S
sääli
Vieras
Jotenkin tuntuu pahalta nyt
Tämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Mies on kuullut jostain, että naista tulisi kannustaa, ja nyt se ajattelee naisen mieliksi olla mukana projektissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Mä en kauaa kattelis tommosta miestä. Musta toi on alentavaa ja jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin voi vapaasti lähteä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Mies on kuullut jostain, että naista tulisi kannustaa, ja nyt se ajattelee naisen mieliksi olla mukana projektissa...
Siis mies tuntuu hehkuttavan sitä, että kohta laihdun. Ei sitä, että kohta saan itselle hyvän olon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Siis mies tuntuu hehkuttavan sitä, että kohta laihdun. Ei sitä, että kohta saan itselle hyvän olon.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
Mä en kauaa kattelis tommosta miestä. Musta toi on alentavaa ja jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin voi vapaasti lähteä.
voi herrajumala. siis itehän ap on sanonu haluavansa laihduttaa ja mies kannusta... oot kyl oikeessa on toi eron paikka. taidat itse olla ylipainoinen joka väittää olevansa sinut itsensä kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
ei miehet ajattele noin, että nainen sa hyvän olon kun laihduttaa, miehet on visuaalisia olentoja, jotka ahmii silmillänsä, joten tottakai miehesi tykkää että laihdutat, kun kerran ylipainoa, kuka mies ei tykkäisi että nainen on normaalipainoinen? ja näytt'' hyvältä
Kannustaminen on tottakai hyväksi mutta tuosta ap:n jutusta voi saada käsityksen että miehen päätavoite on saada nainen edustuskuntoon jota voi näytellä kavereille.Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:Alkuperäinen kirjoittaja sääli:Jotenkin tuntuu pahalta nytTämän piti olla mun oma juttu mutta nyt mies hehkuttaa että jes, menet salille ja kohta oot takaisin omissa mitoissa, siis niissä kun tavattiin.
älkää ny aina maukuko, mitäs miehenlisi pitänyt sanoa?? mun mielestä tuo on hvä tsemppi! =) joten onnea laihdutukseen,, ja se on hyvä että mieskin on kannustamassa, ja näin.