että mitä sä tolla hait ? :o[/QUOTE]
No siirrytään rautalankamoodiin.

Tätä palstaa lukee todella moni ihminen. Niihin mahtuu niitä, jotka eivät ole Parolasta kuulleetkaan, sekä niitä, joilla on tuttuja tai peräti sukulaisia Parolassa joko töissä, intissä tai vaikka muuten vaan asumassa alueella. Tällainen henkilö ehkä osaa laskea 1+1 jos pitäisi miettiä kuka skappareista mahtaa olla kyseessä, jos tuntomerkit ovat nuo edellämainitut.

Se mitä viestilläni hain, on se, että jos et halua tätä juttua Parolan tupiin kiertämään, kerro ihan pikkuisen vähemmän yksityiskohtia itsestäsi, miehestäsi ja isästäsi, koska tämän pettämisasian kannalta ei varmaan ole ihan ratkaisevan tärkeää tietää missä isäsi on töissä, eikö niin?

[QUOTE="Petetty";24839964]Joo ei se viesti tossa kokonaisuudessaan ollu pikkusen sitä lyhentelin ja jätin yksityiskohtia pois.
Tunnisti millä tapaa? En oikein usko, niinkuin sanoin ISÄNI on tuleva esimies tälle yhelle sankarille.[/QUOTE]

Okei, kannattaa vaan olla varovainen mitä nettiin kirjoittelee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vilma";24839949]Jätä se!! Ei tuossa ole mitään muuta vaihtoehtoa jos haluat onnellinen olla!
Ei hel*etti mikä paska ukko!!!
Tuollasella sialla ei tee kyllä yhtään mitään ja jos yhtään itsäsi ja lastasi ajattelet nini tajuat kyllä että onnelliseksi et enää miehesi kanssa voi tulla.
Luottamus on mennyt totaalisesti ja sillon ei ole järkeä suhdetta jatkaa. Mieshän nyt tietenkin vakuuttelee vaikka mitä, koska onhan hänellä näköjään vaarassa työpaikkakkin.

Oliko miehesi selvinpäin?

Kauan heillä on tuo hommaillu jatkunut? Tuskin oli ekakerta (varmaan niin väittävät).[/QUOTE]

No mutta tuo työpaikka juttu, mulla on kuitenki se periaate työtyönä ja yksityiselämä yksityisenä. Ja mä tiedän, että mies on hyvä siinä mitä tekee tai siis tuossa työssä ja ollut haaveena jo pitkään tuo ammatti, joten en mä edes tahdo lähteä sitä rikkomaan !
No olihan se PARI kaljaa ottanu, mutta ei se nyt missään kovin kovassa kännissä ollu.
Ja siis en tiedä kauan on jatkunu ?

[QUOTE="Petetty";24839964]Tunnisti millä tapaa? En oikein usko, niinkuin sanoin ISÄNI on tuleva esimies tälle yhelle sankarille.[/QUOTE]
No oikeastiko oletat että kovinkin monella Parolan työntekijöistä on 19-vuotias raskaana oleva tytär jonka mies on 21-vuotias ja tulossa sinne töihin? Jos niitä kovinkin paljon on niin sitten ei varmaan huolta...

[QUOTE="Petetty";24839987]No mutta tuo työpaikka juttu, mulla on kuitenki se periaate työtyönä ja yksityiselämä yksityisenä. Ja mä tiedän, että mies on hyvä siinä mitä tekee tai siis tuossa työssä ja ollut haaveena jo pitkään tuo ammatti, joten en mä edes tahdo lähteä sitä rikkomaan !
No olihan se PARI kaljaa ottanu, mutta ei se nyt missään kovin kovassa kännissä ollu.
Ja siis en tiedä kauan on jatkunu ?[/QUOTE]

Ymmärrä nyt heti kättelyssä, että kaikki mitä seurausta tuosta miehelle tuleekin, on hän itse aiheuttanut. Et sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin;24839976:
No siirrytään rautalankamoodiin.

Tätä palstaa lukee todella moni ihminen. Niihin mahtuu niitä, jotka eivät ole Parolasta kuulleetkaan, sekä niitä, joilla on tuttuja tai peräti sukulaisia Parolassa joko töissä, intissä tai vaikka muuten vaan asumassa alueella. Tällainen henkilö ehkä osaa laskea 1+1 jos pitäisi miettiä kuka skappareista mahtaa olla kyseessä, jos tuntomerkit ovat nuo edellämainitut.

