Minuun käytiin käsiksi ... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kuukkeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kuukkeli"

Vieras
Lauantaina. Oman talomme pihalla kun tulin kotiin miehen luota jota tapailen.
Mies lähti eilen kavereittensa kanssa reissuun. Puhelimessa ollaan puhuttu mutta en ole saanut sanotuksi mitään. Tulee nyt yöllä takaisin mutta en tiedä voinko kohdata häntä nyt.
Ei olla mitään tapaamista vielä siis tavattu mutta voihan se olla että tahtoisi tavata jo nyt. Viimeistään huomenna.

Pihalla siis naapurin mies kamalassa humalassa painoi minut seinää vasten. Ja yritti suudella ja kosketella. peitti minun suun kädellään kun yritin huutaa. Kerkesi avata housuni mutta onnekseni naapurissa asuva toinen nuorempi mies sattui tulemaan kaverinsa kanssa baarista kotiin. Repi miehen irti minusta ja pääsin pois.

Siis tuon tapahtuman lisäksi ahdistaa se miten kerron tästä miesystävälleni? Ei asuta yhdessä, ollaan kuitenkin jonkun aikaa jo tapailtu. Ja ihan vakavissaan ollaan molemmat. Töiden takia on vaan ollut helpompi asua vielä eri osoitteissa.
Miten tuollaisen voi kertoa? Puhelimessa puhuessakin tuntui koko ajan että ihan kun se tietäisi sen ja pelkäsin että millon kysyy asiasta. Kun en tiedä mitä sanoisin.

Nyt tekemään se rikosilmoitus ja heti!!! Tuollaiset pitää pysäyttää heti tykkänään, varsinkin kun sulla on todistajatkin tapahtuneelle! Voi hyökätä joku toien kerta päällesi ja sitten se ei välttämättä jääkään enää raiskauksen YRIYKSEKSI vaan TEOKSI! Ja ellei se satu omalle kohdallesi niin jonkun toisen kohdalle voi osua! Toimi nainen heti!!!

Teet ensin asianmukaiset ilmoitukset. Sitten vasta kerrot ja kerrot vain sen mitä haluat, voi olla että kannattaa kertoa ensin lyhyesti tapahtumien kulku ja reaktion perusteella sitten kertoa enemmän tunteista jne. toiset saattaa tosissaan pelästyä tuollaista eikä sillon ymmärrä tukea siinä pahassa oloa itse uhria.
ja muista ehdottomasti hakea apua jos et asian yli yksinään pääse (mikä nyt on hyvin harvinaista ylipäätään)
Tsemppiä kovasti :)

en sentään enää teini, 30 vuotta lähestyy uhkaavasti. Mutta en kyllä voisi näköjään itseäni kovinkaan rohkeaksi sanoa. Voiko poliisille ilmottaa vielä huomenna? Kun aikaa kulunut uesampi päivä?
Se kyllä kävi mielessä jo silloin lauantaina mutta en uskaltanut jotenkin tehdä ilmoitusta heti. Olisin ehkä tarvinut jonkun tutun jolle puhua ensin ja käydä tilannetta läpi mutta kun ei ole ketään kelle kehtaisin. Ja miesystävälle en viitsinyt kun oli tuon reissun kavereitten kanssa sopinut enkä jotenkin rohjennut pilata sitä saati pyytää jäämään. Eli joo, en kyllä mikään rohkea nainen ole! Se on totta.

Voit tehdä takautuvasti, ei tuollainen rikoksen yritys nyt muutamassa päivässä eikä vuodessakaan vanhene. Mutta ole kiltti, ja tee se rikosilmoitus. Tuollaiset miehet pitää pysäyttää!

Mitä ihmettä sanon tuolle miehelle? On minua vähän vanhempi, 35v. Tosi mukava, herrasmies ja hyvä keskustelemaan asioista. Ei kuitenkaan olla ikinä keskusteltu tälläisistä tai edes sivuttu asiaa. Aika rauhallinen on, mutta tuiskahtelevakin osaa olla.
Enkä tiedä yhtään miten tälläisen ottaisi puheeksi :(

Tuntuu että näin yöntunteina se paha olo sisälläni vähän kasvaa. Ehkä nyt jopa tuntuu pahemmalta kun koskaan aiemmin. En ollut tajunnut asiaa niin tarkkaan vissiin.

sullahan on sitten ihan väärä nimimerkki, kuukkelihan on maailman pelottomin lintu.

jos naapuri teki tuon sinulle, niin se tekee sen muillekin. se on sinunkin vastuullasi, jos et ole tehnyt mitään. tiedän että se osaa olla mahdottoman hankalaa kun haluaisi sulautua tapettiin. enkä ole paras sanoja, en ole jaksanut selvittää pedofiilisedän tekosia vaikka hänet omasta kokemuksesta sellaiseksi tiedän. en olisi kestänyt mahdollista ylenkatsetta poliisien osalta, ja juttukin oli aikapäivää vanhentunut. mutta sinä olet aikuinen ja yhteiskunta on tällä kertaa sinun puolellasi, ja todistajakin löytyy. kanna se taakka.

