Mies petti, näin omin silmin !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Petetty"

Vieras
Joo siis, ollaan seurusteltu 4vuotta tällä hetkellä mies intissä ja tossa eilen illalla se sitten jäi IHAN RYSÄNPÄÄLTÄ kiinni !
MEIDÄN OMASSA YHTEISESSÄ KODISSA ! Sanoin, että en ole kotona, että tulen vasta illalla myöhään mutta ajattelinkin ''yllättää'' miehen kun tiesin, että pääsi eilen lomille.
Meillä tässä kivasti vielä viikkoja 38+2 !
En mä edes tiedä miksi tänne avaudun, mutta semi suuri vitutus !?
Mitä te tekisitte? Potkisitteko perseelle ukkoa? Tässä ajattelen vaan sitä, että kohta tää lapsikin syntyy !!

Joo.
Erohan se on aina se paras ja ainoa oikea vaihtoehto, VARSINKIN jos on lapsi tulossa...noot.
Ihan ensin voisitte vaikka koittaa aikuistua ja sen jälkeen jutella miehen kanssa suhteen tilasta ja haluaako HÄN ylipäätään jatkaa.
Eroaminen yhden pettämisen takia on suoranaisesti typerää.

IHAN TOSI TOIMISSA ! Tää kyseinen nainen on ennenkin saanu mut näkemään punaista, mutta mies aina väittäny naisen olevan hänelle kuin ''sisko'' ! Olen mä epäillyt, mutten koskaan uskonut mitään tapahtuvan !
Sain ihan kamalan kohtauksen eilen ! En itse ole kotona nyt enkä todennäköisesti menekkään, mies yrittäny koko yön ja aamun soitella !
Meillä oli vielä tarkoitus muuttaa tammikuussa Parolannummelle asumaan (sai mies pv:lt töitä) ...

Jätä se. Sä olet nuori vielä sulla on elämä edessä. Nyt on helpointa erota kun lapsi ei ole syntynytkään vielä.

Peesi. Voi kun olisin itse tuon ymmärtänyt. Itse sain mustelmia mieheltä tuossa vaiheessa. Ajattelin että sitä vaan pelottaa tuleva isyys ja kyllä se siitä kunhan vain jaksan rakastaa ja ymmärtää ja yrittää olla parempi(?) puoliso. Ja katinhännät, pahemaksihan se vain menee jos mies ei näe mitään vikaa omassa käytöksessään eikä kunnioita sinua pätkääkään.

Äläkä ihmessä suostu yhteishuoltajuuteen jos ukko noin vastuuntunnoton. Et meinaan sillon voi hoitaa yhtään mitään asioita ilman lapsen isän suostumusta. Et voi avata pankitiliä, et voi hakea passia...

Siis kyllä mies tahtoo jatkaa ja tottakai jos tässä eroon päädytään niin lapsella on oikeus myös isäänsä, enkä sitä koskaan tule kieltämään !
Tässä mielentilassa nyt tuskin meidän vielä kannattaa jutella ja sen takia en mitään ratkaisuja vielä tee koska, ensin tahdon rauhoittua ja sitten miettiä tulevaa?!

Toi on aika suunnitelmallinen pettäminen... Onkohan pidempikin salasuhde takana?

Jotenkin antaisin itse helpommin anteeksi kännissä tehdyn hairahduksen, koska silloin arviointikyky ei ole ihan parhaimmillaan.

Katuuko mies?

Teidän kannattaa keskustella asia läpi kunnolla, etsiä syyt pettämiseen jne.

[QUOTE="Petetty";24839662]IHAN TOSI TOIMISSA ! Tää kyseinen nainen on ennenkin saanu mut näkemään punaista, mutta mies aina väittäny naisen olevan hänelle kuin ''sisko'' ! Olen mä epäillyt, mutten koskaan uskonut mitään tapahtuvan !
Sain ihan kamalan kohtauksen eilen ! En itse ole kotona nyt enkä todennäköisesti menekkään, mies yrittäny koko yön ja aamun soitella !
Meillä oli vielä tarkoitus muuttaa tammikuussa Parolannummelle asumaan (sai mies pv:lt töitä) ...[/QUOTE]

No just, eli takana on siis pidempään jotain... Kiva.

