Mies petti naapurin kanssa alotus

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Tässä joku aika sitten asiasta tänne kirjotin ja aika pitkä ketju siitä tuli vaikka asia vähän vaihtu.

Nyt on kuitenkin niin että mies on majottautunu kuitenkin tonne naapuriin kun ei tänne päässy. Melkosta porukkaa, ei äkkiä olis tosta ukosta uskonu mutta omapahan on asiansa.

Pääsinpähän ite siitä eroon, siitä jatkuvasta hokemisesta ja asian vetvomisesta.
Piruttaankaan en tästä muuta vaikka välillä käy mielessä, muuttakoot nuo. Naapurin eukko on sen verta kyrpiintyny että saattaa vaikka lähteekin, varmaan ottaa päähän kun ei mies siitä nyt niin täysillä ollukaan kiinnostunu.

Että tämmöstä tänne.
 
narsku
siis naapurin nainen tietää, että ukko ei ollutkaan niin kiinnostunut siitä, mutta silti päästi sen luokseen majaileen ja vonkumaan sua? :O
Hä?

Missä naisten kunnioitus itseään kohtaan on? :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
siis naapurin nainen tietää, että ukko ei ollutkaan niin kiinnostunut siitä, mutta silti päästi sen luokseen majaileen ja vonkumaan sua? :O
Hä?

Missä naisten kunnioitus itseään kohtaan on? :D
Pöljähän tuo akka on, siinäpähän nyt hyysäilee unelmiensa miestä. Varmaan ukolla hyvät oltavat kun eukko tekee mitä vaan ettei se lähtis.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Juu älä muuta, jos sinua itseäsi ei haittaa!

Ja mitäpä sua nyt haittaa jos pääsit tuollaisesta lurjuksesta eroon ja sopiva kosto naapurillesikin saada semmonen vaivoikseen.

:flower:
Välillä haittaa kun lapset esim. menevät sinne isänsä luo jos tossa sen näkee ja minua ei yhtään kiinnostais mennä tonne sillon. En ole kieltäny ettei lapsia sais käydä kattoon mutta että mennä tota harakkaa tonne kattoon niin ei kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Juu älä muuta, jos sinua itseäsi ei haittaa!

Ja mitäpä sua nyt haittaa jos pääsit tuollaisesta lurjuksesta eroon ja sopiva kosto naapurillesikin saada semmonen vaivoikseen.

:flower:
Välillä haittaa kun lapset esim. menevät sinne isänsä luo jos tossa sen näkee ja minua ei yhtään kiinnostais mennä tonne sillon. En ole kieltäny ettei lapsia sais käydä kattoon mutta että mennä tota harakkaa tonne kattoon niin ei kiitos.
:LOL:

Kyllä naapuriskin ymmärtää pian mihin on päänsä pistänyt. Voipi sitten itse lyödä :headwall:

:D
 
minä
Sori että taas tulen marisemaan mutta kun ei ole oikeen muutakaan paikkaa minne viittis mennä näiden asioiden kanssa avautumaan.

Menin tupakille ja olihan tuo naapurikin siinä tupruttelemassa. No siinä sitten seisottiin molemmat omilla pihoillamme ettei mitään. yhtäkkiä kuulin ex ukon huutavan hirveesti sieltä sisältä, no lapset sen kuuli myös ja paineli tonne naapurin pihalle, sanoin kyllä lapsille että ei nyt mutta sinnehän ne paineli.
isompi meni huutamaan tosta naapurin ovelta että mitä nyt isi, kappas kun emäntä painelikin sisälle ja veti pojan edestä oven kii.
selitin kyllä pojalle että ei noin vaan mennä kenenkään pihalle ja että ei siellä mitään hätää isillä ollu.

Tää tilanne on tolle pojalle ihan outo, kyllä sen ymmärränkin kun tää nyt on itellekin outo. Kuitenkin yrittäny selittää asiaa mutta ei tästä nyt hyvää kuvaa saa mitenkään.

ex sieltä tuli jonkun ajan päästä koputtaan tohon ovelle ja kysy poikaa, no poika meni pihalle kuuntelemaan isänsä asian.
Hetkenpäästä hirvee metakka kuuluu ja arvasin äänestä että tuo naapurin eukko siellä möykkää. Ukolle siellä huutaa naama punasena että mitää tekee meidän pihalla.
Minä kipasin pihalle ja pyysin pojan sisälle. Akalle huusin että lapsien aikaan et kilju siellä yhtään, että setvikää keskenänne asioitanne.