Aloitat vaikka sillä että mieltäsi painaa yksi asia... Sitten kerrot sen mitä tapahtui. Odottaisin ehkä kuitenkin huomiseen ellei /ellette ole nyt selvinpäin. Noi menee helposti kännipuheiden piikkiin tai niiden vakavuus hämärtyy pienessäkin humalassa.
Soita kriisipuhelimeen jos ahdistus pahenee. Ja sen ilmon voit tehdä keskiviikkonakin, sun "etuhan" on tuttu tekijä + kaksi silminnäkijää.

Aloitat vaikka sillä että mieltäsi painaa yksi asia... Sitten kerrot sen mitä tapahtui. Odottaisin ehkä kuitenkin huomiseen ellei /ellette ole nyt selvinpäin. Noi menee helposti kännipuheiden piikkiin tai niiden vakavuus hämärtyy pienessäkin humalassa.
Soita kriisipuhelimeen jos ahdistus pahenee. Ja sen ilmon voit tehdä keskiviikkonakin, sun "etuhan" on tuttu tekijä + kaksi silminnäkijää.

Minä olen selvinpäin mutta mies varmaan pienessä maistissa. ei kuitenkaan änkyräkännissä ole.
Tuollaisestako mies vetää sitte hirveät kilarit ja lähtee pesäpallomailan kanssa naapuriin? Se just pelottaakin! Kun tekijä tuttu ja lähellä :/

[QUOTE="Kuukkeli";27792090]Mitä ihmettä sanon tuolle miehelle? On minua vähän vanhempi, 35v. Tosi mukava, herrasmies ja hyvä keskustelemaan asioista. Ei kuitenkaan olla ikinä keskusteltu tälläisistä tai edes sivuttu asiaa. Aika rauhallinen on, mutta tuiskahtelevakin osaa olla.
Enkä tiedä yhtään miten tälläisen ottaisi puheeksi :([/QUOTE]

herranjestas ihan vaan suoraan sanot! Miksi sitä miettimään, syy ei kuitenkaan ollut sun.

Mä oon kertonut isäpuolen ahdisteluista aikanaan jokaiselle poikaystävällenikin, jopa siskolleni, kämppikselle. miksi mun olis pitänyt miettii miten kerron ja kelle kun syy ei ollut minun?

Kyllähän 35-vuotias mies on jo aikuinen, kypsä ihminen kohtaamaan tuollaisen kokemuksesi ja varmasti ymmärtää! Eri asia joku parikymppinen teini, jonka reaktion voisi kuvitella olevan päinvastainen kuin toivoisi. Monesti käy niin että vastoinkäymiset, huonot kokemukset yms. vahvistavat suhdetta jos annat miehen ymmärtää että hän on luottamuksesi arvoinen että voit jutella hänen kanssaan ihan mistä vain. Ja jos ei vahvista, niin voit tiedustella itseltäsi onko hän sittenkään sinun arvoisesi mies.

[QUOTE="mie";27793028]Kyllähän 35-vuotias mies on jo aikuinen, kypsä ihminen kohtaamaan tuollaisen kokemuksesi ja varmasti ymmärtää! Eri asia joku parikymppinen teini, jonka reaktion voisi kuvitella olevan päinvastainen kuin toivoisi. Monesti käy niin että vastoinkäymiset, huonot kokemukset yms. vahvistavat suhdetta jos annat miehen ymmärtää että hän on luottamuksesi arvoinen että voit jutella hänen kanssaan ihan mistä vain. Ja jos ei vahvista, niin voit tiedustella itseltäsi onko hän sittenkään sinun arvoisesi mies.[/QUOTE]

Ei minua oikeastaan edes kauhistuta että mies minut jättäisi. Tai muuta. enemmänkin se että saako hirveät raivarit? Aikooko jotenkin kostaa?
En kertonut yöllä kun tuli niin myöhään että itsekin oli jo valmis nukkumaan. Ehkä tänään.

[QUOTE="Kuukkeli";27792005]Siis tuon tapahtuman lisäksi ahdistaa se miten kerron tästä miesystävälleni? Ei asuta yhdessä, ollaan kuitenkin jonkun aikaa jo tapailtu. Ja ihan vakavissaan ollaan molemmat. Töiden takia on vaan ollut helpompi asua vielä eri osoitteissa.
Miten tuollaisen voi kertoa? Puhelimessa puhuessakin tuntui koko ajan että ihan kun se tietäisi sen ja pelkäsin että millon kysyy asiasta. Kun en tiedä mitä sanoisin.[/QUOTE]

Aika kummallista ettei tuollaista voi kertoa ihan tavallisesti. Jos miehesi päälle olisi hyökätty niin varmaan teidän suhteenne ajautuisi karille, vai mitä selität?

En tajua missä mättää.

[QUOTE="vieras";27794056]Aika kummallista ettei tuollaista voi kertoa ihan tavallisesti. Jos miehesi päälle olisi hyökätty niin varmaan teidän suhteenne ajautuisi karille, vai mitä selität?

En tajua missä mättää.[/QUOTE]

Öööö, taisin juuri selittää että en pelkää että suhde kariutuisi tähän?

Yhteistyössä