V
"vieras"
Vieras
Niin.. Olen siis 10kg liian painava.. parhaillani laihdutuskuurilla ja mies sen siis tietää. Eikä se ole moittinut ulkonäköäni, paitsi sitten nyt.. Olin ystävän luona ja hän lähetteli viestejä ja vaati, että minun on tultava kotiin.. yhdessä viestissä oli jotenkin näin että "nyt hilaat sen ison perseesi kotiin.."
Kotona sitten asiasta kysyin että miksi noin ilkeästi kirjotti ja mies vastasi siihen, että eikai se nyt minulle yllätyksenä tullut ettei hän ole tyytyväinen..
Nojoo, onpa tässä nyt kiva sitten olla.. Pari päivää mennyt mykkäkoulua, minun ei huvita tuolle puhua ja mitä tästä eteenpäin nyt sitten, aika vaikea on olla kun toista vaan ilmeisesti ällöttää. Ja jotenkin hyvin alkanut laihdutuskin sai tänään kolauksen, kun olen syönyt enemmän kuin pitäisi
Ja tarkennuksena vielä, että olen aina ollut tämän kokoinen kuin nyt.... tai itseasiassa painan tällä hetkellä muutaman kg vähemmän kuin mitä silloin kun olemme alkaneet seurustella.. eli en tavattomasti ole paisunut ja ns. "kusettanut" miestäni..
Kotona sitten asiasta kysyin että miksi noin ilkeästi kirjotti ja mies vastasi siihen, että eikai se nyt minulle yllätyksenä tullut ettei hän ole tyytyväinen..
Nojoo, onpa tässä nyt kiva sitten olla.. Pari päivää mennyt mykkäkoulua, minun ei huvita tuolle puhua ja mitä tästä eteenpäin nyt sitten, aika vaikea on olla kun toista vaan ilmeisesti ällöttää. Ja jotenkin hyvin alkanut laihdutuskin sai tänään kolauksen, kun olen syönyt enemmän kuin pitäisi