Se mitä viestilläni hain, on se, että jos et halua tätä juttua Parolan tupiin kiertämään, kerro ihan pikkuisen vähemmän yksityiskohtia itsestäsi, miehestäsi ja isästäsi, koska tämän pettämisasian kannalta ei varmaan ole ihan ratkaisevan tärkeää tietää missä isäsi on töissä, eikö niin?

No voin tähän kertoa pienen yksityiskohdan teille ! Isä ei VIELÄ ole parolassa, komennus on siis edessäpäin ! Mutta itse luokittelen asian näin, että hän on sielä JO töissä. (olipa taas helposti selitetty) no mutta anyway ! Ja voin kertoa, näistä teksteistä kukaan ei pysty sitä päättelemään kuka olen tai mistä tulen :) Enkä usko, että tämä ihan tavallinen kuvio on !!!

Ymmärrä nyt heti kättelyssä, että kaikki mitä seurausta tuosta miehelle tuleekin, on hän itse aiheuttanut. Et sinä.

Periaatteessa kyllä mutta ei käytännössä.
Jos joku levittelee tapahtunutta vahingonteko tarkoituksessa niin ei se henkilö ole sitä 'ansainnut' kuitenkaan.

Joten pitää tehdä ero 'kostamisen' ja muiden mahdollisten seuraamusten välillä.
Monet kun perustelevat tuolla mitä sanoit Kenguru, kaikkea juoruilua ja haittojen aiheuttamista pettämiseen sortuneelle.

[QUOTE="Petetty";24840004]No voin tähän kertoa pienen yksityiskohdan teille ! Isä ei VIELÄ ole parolassa, komennus on siis edessäpäin ! Mutta itse luokittelen asian näin, että hän on sielä JO töissä. (olipa taas helposti selitetty) no mutta anyway ! Ja voin kertoa, näistä teksteistä kukaan ei pysty sitä päättelemään kuka olen tai mistä tulen :) Enkä usko, että tämä ihan tavallinen kuvio on !!![/QUOTE]
Hei älä nyt kulta rakas pieni enää täsmennä ja kerro yksityiskohtia, jooko? Oikeasti?

Keskity kertoon vaikka niistä omista tuntemuksistas ja suunnitelmistas, älä sukulaistes työnkuvasta? Jooko? Ei sun nykysen tilanteen kannalta nyt oo kovin olennaista koska sun isän komennus alkaa!

Hei HALOO ihmiset täähä nyt on joku iha kusetus homma ! Tai ainaki tosi paljon on tyttö tai lieko poika joka kirjoittelee niin keksiny asioita... Ei kai tänkää ap oikeesti kirjottais JOS tosi olis kyseessä ni tällästä !
Uskon, että mies pettäny, mutta että sit nää kaikki tähän päälle ! Tää ketju jääköön ainaki mun osalt tähä :D

Mä en miettis hetkeäkään. Ukko pihalle vaan samantein. Itse olen tehnyt suhteen alusta asti selväks että mua ei petetä, jos petetään ni sen on siinä. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tollasta. Sulla on ystävät, suku ja miehes suku varmasti puolellas!!!!! Voimeja!

Satuin tässä olanyli lueskelemaan, ku tyttöystävä täällä chattailee, mä ite olen parolassa intissä tällä hetkellä ja en kyllä tiedän skappareiden elämästä mitään varsinkaa heidä perheiden elämästä.
Vaikka paljon olen heidänkaa tekemisissä. MITEN TE NAISET JAKSATTE?

Periaatteessa kyllä mutta ei käytännössä.
Jos joku levittelee tapahtunutta vahingonteko tarkoituksessa niin ei se henkilö ole sitä 'ansainnut' kuitenkaan.

Joten pitää tehdä ero 'kostamisen' ja muiden mahdollisten seuraamusten välillä.
Monet kun perustelevat tuolla mitä sanoit Kenguru, kaikkea juoruilua ja haittojen aiheuttamista pettämiseen sortuneelle.

Totta puhut. Laitoin tuolla itsekin, että on heidän kahden välinen asia. Tässä tarkoitin että jos tuo työpaikka menee esim. heidän välien rikkoutumisen vuoksi, niin sitten on mies (poika) sen itse aiheuttanut. Mutta ilman muuta, asia asiana, eikä mikään oikeuta kostoon.

