mies on todella mustis!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa

Vieras
auttakaahan nyt,nykynen mies on TODELLA mustasukkainen mun ex-miehestä(meillä 2 yhteistä lasta)vaikka en ole antanut mitään aihetta siihen!exä pilasi mun ja lasten elämän,mä inhoan sitä.sitten oli vuoden pitämättä yhteyttä lapsiin,ja nyt on alkanut näkemään niitä.oon ollu mukana koska en halunnut lapsia yksin päästää ja sanoi itekkin ettei pärjäis yksin niiden kanssa vielä,mutta haluaa tutustua lapsiin.

no mutta asiaan,nykynen mieheni on todella sitä mieltä että käyn panemassa eksääni kun on nämä tapaamiset.kiukuttelee aina viikon sen jälkeen mulle..en tiedä onko tää nyt jtn siihen liittyvää kun joku joskus pettänyt mun miestä,mutta helvettiäkö se sitä tähän suhteeseen sotkee en minä oo niin ikinä tehnyt!!!!kyllä ottaa päähän,todella rasittavaa.

Sinun on ehdottomasti hankkiuduttava eroon tuollaisesta miehestä. Kukaan ei jaksa myöhemmin edes tukea, kun alat itkeä kovaa kohtaloasi. On niin ilmiselvä hirviösuhde tulossa.

Yleensä mustasukkainen edes kykenee peittämään karseat epäluulonsa aluksi, mutta jos on jo noin pitkällä harhoissaan, on lähdettävä ja äkkiä

Et kai sä lopun elämää kulje niiden lasten mukana tapaamisissa, joten jos teillä muuten on hyvä ja toimiva suhde niin muistuta miestäsi ettei näin jatku ikuisesti :) Jos taas suhteessa on muutakin ja tää mustasukkaisuus tulee ilmi monessa muussakin asiassa, mä jättäisin tuollaisen. On inhottava elää niin että kaupasta tullessa pitää kuitti näyttää että mies voi katsoa kellonajan, ajoitko suoraan kaupasta kotiin..

Onko nää tapaamiset samalla paikkakunnalla ja kauanko ne kestää?

... joltain ammatti-ihmiseltä, ota vaikka nykyinen mies messiin. Ylipäätään kannattaa vaikeissa tapauksissa olla yhteyksissä ihmisiin, joilla on koulutus kyseisten vaikeiden asioiden kanssa toimimiseen. Antavat hieman laaja-alaisempia, kokonaisvaltaisia vastauksia kysymyksiin, joihin maallikolla ei ole muuta vastausta kuin omat mielipiteet. Kaikissa kunnissa toimii joku parisuhdeneuvoja/psykologi, jolta voi kysellä neuvoa arjen haasteellisiin kysymyksiin. He osaavat auttaa tällaisissa tilanteissa ja jos ei natsaa ensimmäisen auttajan kanssa, kannattaa jatkaa hyvän auttajan etsimistä. Jo lasten kannalta kannattaa panostaa asiaan eikä missään nimessä tehdä hätäisiä päätöksiä näiden kommenttien perusteella.

Et kai sä lopun elämää kulje niiden lasten mukana tapaamisissa, joten jos teillä muuten on hyvä ja toimiva suhde niin muistuta miestäsi ettei näin jatku ikuisesti :) Jos taas suhteessa on muutakin ja tää mustasukkaisuus tulee ilmi monessa muussakin asiassa, mä jättäisin tuollaisen. On inhottava elää niin että kaupasta tullessa pitää kuitti näyttää että mies voi katsoa kellonajan, ajoitko suoraan kaupasta kotiin..

Onko nää tapaamiset samalla paikkakunnalla ja kauanko ne kestää?

tapaamiset on samalla paikkakunnalla,joskus käydään esim. puistossa tai kahvilla jossain missä pääsee isä leikkimään yms. lasten kanssa.joskus tulee meille moikkaamaan lapsia.kestää yleensä 0,5-2tuntia.

ja joo,on mustasukkanen muistakin jutuista..jos esim. käyn jossain tai puhun jonkun kanssa.

