Mies petti ja raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle kävi samoin. Odotin esikoisia ja miehellä oli koko raskausajan suhde, kesti 8kk ennenku sain tietää vähän ennen synnytystä. Suhde jatkui siihen asti että lapset olivat 2kk ikäisiä.

Ollaan edelleen yhdessä.

Antaisin sinuna anteeksi, 8 lasta on mieletön määrä, ei tuollaista laumaa yksin hoideta.
Ellette erossa laita lapsia puokkiin, 4 vanhinta viikot isin kanssa ja vaikka joka toinen viikonloppu kaikki luonasi.

Jos lapsia olisi muutama, kannattaisi miettiä miten pystyy antamaan anteeksi, mutta tuo määrä.

En antais anteeksi noin vain. Jatkaisin olosuhteiden pakosta ja katsoisin tuleeko tästä enää suhdetta. Etsisin vaihtoehtoja itsekseni ja kartoittaisin itselleni asioita.

[QUOTE="tina";28933842]En voi antaa anteeksi miehelle.Kun lapsi syntyy lähden ja jätän lapset miehelle.[/QUOTE]

Kysyt neuvoa ja vastaat itse. Fiksua. Eipä mulla muuta. Ehkä moni muukin mies pettäisi jos noin tyhmä vaimo olisi.

[QUOTE="tina";28933842]En voi antaa anteeksi miehelle.Kun lapsi syntyy lähden ja jätän lapset miehelle.[/QUOTE]

Ja mies laittaa lapset lastenkodin kasvatettavaksi.

Kannattaisi vähän miettiä, kuinka monta lasta oikeasti jaksaa hoitaa YKSIN. Koskaan kun ei voi tietää, miten elämä heittelee. Mies voi kuolla tai vaikkapa lähteä toisen naisen matkaan.

Tietäisittepä kuinka moni useamman lapsen isä on järjettömiä pettureita. Mä tunnen useamman erääseen uskonlahkoon kuuluvia, suurperheitten miehiä ja arvostus sitä omaa vaimoa kohtaan on mitätön. Vaimot ovat sitä varten että lapsia siunaantuu.
Rakastajat ovat sitä varten että seksistä nautitaan.