Voitko luottaa, että pystyvät pitään näppinsä erossa toisistaan jatkossa?

noin taloudellisesti, asutteko samassa osoitteessa? Jos asutte, niin olkaa "yhdessä" inttiaika, että saatte ne tuet ja kun mies tulee lomille, pyydä hänen olemaan lomat jossain muualla. Kun intti loppuu, niin ukko sinne Parolaan yksin asumaan. Eipä tuo muuteskaan ole hääppönen kylä asua, vai tiedätkö jo paikan antimineen?

Mun kanta olisi, et ero tulis. Itse erosin odotusaikana, kun miehelle maittoi, viina, katoamiset ja jostain muualta paikkakunnalta raijatut eukot kotiin.
Valitettavasti se vaan on niin, että luottaminen on vaikeeta, nokkapokkaa syntyy, kiree ilmapiiri ja lapsikin sen vaistoo, ja uusinta on mieheltä hyvinkin mahdollinen.
Mieti nyt tarkkaan, onko tärkeempää sulle hyvä kulissi ulospäin, vai sun onnellisuus ja lapsen hyvä elinympäristö? Jos muutatte Parolaan, onko siellä aktiviteettia, ystäviä ymmm?
Tukeudu vanhempiisi ja kavereihin!!

olen tosi pahoillani...

ekaksi itsellä tulee mieleen juuri tuo, jätä se sika... ja oikeasti, tavallaan se tuntuu järkevimmältä. varsinkin jos olet epäillyt että hän on pettänyt sua pidempään? olisi helpompaa jättää mies ennen kuin lapsi syntyy ja nyt hakea se oma asunto pikaisesti ja ruveta elämään ihan omaa elämää. jos nyt jatkatte yhdessä niin lapsen synnyttyä se eroaminen on vaikeampaa ja mies saattaa kuitenkin jatkaa pelejään..

mutta mutta.. ehkä miettisin kuitenkin yhden vaihtoehdon läpi. olette nähtävästi molemmat nuoria, mies erityisesti on nuori isäksi.. miehet kypsyykin YLEENSÄ vähän hitaammin.. samoten raskausaika on pelottavaa ja aika monetkin miehet tekee silloin kummallisia ja typeriä asioita... mietin että ehkä tämä tilanne vois olla se joka avaisi miehesi silmät? hämeenlinnassa on aika hyvät palvelut perheasiainneuvottelukeskuksessa ja diakonilla, siis seurakunnan puolelta.. entä jos menisitte yhdessä sinne keskustelemaan, kolmannen ihmisen läsnäolo rauhoittaa tilanteen, eikä tule vain riideltyä ja huudettua.. jos nyt kävisitte muutaman kerran juttelemassa ja pohtisitte sitä että pystyiskö miehesi nyt ottamaan itteään niskasta kiinni ja kuitenkin sitoutumaan teihin..

paljon voimia.

Itse potkisin pihalle tuollaisen ukon (kun siis kysyit että mitä me muut tekisimme).
Mulle kun kyse ei ole "pelkästä" fyysisestä pettämisestä, vaan pettäminen tarkoittaa aina sitä, että toinen ihminen ei kunnioita sitä ketä pettää. Ja ilman toisen kunnioitusta ei hyvä parisuhde ole mahdollista.

Ja huonossa parisuhteessa ei kannata olla.

Mies ei todellakaan ole sun arvoinen. Jätä se, petti sua nyt? entäpä ennen taikka jälkeen tämän tapauksen? en luottais mieheen enään yhtään ja lapsen tapaamisista sovitte tietenkin. Lapsi on teidän molempien. Maailmassa on muitakin miehiä, sinne vaan etsimään!

