H
huolia
Vieras
...ja luulee vielä että mä sitten jatkan hänen kanssaan sen jälkeenkin niin kuin ei mitään. Rehellisyyden nimissä nyt en enää itsekään tiedä mitä teen tän raskauden kanssa. Oon ihan alussa vasta, raskautuminen oli vahinko ja miehen reaktio uutisiin oli itkeä silmät päästään että hän ei jaksa. Meillä on entuudestaan yksi lapsi, ja itsekin oon tähän asti ollut sitä mieltä etten halua enempää lapsia. Nyt kun vahinko sitten kävi, pyörittelin vaihtoehtoja, olisko se toinen lapsi kuitenkaan niin paha. Mutta miehen kanta on näköjään sitten toi, eisuostu kuuntelemaan mua ollenkaan ja tyrkyttää vaan sitä aborttia koko ajan. Eilen jopa ilmoitti ettei hän halua mun kanssa seksiä niin kauan kuin olen raskaana, häntä kuulemma ahdistaa ajatus niin paljon.
Mä itse tiedän että tää oli tässä, mutta tiedän myös miehen takertuvan muhun epätoivoisena kun kerron etetn halua enää jatkaa yhdessä. Nyt enää mietin onko musta kahden lapsen yksinhuoltajaksi, vai teenkö erosta huolimatta sen abortin. Inhottava tilanne. Ja meidän piti mennä kesällä naimisiinkin. :'(
Mä itse tiedän että tää oli tässä, mutta tiedän myös miehen takertuvan muhun epätoivoisena kun kerron etetn halua enää jatkaa yhdessä. Nyt enää mietin onko musta kahden lapsen yksinhuoltajaksi, vai teenkö erosta huolimatta sen abortin. Inhottava tilanne. Ja meidän piti mennä kesällä naimisiinkin. :'(