Mies painostaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Selma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Selma"

Vieras
mua hankkimaan kierukan.. Ennen on ollut täysin tyytyväinen kondomiin. Tämä johtuu varmaan siitä kun kerroin että kaipaan jo kolmatta lasta. Mies ei tahdo lasta kun on lainat maksettava ja muka liian vähän tilaa vaikka just muutettiin uuteen taloon. Mutta enhän minä nyt lasta millä hinnalla/keinolla hyvänsä halua. Pillerit ei kuulemma kelpaa koska ne voi helposti "unohtaa" ja kondomin voi varmasti jollain keinolla haurastuttaa. Kamalaa että mies luulee mun kykenevän sellaisiin tekoihin. Muutenkin olen sen verran pelokas ja kipuherkkä että en kierukkaa muutenkaan ehkäisyksi valitsisi.

Kiva parisuhde teillä. Ensinnäkin ei ole miehesi tehtävä valita sinulle ehkäisykeinoa. Toisekseen, ihme painostamista ja kyttäämistä, olisi aihe mikä tahansa. Käske miehesi huolehtia omista asioistaa ja lopettaa painostamisesi.

pienet on teillä ongelmat parisuhteessa.
ei se sitä sulle voi itsekään laittaa, niin kannattaako tollasia murehtia?
etkö sinä päätä, mitä sinun sisääsi laitetaan?
tai no en mä tiiä. voin olla väärässäkin.

Jaa-a, vaikea tilanne. Itse varmaan kehoittaisin miestäni tunkemaan kyseisen välineen johonkin omaan ruumiinaukkoonsa jos kehtaisi vaatia. Oikeasti teillä on nyt keskustelun paikka, tai (keskinäisen) selibaatin jos molempia tyydyttävään ratkaisuun ette pääse.

Mä kyllä loukkaantuisin verisesti jos mies ei muhun tuon enempää luottaisi. Kerrohan miehellesi että ei se kierukkakaan ole satavarma ehkäisy, sellainen on vain selibaatti.

Minä loukkantuisin verisesti jos mieheni ajattelisi minusta noin.
Olis kyllä keskustelun paikka eikä seksiä tippuisi ennen kuin luottamus olisi kohdillaan.
Sehän pitää sua tosi alhaisena.

[QUOTE="anu";22277632]kipuherkkä? eihän se missään tunnu se kierukka. vai laittamistako pelkäät?? ei se satu :D inhottavampaa on käydä papassa, hammaslääkärissä tms...[/QUOTE]

Ei satu ei...ja kyllähän se kierukka voi aiheuttaa kipuakin, etenkin se kuparihirviö.

[QUOTE="Selma";22273763]mua hankkimaan kierukan.. Ennen on ollut täysin tyytyväinen kondomiin. Tämä johtuu varmaan siitä kun kerroin että kaipaan jo kolmatta lasta. Mies ei tahdo lasta kun on lainat maksettava ja muka liian vähän tilaa vaikka just muutettiin uuteen taloon. Mutta enhän minä nyt lasta millä hinnalla/keinolla hyvänsä halua. Pillerit ei kuulemma kelpaa koska ne voi helposti "unohtaa" ja kondomin voi varmasti jollain keinolla haurastuttaa. Kamalaa että mies luulee mun kykenevän sellaisiin tekoihin. Muutenkin olen sen verran pelokas ja kipuherkkä että en kierukkaa muutenkaan ehkäisyksi valitsisi.[/QUOTE]

Mä vetäisin herneen nenään ja ilmoittaisin että ehkäisystä ei sit jatkossa tarvii huolehtia kun tätä menoa ei ole kyllä seksiäkään :kieh:

Ja jos mies on tuota mieltä, hänen kannaltaan varmin tapahan nimenomaan on kodomi koska voi ihan itse päättää käyttääkö sitä vai vetääkö vaikka varuiksi kaksinkertaisena!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaameita miehiä;22273771:
Kiva parisuhde teillä. Ensinnäkin ei ole miehesi tehtävä valita sinulle ehkäisykeinoa. Toisekseen, ihme painostamista ja kyttäämistä, olisi aihe mikä tahansa. Käske miehesi huolehtia omista asioistaa ja lopettaa painostamisesi.

No ei se ole sitten naisenkaan tehtävä valita miehelle (kondomi) jos siis tällä logiikalla mennään.