Ex soitti koko illan mutta en vastannu, ei kertakaikkiaan jaksanu kiinnostaa.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
lapsia käy kyllä vähän sääliks :| tyhmä mies ja vielä tyhmempi naapuri...
Älä muuta sano, mutta ei tässä auta kun yrittää elää tämän asian kanssa. Eihän nuo lapset sitä jaksa mitenkään ymmärtää että mitä isi tekee tuolla naapurissa. Selitän sitä sitten miten vaan niin se tuntuu itellekin ihan hullulta.

 
vieras
Mietippä nyt kertaalleen tuota tilannetta lasten kannalta. Itse olisin kuskannut lapset HETI pois tollasesta tilanteesta. Mahtaa niillä tulla ahdistus kun alkavat jossain vaiheessa ymmärtää asiasta jotakin. Lapsuudessa koettu häpeä arpeutuu sisimpään eikä siitä pääse koskaan täysin eroon..
 
kyllä olet todella vahva ihminen, kaikkeen me pystymme jos vain on tarvetta. Eli nostan hattua!
Tuo on kyllä vähän vaikea selittää lapsille miksi isi on siellä naapurissa. Ja jos ajatellaan sinunkin rauhaa ja elämää niin pitemmän päälle siitä koituu hankaluuksia
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
On kyllä liian lähellä tuo ex sen akkansa kanssa.
Ymmärrän toisaalta hyvin tuon,ettet sä halua,eikä kannatakkaan antaa periksi, mut toi lasten kannalta toi tilanne on kyllä vähän huono. Siihen pitäis kyllä jotain keksiä.
Totta mutta en voi lapsien isää kieltää tapaamasta lapsiaan enkä sitä edes halua. Ainut ongelma on tämä naapurin eukko joka ei jostain syystä osaa ajatella tätä asiaa lapsien kannalta. Ei ymmärrä sitä että ei lapset ole sille mikään uhka. Ei luota tohon ukkoon niin se kostautuu lapsille samalla, en edes ymmärrä miten se ton ukon kanssa on kun tietää että se ei siitä oikeesti välitä.

Jos totta puhutaan niin ex tulis samantein tähän takas jos niin haluaisin mutta kun en halua.

Olen ajatellu kyllä tota vaihtoehtoo että me muutetaan tästä mutta muuttuisko tää tilanne sitte kuitenkaan, en usko että tuo eukko antais miehen lapsiaan tulla kattomaan, tai niiden ongelmahan se on jos ukko siihen suostuu. En tiedä.

Olen tolle exälle puhunu että eikö nyt ajattele tätä asiaa yhtään muiden kannalta mutta eihän se ymmärrä ja en minä voi aikuista ihmistä ohjata.

Tää tilanne on ihan perseestä! ja ei tässä kohta itekään nää tän tilanteen oikeeta laitaa kun yhtä kaaosta ja miettimistä.
 
kolmen äiti
Mä oisin kyl oikeesti jo muuttanu, jos äijä olis painunu naapuriin...tekisin kyl varmaan suutuspäissäni sen elämän kyllä niin vaikeeks ettei oo nähtykään...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Mä oisin kyl oikeesti jo muuttanu, jos äijä olis painunu naapuriin...tekisin kyl varmaan suutuspäissäni sen elämän kyllä niin vaikeeks ettei oo nähtykään...
Mua ei kiinnostais tippaakaan nähdä noita kumpaakaan mutta kun pitää ajatella myös lapsia, en voi kieltää niiltä isäänsä ja ettei sais sitä nähdä.

 
minä
Mun tekis niin mieli välillä juoda pääni ihan täyteen etten hetkeen muistais koko tilannetta. Mutta kun en voi lapsia antaa kellekään, eikä niitä kukaan kattoskaan paitsi isänsä mutta sinne en niitä päästä.
 

Yhteistyössä