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Mitä sä luulet et mies tekee kun vauva on pieni ja itkee kaiket yöt ja päivät? Mies lähtee kavereitten kanssa ryyppää ja ei tuu kotiin yöks. Sä istut kotona kiroat ittees kun uskoit tollaseen pettäjään. Yrität soittaa ei vastaa, et saa nukuttua ja kun mies vihdoin kotiutuu alkaa jumalaton tappelu et missä on luuhattu.

Ikävä tosiasia on et kerran pettää niin pettää helposti uudelleen. Ja jos raskausaika on miehella vaikeeta niin mitä on vauva-aika? Vielä vaikeempaa.

Jos se susta yhtään välittäis ni ei se olis noin tehnyt, anteeks nyt vaan.

Ja 19 vuotta on tosi vähän, sä olet nuori nainen, elämä edessä! Älä tuhlaa sitä tollaseen mieheen joka ei sua arvosta!

• Tykkää
Reactions: Juukelis
Joo siis jos mun miehen perhe saa tästä tietää niin ainakin anoppi on sen verran tomera tapaus, että se sais aivan kamalan raivarin !
Ehkä pitäisi soittaa ja sopia joku aika, että nähtäis ukonkaa. Mä olen ihminen ketä vihaa riitelyä ! /:
Yhdessä tässä nyt pitää asiat saada sovittua lapsen takia niinkuin myös meidän molempien...

[QUOTE="Petetty";24839913]Ja sä olet nyt ilmeisesti niitä 40+ ensisynnyttäjiä ?[/QUOTE]

eiköhän tuossa lapsella viitata siihen sun sulhoosi joka käyttäytyy kuin kakara karkkikaupassa (eikä sinuun)

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;24840068:
eiköhän tuossa lapsella viitata siihen sun sulhoosi joka käyttäytyy kuin kakara karkkikaupassa (eikä sinuun)

Tosiaan juu... Enkä mä tarkoittanu omalla sanomisellani mitään pahaa... Paska pvä ni tulee sanottuu kaikenlaista.

Mä tykkään itsestäni sen verran, ja arvostan itseäni niin paljon että en jatkaisi elämää miehen kanssa, joka mua meidän yhteisessä kodissamme pettää.

Raskaus ei sinänsä asiaan mitenkään liity mun mielestä.

Ookkei, no mun mielestä liittyy ! Ajatus siitä, että olen jo noinkin ''monta'' vuotta ollu saman miehenkaa, ja nyt koko odotusajan ollaan yhdessä oltu ni sitten tulee tälläinen tilanne ja NAPS kaikki loppuu siihen. Tottakai mua pelottaa, että pärjäänkö yksin. Tää nyt on varmasti ihan normaalia ???

Jos sä nyt siedät ja jatkat tuon miehenpuolikkaan kanssa niin kadut myöhemmin kun tajuat mihin paskaan tyydyit. Ei se sua rakasta ja kunnioita, teot sen kertoo. Kun löydät paremman miehen, sellaisen joka kohtelee sua niinkuin oikea mies kohtelee naista niin ymmärrät. :)

• Tykkää
Reactions: Juukelis
Voi tyttö parka, olen itse sitä mieltä, että sinun pitäisi lopettaa tuollainen suhde miehen kanssa.
Itse olin sinun ikäinen kun sain esikoiseni, mies petti -> annoin anteeksi, toinen syntyi -> mies petti, päätin antaa tilaisuusen aloin kolmatta odottaa ja mies jäi kiinni, että EDELLEEN pettää minua -> VIELÄKIN annoin anteeksi, silloin olin niin raskaushormooneja täynnä ja rakkauden vallassa, että eihän ''pari'' syrjähyppyä tuntunut missään ! Kun neljättä lasta aloin odottaa -> MIES PETTI jälleen, se oli minulle liikaa 20 vuotta katsoin valehtelevaa, pettäjä miestä josta vielä neljännen synnyttyä tuli ALKOHOLISTI riitti se minulle.
Teet itse toki lopullisen päätöksen mitä teet, mutta et varmasti tahdo samanlaista elämää mitä minulla oli. Hän oli ensimmäinen ja VIIMEINEN mieheni, luottoni miehiä kohtaan katosi täysin.

Yhteistyössä