Meillä mies muuttuu ihmeelliseksi ku alan laihduttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jutta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jutta"

Vieras
Edellis kerralla oli sama juttu ku 10 kg pudotin nyt ois viä 15 kg pudotettavana. Sitä varmaan v.ituttaa ku alan laihduttaa, herralla ittellä 20 kg ylipainoo eikä tee ja syö niin kun käsken että tulis tuloksia.

[QUOTE="Jutta";23892236]Edellis kerralla oli sama juttu ku 10 kg pudotin nyt ois viä 15 kg pudotettavana. Sitä varmaan v.ituttaa ku alan laihduttaa, herralla ittellä 20 kg ylipainoo eikä tee ja syö niin kun käsken että tulis tuloksia.[/QUOTE]

Tai sitten sitä vituttaa akka joka nalkuttaa ja vahtii muiden syömisiä? Ja sinähän tietysti tekstistäsi päätellen et anna miehen hetkeksikkään unohtaa näitä 20 kiloa ylimääräistä.... :D

kyl muaki vituttais jos ukko alkais laihduttaa, ja pakottais mutki tai ainaki nalkuttais joka ikinen päivä mun syömisistä ja liikkumattomuudesta. laihdutuski ku on sellainen et se lähtee vaan itestä. jos ei ittee huvita niin ei se pakolla onnistu.

senku laihdutat kaikes rauhas, mut jätä se ukkos rauhaan!

[QUOTE="vieras";23892276]kyl muaki vituttais jos ukko alkais laihduttaa, ja pakottais mutki tai ainaki nalkuttais joka ikinen päivä mun syömisistä ja liikkumattomuudesta. laihdutuski ku on sellainen et se lähtee vaan itestä. jos ei ittee huvita niin ei se pakolla onnistu.

senku laihdutat kaikes rauhas, mut jätä se ukkos rauhaan![/QUOTE]

Häh?? Mies on itse sanonut et haluaa laihtua mut ei tee sitten elettäkään ku annan neuvoja, olkoot mun puolesta vaikka 100 kg hautaan asti, munkaa ei ainakaan ole :D