En mä usko että sun miehesi pelkää sun hankkiutuvan tarkoituksella raskaaksi mutta onhan tuo kierukka aika mukava ja suht turvallinen oikein asennettuna.

Muoks. itsekin olen kipuherkkä mutta kierukan laittoi sattui tasan pari sekkaa, monilla ei ollenkaan. Sen takia en jättäisi kokeilematta.

Se joka väittää ettei kierukan laitto satu omaa kyllä korkean kipu kynnyksen. Mä nimittäin pyörryin. Ja kyllä se kipuja aiheutti vielä pitkään laitonkin jälkeen. Ja mukavasti tulehduksiakin teki.

Muoks. itsekin olen kipuherkkä mutta kierukan laittoi sattui tasan pari sekkaa, monilla ei ollenkaan. Sen takia en jättäisi kokeilematta.

Mua se kierukan laittaminen sattui ja kipua oli kunnolla yli 24h sen laiton jälkeen. Olen kuitenkin useamman lapsen synnyttänyt eli ei ole ihan piukat paikat. En edes ole kovin kipuherkkä.

Nyt kun se on paikoilleen saatu, niin olen tosi tyytyväinen. Helppo ehkäisy.

No onpahan täälläkin montaa vauvakuumeilijaa neuvottu vain jättämään ehkäisy pois. Ehkä miehesi on käynyt täällä lukemassa keskusteluja. Ja moni nainen pitkässä parisuhteessa oikeasti toimii noin. Ja sitten syytetään miestä että mikset huolehtinut ehkäisystä.
Ei tarvitse ihmetellä miesten epäluuloa, ihan itse naiset ovat tempuillaan sen aiheuttaneet.

[QUOTE="Pottu";22277692]Se joka väittää ettei kierukan laitto satu omaa kyllä korkean kipu kynnyksen. Mä nimittäin pyörryin. Ja kyllä se kipuja aiheutti vielä pitkään laitonkin jälkeen. Ja mukavasti tulehduksiakin teki.[/QUOTE]

No mulla sitten ilmeisesti on korkea kipukynnys, koska mielestäni se ei sattunut juuri ollenkaan. Enkä ollut edes synnyttänyt vielä, kun kierukka laitettiin.

Kerro tästä kuparihirviöstä enemmän:) Mulle juuri se laitettiin ja odotukset on kovat.

Mulla laittaminen sattui tosi paljon ja heti kun kuukautiset alkoi niin alkoi tosi kovat kivutkin, oikeastaan koskaan ennen mulla ei kuukautiskipuja ollut. Ja vuoto oli järkyttävää entiseen niukkaan verrattuna. Kahdet vai kolmet menkat kestin ja sit otatin pois.

Istuta mies alas, katso häntä silmiin ja kysy ihan suoraan että oletko antanut hänelle joskus jotain aihetta epäillä että voisit pettää hänet noin pahasti. Tuollaisten syyttelevien pelkojen luulisi kumpuavan jostain. Jos on todellakin kyse vain siitä että hän ei halua lisää lapsia ja haluaa varmistaa tehokkaan ehkäisyn, tee selväksi ettei kierukka todellakaan ole 100% varma.

Jäin miettimään että miten kondomeja saa haurastettua jos mies niitä itse säilyttää ja käyttöön aina yhden kerrallaan ottaa avaamattomasta paketista? Aika villi mielikuvitus :)

Mutta tosiaan jotain syvempää ongelmaa hänellä ilmeisesti asian kanssa on jos tuollaista voi sanoa, eikä sitä varmasti pelkkä ehkäisyn vaihtaminen poista. Tulisiko hän lääkäriin mukaan varmistamaan että sulle todellakin kierukka laitetaan että voisi olla tyytyväinen vai luottaisiko tosiaan vain sun sanaan jos ei kerran pillerienkään kanssa?

Mua se kierukan laittaminen sattui ja kipua oli kunnolla yli 24h sen laiton jälkeen. Olen kuitenkin useamman lapsen synnyttänyt eli ei ole ihan piukat paikat. En edes ole kovin kipuherkkä.

Nyt kun se on paikoilleen saatu, niin olen tosi tyytyväinen. Helppo ehkäisy.

Joillakin sattuu, joillain ei. Sitä ei tiedä ilman että itse kokeilee. Mäkin olen kolme lasta puskenut mutta olen aika kipuherkkä tuolta.