Mies on tyytyväinen kun alan laihduttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sääli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no:
huih, aika ihmeellistä. Nainen haluaa laihduttaa, ja mies on siitä tyytyväinen, niin nainen masentuu. Ei hitto soikoon! Mun mies on lihonut vuoden aikana varmaan 15 kiloa, on siis nykyseltään, no, ei haluttava, ihan suoraan sanottuna. Hän alkoi laihduttamaan joku viikko sitten ja kyllä mä olin niin että JES ja sen kyllä sanoinkin. Ja kannusta ja kehun. Itse myös reenaan miestäni, vedän kuntopiiriä, jumppaa, salia, yms hänelle, eikä ole käynyt mielessä, että hänestä tuntuisi pahalta!

Ei ole tullut mieleen, että miehestä tuntuisi pahalta se, ettei hän kelpaa sinulle kuin tietyn painoisena?

Miehille ei laihduttaminen ole niin vakava paikka. Puhuvat ja lyövät keskenäänkin vetoa kiloista tai kunnosta, jos on vastaa kertynyt. Ja sitten vielä saa ottaa valokuvia ennen jälkeen vedonlyöjistä ;) Miehesi ei todennäköisesti kuvittelekaan loukkaavasi sinua. Mä en asiaan kiinnittäisi mitään huomiota. On nämä lähiystävien miehet oppineet senkin ettei naisten painosta saa sanoa mitään. Tosi varovasti kehuvat, jos joku on laihtunut. Oma mieskin kehui, että joo, olen mä vähän huomannut, vaikkei sulla ennenkään ole painoa ollut liikaa, niin vähän olet saattanut laihtua. Tai siis näkeehän sen toki, että vähän on laihtunut tai siis ihan hyvin olen laihtunut. Mutta ei siis paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
Alkuperäinen kirjoittaja sääli:
Jotenkin tuntuu pahalta nyt :( Tämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.

älkää ny aina maukuko, mitäs miehenlisi pitänyt sanoa?? mun mielestä tuo on hvä tsemppi! =) joten onnea laihdutukseen,, ja se on hyvä että mieskin on kannustamassa, ja näin.
Kannustaminen on tottakai hyväksi mutta tuosta ap:n jutusta voi saada käsityksen että miehen päätavoite on saada nainen edustuskuntoon jota voi näytellä kavereille.

ahaa,, n mun mielestä on ihan normaalia tuollainen, eikös mies ole naiseen rakastunu tai siis ihastunu kun on ollu hoikempi, ? toki mies rakastaa naista vaikka kiloja olisikin tullu lisää, mutta saahan mies toivoa että nainen on hyvännäkönen myös kropasta? ja eihän mies ole naista käskenyt laihduttaa, vaan nainen itse ruvennut, ja mies kannustaa,hänen mielestä hyvällä tavalla, mutta edes kannstaa,joka on hyvä juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
huih, aika ihmeellistä. Nainen haluaa laihduttaa, ja mies on siitä tyytyväinen, niin nainen masentuu. Ei hitto soikoon! Mun mies on lihonut vuoden aikana varmaan 15 kiloa, on siis nykyseltään, no, ei haluttava, ihan suoraan sanottuna. Hän alkoi laihduttamaan joku viikko sitten ja kyllä mä olin niin että JES ja sen kyllä sanoinkin. Ja kannusta ja kehun. Itse myös reenaan miestäni, vedän kuntopiiriä, jumppaa, salia, yms hänelle, eikä ole käynyt mielessä, että hänestä tuntuisi pahalta!

Ei ole tullut mieleen, että miehestä tuntuisi pahalta se, ettei hän kelpaa sinulle kuin tietyn painoisena?