[QUOTE="vieras";24839660]Joo.
Erohan se on aina se paras ja ainoa oikea vaihtoehto, VARSINKIN jos on lapsi tulossa...noot.
Ihan ensin voisitte vaikka koittaa aikuistua ja sen jälkeen jutella miehen kanssa suhteen tilasta ja haluaako HÄN ylipäätään jatkaa.
Eroaminen yhden pettämisen takia on suoranaisesti typerää.[/QUOTE]

juu ei se pippeli kulu jos sitä muillekin jakaa!

Mä itse olen 19v ja mies on 21 !
Meillä lapsi oli toivottu ja haluttu pieni käärö, niin miksi tää PELLE menee ja pettää kun vihdoin olis lapsi tulossa?
Juu kyllä asutaan samassa osoitteessa, ollaan asuttu jo 3vuotta !
No siis olen mä siellä parolan varuskunta alueella käynyt, minne siis muutetaan ihanasti porttien sisään !
Tottakai mulle on tärkeintä mun onnellisuus ja lapsen hyvinvointi ! En vain jotenki tästä viitsisi vanhemmille kertoakkaan ! Varsinkaan isälle, tiedän että hän tekisi tässä vaiheessa miehen elämästä yhtä helvettiä ! (isä siis skapparina parolassa ja siis tuleva esimies miehelleni) :D nyt kun sen sanoi ääneen tilanne jotanki alkaa naurattaa ??!!
Itse olen myös aina ollut jyrkästi pettämistä vastaan, siinä tapauksessa mielestäni toinen osapuoli ei todellakaan KUNNIOITA toista !!

[QUOTE="Petetty";24839765]Mä itse olen 19v ja mies on 21 !
Meillä lapsi oli toivottu ja haluttu pieni käärö, niin miksi tää PELLE menee ja pettää kun vihdoin olis lapsi tulossa?
Juu kyllä asutaan samassa osoitteessa, ollaan asuttu jo 3vuotta !
No siis olen mä siellä parolan varuskunta alueella käynyt, minne siis muutetaan ihanasti porttien sisään !
Tottakai mulle on tärkeintä mun onnellisuus ja lapsen hyvinvointi ! En vain jotenki tästä viitsisi vanhemmille kertoakkaan ! Varsinkaan isälle, tiedän että hän tekisi tässä vaiheessa miehen elämästä yhtä helvettiä ! (isä siis skapparina parolassa ja siis tuleva esimies miehelleni) :D nyt kun sen sanoi ääneen tilanne jotanki alkaa naurattaa ??!!
Itse olen myös aina ollut jyrkästi pettämistä vastaan, siinä tapauksessa mielestäni toinen osapuoli ei todellakaan KUNNIOITA toista !![/QUOTE]

No mutta sullahan on kunnon ässä hihassa! tuo sun "mies" teki sun loppuraskaudesta ja elämästä muutenkin nyt helvettiä, niin mikset sinä tekisi samoin? Kerro isällesi mitä se sika teki!!

Alkuperäinen kirjoittaja älä omi;24839758:
juu ei se pippeli kulu jos sitä muillekin jakaa!

Ei kulu, mutta siihen voi tarttua kaikenlaista ikävää joka voi sitten edelleen tarttua suhun. Esimerkiksi rakkulaviheessaoleva herpes synnytyksen aikana voi vaarantaa lapsen hengen tai vähintään aiheuttaa tulehdusvaaran lapselle ja mahdolistaa aivovaurion. Ei se vehje kulu ei.

menitkö kotiin siis aiemmin? onko niillä ollut pitkäkin suhde!!!Vitsit et on sikaukko.... Tuossa tilanteessa en kyllä ihan helposti lämpenis....kauheeta synntys voi alkaa ihan millon tahansa ja ukko pettäny!!

Yhteistyössä