Mies petti naapurin kanssa alotus

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
kolmen äiti
No yhdel asial ainakin voit lohduttautua...jos se miehes kerran kykenee sulle tekemään noin, ni ei se kauaa sitä kahelia naapuriakaan kattele...että voit huoletta toivottaa "onnea" niille :) Sä löydät ittelles ihan varmasti viel ihmisen joka oikeesti välittää. Ja usein siinä vaiheessa noi exät herää siihen että mitä ovat tehneet....tosin yleensä aivan liian myöhään.
 
Ei hitto, tsemppiä siulle .... :hug:

Nyt kyllä hei, katot vaikka kaikki Täydellisten Naisten tuotantokaudet putkeen! Iha piruillessas, sit meet kampaajalle ja muutenkin, näytät ihan törkeen hyvältä, vilkuttelet nähdessäs ja leivot pullaa! Vaikka kuinka nakertais ni näytä sille eksälles et sie oot menny jo eteenpäin!

...okei, ehkä miulla on vähän turhan vilkas mielikuvitus, mut todennäköisesti näin pyrkisin toimimaan itse. Mut mie oonki vähän kieroutunut :D
 
kolmen äiti
toi on varmasti hyvä keino...laitat ittes nätiks ja näytät että pärjäät. Kyllä sitä munahaukkaa alkaa tympiä kun se huomaa et sua ei vois vähempää kiinnostaa sen uus valloitus :)
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
toi on varmasti hyvä keino...laitat ittes nätiks ja näytät että pärjäät. Kyllä sitä munahaukkaa alkaa tympiä kun se huomaa et sua ei vois vähempää kiinnostaa sen uus valloitus :)
Olen tolle eukolle jo sanonu että mua ei kiinnosta niiden hommat ja toivottanu onnee uuden aarteensa kanssa. Eikä mua todella edes kiinnosta. exälle sanonu sen sata kertaa että ihan turha on elää jossain haaveissa että tänne vielä pääsee, se ei tule onnistumaan. Niin kauan kun piti kamojaankin tossa ovella, viimein sitten kanto naapuriin.
Tätä jaksan ihmetellä että eikö ihmiset ymmärrä puhetta vai mikä niitä vaivaa, antais perhana olla toisten rauhassa.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Jo on sulla kestämistä, itse en varmaan pystyisi tohon edes lasten takia.
Tätä kun mietin että mitä mun pitäis tehdä että pääsen tästä tilanteesta pois, en ole semmosta keinoo keksiny, tekisin sen samantein jos semmonen olis. Teen niin tai näin niin se menee jostain kohtaa väärin.

 
Kyy
"Mut ei ne tienneet ei päivääni pilanneet niin helpolla
Eikä vieneet, ei saaneet ne pois tätä loistavaa tunnelmaa

Oon yksin ja se tuntuu hyvältä
Mä oon viisas
Mun sydämel on kypärä
Mä oon kaunis, vaikka itse sanonkin
Ja voin paljon paremmin"

:whistle:

Vahva nainen olet, pysy sellaisena. Mutta mieti vielä tilannetta lastesi kannalta, jos kerran exäsi ei sitä osaa tehdä. :hug:
 
minä
Mutta mitä mun pitäis tehdä, kieltää tolta exältä ettei saa lapsiaan tavata?
Se vasta lapsiin ottaakin, ja tuntuu ajatuksena hirveeltä. Hirveetä tää on muutenkin kyllä. tiedän senkin että jos muutamme, exä on ovella ja luultavasti naapurin eukko perässä ja sitten selvitellään siellä taas näitä välejä.

 
minä
Tuo naapuri vihaa mua enemmän kun ketään, ja sen kyllä huomaa. olen eläny normaalisti, olen pihalla lapsien kanssa jne. teen normaaleita asioita heistä välittämättä. Mun selkää polttaa kun tiedän että ton naapurin tekis mieli varmaan kuristaa mut. Mitä minä olen tolla naapurille tehny, en mitään. Vihaan minäkin mutta en näytä sitä muille, mitä se mua auttais.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
No yhdel asial ainakin voit lohduttautua...jos se miehes kerran kykenee sulle tekemään noin, ni ei se kauaa sitä kahelia naapuriakaan kattele...että voit huoletta toivottaa "onnea" niille :) Sä löydät ittelles ihan varmasti viel ihmisen joka oikeesti välittää. Ja usein siinä vaiheessa noi exät herää siihen että mitä ovat tehneet....tosin yleensä aivan liian myöhään.
Luulen että sen takia se tuolla naapurissa on että on lyhyt matka tähän ja näkee kaikki meidän tekemiset. Jos joskus tästä selviän niin en kyllä hetkeen ukkoja haikaile, ei vois vähempää kiinnostaa, pääsis edes tosta yhestäkin eroon.

 
huh
Aikas järkyttävä tilanne. onhan siitä pitemmän päälle iloa, että lasten isä asuu ihan naapurissa, JOS tuo suhde nyt tulee jatkumaan ylipäätään. Kunhan se nainenkin ymmärtää, että lapset on miehelle tärkeitä. Sen pitää taas miehen itsensä selvittää naiselle. Kaikista miehistä ei ole siihen, ikävä kyllä.
 
minä
Mokasin eilen niin pahasti ettei tosikaan, mua hävettää niin että en tiedä miten olisin.

