mies painostaa aborttiin

  • Viestiketjun aloittaja Julietta
  • Ensimmäinen viesti
Uusi yritys
Kirjoitin jo aiemmin ,mut se ei näy jostain syystä. Huomasin toisessa keskustelussa nimimerkkisi ja ajattelin sen olevan sinä.Löysin myöhemmin tuon viestisi ja ilahduin sinun ja lapsesi puolesta.
Halusin toivotella onnea elämääsi,jaksat ja pärjäät jos itse niin haluat.Luulis pahoinvointisikin hellittävän.
Saas nähdä tuleeko se toinenkin lähes sama viesti vielä.
 
Elävä lapsi
Olet tehnyt OIKEAN päätöksen! ONNEA! Kerron vain tähän loppuun erään tarinan, kun eräs rouva kertoi minulle että oli tehnyt abortin, kun oli jo muistaakseni neljä lasta ennastaan. Minä olin aivan järkyttynyt siitä, että kuinka hän voi tämän lapsen kohdalla päättää, että ei ota häntä vastaan, vaan tappaa hänet, mutta ei muita lapsia! Sanoin vielä että jumala varmaan rankaisee jollain tavalla, hän siihen vain nauroi. Mutta ei mennyt kuin muutama vuosi niin hänen poikansa jäi auton alle ja kuoli. Muistin heti tuon sanontani tälle rouvalle, liekö hän muistanut sen.
 
uusioperhe
Kyllähän sen ukon kuuluis keittää sulle teetä.

No.. lapsi keittää sitten joskus sulle teetä kun olet vanha tai sairas :)

En tiedä yhtään ihmistä joka olisi katunut sitä että teki lapsen, vaikka olisi joutunut hankalaankin tilanteeseen. Mutta tiedän ihmisiä jotka katuvat abortteja. Hyvä valinta.


Miehen voi aina jättää jos hommat ei suju, mutta lastasi tulet rakastamaan aina.
 
Miina
Ei toisen ihmisen sielu ole asia jolla voi tuolla tavalla leikitellä ja miettiä että joo vai ei joo vai ei. Olet tehny päätöksen jo tulemalla tieten tahtoen raskaaksi. Sisälläsi kasvaa uusi sielu. Miten voisit päättää että saatat uuden puhtaan sielun suoraan taivaaseen?
 
tiitiäinen
Arvatkaa vaan miltä tuntuu lukea tällaista tekstiä..Olen 29 ja olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo viisi vuotta. Mikään vain ei tunnu tuottavan tulosta. Tekisin mitä vain että saisin lapsen.
 
Lohtu
Kamuni yritti lähes 10 vuotta lasta.Sai keskenmenon,kävi hed.hoidoissa,tuli raskaaksi,menetti senkin,ikää äkkiä jo yli 35,olivat menossa muutaman viikon päästä tutkimuksiin hoitojen alottamiseksi,mut huomasikin olevansa luomusti raskaana.Kai se oli sitä ku ei hetkeen stressannut.Sai terveen lapsen. Noinki voi käydä.Hän oli jo luopunut toivosta.
Tsemppiä!
 
Hyi!
Olet hirveä ihmisen kuvatus! Että kehtaatkin mennä noin ilkeästi sanomaan asiasta, joka ei sinulle paskankaan vertaa kuulu. Ja siinä vahingoniloisena nyt ilkut toisen suurta surua. Ettet häpeä!
 
A
Ensinnäkin haluan sanoa, että tiedätkö mitä abortissa tehdään?! Käy katsomassa abortti kuvia www.silikonitieto.fi
Mielestäni on todella lapsellista tuossa iässä olla ottamatta vastuuta seksistä!!!! Jos ei pysty ottamaan vastuuta niin ei silloin tarvitse seksiä harrastaakkaan!!!! Aivan alkaa kiukuttamaan tuollainen käytös! Ei ole lapsen vika jos isä on juoppo ja lapsellinen! Mielipiteeni on, että heivaa ukkos ja pidä lapsi! Etsi itsellesi tasapainoinen mies niin lapsesikin voi hyvin!! Lapsi vaistoaa kyllä jos isä ei hänestä pidä... siitä syntyy mielenterveysongelmia aikuisemmalla iällä tai nuorena. Lapsen etu oltava AINA ensimmäisenä!
 
uskis
Re: mies painostaa aborttiin Hä? 9.11.2005 22:42

Ja sinä taidat olla joku kristillisten äänestäjä. Hyi häpeä!



Vai on Suomessa pahinta ja hävettävintä olla kristillisten äänestäjä! Miksiköhän minua ei hävetä yhtään!
 

Yhteistyössä