E
ei jaksa
Vieras
auttakaahan nyt,nykynen mies on TODELLA mustasukkainen mun ex-miehestä(meillä 2 yhteistä lasta)vaikka en ole antanut mitään aihetta siihen!exä pilasi mun ja lasten elämän,mä inhoan sitä.sitten oli vuoden pitämättä yhteyttä lapsiin,ja nyt on alkanut näkemään niitä.oon ollu mukana koska en halunnut lapsia yksin päästää ja sanoi itekkin ettei pärjäis yksin niiden kanssa vielä,mutta haluaa tutustua lapsiin.
no mutta asiaan,nykynen mieheni on todella sitä mieltä että käyn panemassa eksääni kun on nämä tapaamiset.kiukuttelee aina viikon sen jälkeen mulle..en tiedä onko tää nyt jtn siihen liittyvää kun joku joskus pettänyt mun miestä,mutta helvettiäkö se sitä tähän suhteeseen sotkee en minä oo niin ikinä tehnyt!!!!kyllä ottaa päähän,todella rasittavaa.
no mutta asiaan,nykynen mieheni on todella sitä mieltä että käyn panemassa eksääni kun on nämä tapaamiset.kiukuttelee aina viikon sen jälkeen mulle..en tiedä onko tää nyt jtn siihen liittyvää kun joku joskus pettänyt mun miestä,mutta helvettiäkö se sitä tähän suhteeseen sotkee en minä oo niin ikinä tehnyt!!!!kyllä ottaa päähän,todella rasittavaa.