Lähin eilen baariin kun sain lapset mummolaan, mummo ei ole lapsia kattonu koskaan koko yötä mutta hyvin oli menny.
ex oli jostain saanu tietää että olen baarissa ja sinne tuli myös. Join ihan liikaa, pelkkään vitutukseen. Lähti hommat ihan käsistä. Ex alko huorittelemaan jne. olin sen mielestä lähteny miehiä sinne ettimään. ihmisenä en ole mikään sen mielestä.

Löin exää ja joutu portsarikin puuttumaan asiaan.
Menin vielä pussailemaan yhtä miestä ja ex kävi sen kimppuun.

Sen verran viisastuin tuolla reissulla että muutetaan hemmettiin täältä, en kestä enään, olen ihan hermoraunio.

Mulla on ihan hirvee olo kaikinpuolin.
 
vieras
Hei varmasti on morkkikset tuosta eilisestä, mutta anna olla. Mä en muuttais ihan kiusallanikaan jos olis tollanen tilanne, mä en antais sille naapurin eukolle sitä voittaja-oloa. Jos sitä häiritsee niin muuttakoot itse. Ja mitä lapsiin tulee, niin isää niillä on varmasti ikävä asuitte sitten naapurissa tai ette, ja nythän niillä on mahdollisuus nähdä isäänsä useammin. Ja jos tuo tilanne on tuollanen, niin luulen että joko sun ex lähtee siitä naapurista itse, tai se akka pistää sen pihalle.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei varmasti on morkkikset tuosta eilisestä, mutta anna olla. Mä en muuttais ihan kiusallanikaan jos olis tollanen tilanne, mä en antais sille naapurin eukolle sitä voittaja-oloa. Jos sitä häiritsee niin muuttakoot itse. Ja mitä lapsiin tulee, niin isää niillä on varmasti ikävä asuitte sitten naapurissa tai ette, ja nythän niillä on mahdollisuus nähdä isäänsä useammin. Ja jos tuo tilanne on tuollanen, niin luulen että joko sun ex lähtee siitä naapurista itse, tai se akka pistää sen pihalle.
Nyt vaan tuntuu siltä että mun pakko päästä täältä pois, sitä en tiedä onko se sitten oikein tai väärin mutta siltä vaan tuntuu. Enkä tiedä mitä sanon exälle jos nään, en varmaan mitään, tai mitä mun sitten pitäiskään sanoo, itehän se mut haukku ihan turhaks ihmiseks.
 
Tsemppiä!
Hei! Vaikka eilinen oli ehkä hieman surkuhupaisa ilta, mutta et sinä tuossa nyt mitään isoja mokia tehnyt. Se, että olet tapahtuneista morkkiksessa kuvaa hyvin, että olet hyvä ja moraalinen ihminen... Tosin ehkä hieman liian ankara itsellesi... Ainoa, jolla tuossa eilisessä illassa on hävettävää on kyllä exäsi. Sinä käyttäydyit mielestäni suhteelisen inhimillisesti. Kyllä nimittäin sitä vähemmästäkin hermot menee, kun tuollaisen kohtelun jälkeen vielä joutuu kuuntelemaan huorittelua ja haukkumista. Ja mitä sitten, vaikka olisit mennyt miehiä metsästämään ja ollut sinä iltana vaikka viiden miehen kanssa? Olet nyt vapaa nainen ja lapsesi oli turvallisessa hoidossa!

Voimia sinulle tilanteeseen ja toimi muuttamisen suhteen siten, että se on lapsillesi ja sinulla paras mahdollinen ratkaisu. Ei kannata miettiä, sitä, että muuttaa / ei muuta kostoksi, sillä silloin häviää varmimmin itse ja lapset myös. Kuten Dr. Phil ;) taisi tuossa yksi kerta sanoa ohjelmassaan, paras kosto on jatkaa omaa elämäänsä niin hyvin kun taitaa ja siten osoittaa toisille, että ei ollut heistä riippuvainen. Eli tee päätökset omien tunteittesi pohjalta, mutta älä koston tai häpeän vuoksi.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä!:
Hei! Vaikka eilinen oli ehkä hieman surkuhupaisa ilta, mutta et sinä tuossa nyt mitään isoja mokia tehnyt. Se, että olet tapahtuneista morkkiksessa kuvaa hyvin, että olet hyvä ja moraalinen ihminen... Tosin ehkä hieman liian ankara itsellesi... Ainoa, jolla tuossa eilisessä illassa on hävettävää on kyllä exäsi. Sinä käyttäydyit mielestäni suhteelisen inhimillisesti. Kyllä nimittäin sitä vähemmästäkin hermot menee, kun tuollaisen kohtelun jälkeen vielä joutuu kuuntelemaan huorittelua ja haukkumista. Ja mitä sitten, vaikka olisit mennyt miehiä metsästämään ja ollut sinä iltana vaikka viiden miehen kanssa? Olet nyt vapaa nainen ja lapsesi oli turvallisessa hoidossa!