Ei, koska jos ei kelpaisi, en olisi tässä! Enkä olisi mennyt muutama kk sitten naimisiin hänen kanssaan! Oletteko ihmiset hyvät ajatelleet, että jos mies haluaa laihduttaa, niin silloin nainen on mukana projektissa, jo pelkästään senkin takia, että ei tulis vanhuusiällä kaikkia tauteja, diapetes tms sydänperäisiä. Ja tottakai sitä on kivempi sit olla, kun mies on laihempi. Ja jos kerran mies ITSE haluaa laihduttaa, niin pitäskö mun kieltää, että älä, koska sä kelpaat tuolaisenakin, voi hitto teidän kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

jaa. oliko nainen jättäny tämän miehen kun lihoi sen 15kg??! miksei saisi vaatia/toivoa että puoliso pitäisi itsestänsä huolen? miksi se on aina oikein että kun ruvetaan seurustelee painetaan vaikka 52 sitten vuosi yhdessä painetaan 59 sitten 4v ja painetaan jo 90kg mikä tässä on että annetaan lupa olla pitämättä huolta itsestöämme,? minä en ainakaan tykkääettä mies rupeaisi lihomaan ja ei pitäisi itsestänsä huolta, musta tuntuisi ettei kunnioita mua, eikä arvosta itseänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja sääli:
Jotenkin tuntuu pahalta nyt :( Tämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.

älkää ny aina maukuko, mitäs miehenlisi pitänyt sanoa?? mun mielestä tuo on hvä tsemppi! =) joten onnea laihdutukseen,, ja se on hyvä että mieskin on kannustamassa, ja näin.
Kannustaminen on tottakai hyväksi mutta tuosta ap:n jutusta voi saada käsityksen että miehen päätavoite on saada nainen edustuskuntoon jota voi näytellä kavereille.

ahaa,, n mun mielestä on ihan normaalia tuollainen, eikös mies ole naiseen rakastunu tai siis ihastunu kun on ollu hoikempi, ? toki mies rakastaa naista vaikka kiloja olisikin tullu lisää, mutta saahan mies toivoa että nainen on hyvännäkönen myös kropasta? ja eihän mies ole naista käskenyt laihduttaa, vaan nainen itse ruvennut, ja mies kannustaa,hänen mielestä hyvällä tavalla, mutta edes kannstaa,joka on hyvä juttu!
Jepjep mutta naiset ovat hyvin monimutkaisia olentoja joiden kanssa pitää olla tarkkana mitä suustaan päästää. :D
Tuon miehen sanoman "olet sitten entisissä mitoissasi" voi helposti käsittää väärin ja pelkästään pinnalliseksi ja itsekkääksi kannustamiseksi.

Taalla tormaa kylla ihan kummallisiin suhteisiin. Eilen oli joku, joka ei voinut sanoa miehelleen, etta kavisi useammin suihkussa, tanaan tama, joka pahoitti mielensa koska mies pitaa hanesta hoikempana. Missa satumaassa te elatte? Haukkumaan ja ilkeaksi ei pida ruveta, mutta saahan mielipiteensa sanoa. Ei rakkaus oikeasti ole sokea, eika tarvitse ollakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja SeInka:
Taalla tormaa kylla ihan kummallisiin suhteisiin. Eilen oli joku, joka ei voinut sanoa miehelleen, etta kavisi useammin suihkussa, tanaan tama, joka pahoitti mielensa koska mies pitaa hanesta hoikempana. Missa satumaassa te elatte? Haukkumaan ja ilkeaksi ei pida ruveta, mutta saahan mielipiteensa sanoa. Ei rakkaus oikeasti ole sokea, eika tarvitse ollakaan.

niin totta, niin totta :laugh:

mun mies hehkuttaa myös kuinka menen koko ajan vain paremman näköiseksi (myös seksikkäämmäksi) kun laidutan normaali painoa kohden.
toki voisin ymmärtää sen että jaa olen siis ollut ruma lihavampana.. yms..
mutta päätän itse sen otta kehuna vain :)
ja kannustuksena.

Yhteistyössä