Voimia sinulle tilanteeseen ja toimi muuttamisen suhteen siten, että se on lapsillesi ja sinulla paras mahdollinen ratkaisu. Ei kannata miettiä, sitä, että muuttaa / ei muuta kostoksi, sillä silloin häviää varmimmin itse ja lapset myös. Kuten Dr. Phil ;) taisi tuossa yksi kerta sanoa ohjelmassaan, paras kosto on jatkaa omaa elämäänsä niin hyvin kun taitaa ja siten osoittaa toisille, että ei ollut heistä riippuvainen. Eli tee päätökset omien tunteittesi pohjalta, mutta älä koston tai häpeän vuoksi.
Tämä on niin pieni paikka ja ihan varmasti lähtee asiat nyt eteenpäin ja siitä saakin kuulla joka paikassa. Olen yrittäny pitää kaikki asiat vaan omana tietona enkä kenellekään jutellu edes meidän erosta. Muutenkin niin vaikeeta, ei jaksais enään kuunnella muilta tekemisiään.

aikasemmin ajattelin että ei muuteta noiden takia minnekään että he on niitä jotka tosta saa lähtee mutta eilisen jälkeen kyllä tuli tunne että ei tästä tule mitään enään jos tässä asutaan.
Tää elämä on yhtä sotkua ja aina vaan pahemmaks tuntuu menevän, oikeen pelottaa että mitä seuraavaks tapahtuu.

 
Kyy
Ehkä on hyvä muuttaa pois. Mutta ajattele, että teet sen lastesi takia, heidän ei ole tervettä katsoa kun isä muutti naapuriin ja elää siellä.
Älä häpeä eilistä, se on turhaa. Et sille kuitenkaan enää mitään mahda, kulje siis ylpeänä pää pystyssä. Älä anna muiden sinua lannistaa. :hug:
 
minä
En edes tiedä onko lasten kannalta hyvä vai huono asia jos muutetaan, poika on niin kovasti isänsä perään. Omalta kohdalta musta tuntuis hyvältä lähtee pois.

tekis mieli mennä johonkin piiloon muutamaks vuodeks.
 
minä
tekis mieli mennä tohon ulos kun tiedän että ex polttaa hirveesti krapulassa niin se luultavasti on koko aika ulkona, haluaisin vaan tietää mitä se sanoo vai sanooko mitään.
 
minä
Miksei mulla ole ketään kenelle saisin purkaa asiani, ei niin ketää. Olen ilmeisesti eläny vaan tätä perhe elämää eikä muuta elämää ollenkaan. Sillon kun oikein tarvis ystävää niin niitä ei ole.

Tosiaan kävin tossa ulkona pössyllä niin kivat sanat tuli exältä, vitun lehmä!

exän äitikin on tulossa, yritin kyllä sanoo että en jaksa nyt mutta senhän täytyy vaan ängetä tänne.
 
:( jessus ku vahva nainen!

sä et kyllä oo tehny mitään väärä, mieshän se on ollu sulle paska ja sen pitää opetella elämään oman virhensä kanssa. sun ei tartte alkaa tanssii sen pillin mukaan ku ei tiiä kelle kaikille se sitä soittelee.
ja se naapuri; kuskoon pilluunsa!
 
minä
Ette ikinä arvaa minkä sotkun tuo ex on nyt järjestäny! Se on valehdellu tolle naapurille että on ollu mun kanssa sängyssä nyt, oli kertonu että tuli minun kanssa samaan aikaan baarista ja tultiin tänne minun luo. Mikä ei todellakaan pidä paikkaansa. Tuli tuo naapurin eukko tuohon keuhkoomaan että mitä oikeen yritän, että hän ei ikinä luovu tostä ukosta yrittäisin minä mitä vaan!
Selitä siinä sitten että ei kyllä pidä paikkaansa nuo ja en yritä yhtään mitään. Kuitenkin on nyt viskassu ukon ulos.

Tässä nyt odottelen millon ex on oven takana, ja ihan varmaan on viimestään sillon kun baari sulkeutuu.

Loistava fiilis! Tuntuu kyllä että en tosiaan jaksais enää yhtään tätä.
 

Yhteistyössä