... joltain ammatti-ihmiseltä, ota vaikka nykyinen mies messiin. Ylipäätään kannattaa vaikeissa tapauksissa olla yhteyksissä ihmisiin, joilla on koulutus kyseisten vaikeiden asioiden kanssa toimimiseen. Antavat hieman laaja-alaisempia, kokonaisvaltaisia vastauksia kysymyksiin, joihin maallikolla ei ole muuta vastausta kuin omat mielipiteet. Kaikissa kunnissa toimii joku parisuhdeneuvoja/psykologi, jolta voi kysellä neuvoa arjen haasteellisiin kysymyksiin. He osaavat auttaa tällaisissa tilanteissa ja jos ei natsaa ensimmäisen auttajan kanssa, kannattaa jatkaa hyvän auttajan etsimistä. Jo lasten kannalta kannattaa panostaa asiaan eikä missään nimessä tehdä hätäisiä päätöksiä näiden kommenttien perusteella.

En ole samaa mieltä siinä tilanteessa, kun uusi suhde on vasta alussa, ja olisi vielä paljon pelastettavissa pelkästään jättämällä sairastunut henkilö. Mutta tietysti jos haluaa elinikäisen surun ja murheen ja niinhän jotkut haluavatkin, koska silloin voi olla vähän kuin marttyyri.

tää nyt oli vaan tämmönen tilitys,en mä mitään päätöksiä tee vaan ärsytti toi asia niin piti päästää ulos.

..ja muuten,mies ei kyllä ikinä lähtis juttelemaan mistään mihkään kun hänen mielestä ei ole mitään ongelmaa(paitsi se että mä kuulemma panen sitä eksää)

tapaamiset on samalla paikkakunnalla,joskus käydään esim. puistossa tai kahvilla jossain missä pääsee isä leikkimään yms. lasten kanssa.joskus tulee meille moikkaamaan lapsia.kestää yleensä 0,5-2tuntia.

ja joo,on mustasukkanen muistakin jutuista..jos esim. käyn jossain tai puhun jonkun kanssa.

voin omasta kokemuksesta kertoa että meillä oli sama tilanne joskus että nykyään ex-mies oli niin kauhean mustasukkainen ja en itse jaksanut sitä touhua niiin silloin ei itselle jäänyt paljoa vaihtoehtoa kuin jättää se kun en pystynyt/olisi pystynyt jatkamaan kauempaa liian mustasukkaisen miehen takia, en saanut kulkea pahemmin missään tai hän tarkkaili aina kenen kanssa juttelin ja jos oli miespuolinen niin hän nosti metelin, joka kerta. Mutta niin vain olin silloin päättänyt että ero on paras ratkaisu ja en kadu päivääkään kun jätin hänet ja syyksi kerroin että en ole tottunut semmoisessa suhteessa elämään missä mies on liian mustasukkainen.

en tiedä mitä tuon kanssa tekis,ajattelin vaan että kaikilla on vikansa ei kukaan oo täydellinen..ja et mies on mustasukkasta sorttia,ei voi mitään.mutta kait toi nyt menee vähän liian pitkälle.olen myös ehdottanut että tavattaisiin kaikki joskus yhdessä,kun meidän pitää kaikkien jollain tasolla tulla toimeen kun eksä nyt tulee kuitenkin lasten takia olemaan kuvioissa..mutta mies ei kuulemma ikinä halua nähä eksääni ja vihaa sitä ja haluis vetää turpaa yms. vaikka ei ikinä edes oo puhunut mun eksän kanssa..

en tiedä mitä tuon kanssa tekis,ajattelin vaan että kaikilla on vikansa ei kukaan oo täydellinen..ja et mies on mustasukkasta sorttia,ei voi mitään.mutta kait toi nyt menee vähän liian pitkälle.olen myös ehdottanut että tavattaisiin kaikki joskus yhdessä,kun meidän pitää kaikkien jollain tasolla tulla toimeen kun eksä nyt tulee kuitenkin lasten takia olemaan kuvioissa..mutta mies ei kuulemma ikinä halua nähä eksääni ja vihaa sitä ja haluis vetää turpaa yms. vaikka ei ikinä edes oo puhunut mun eksän kanssa..

Anteeksi kun toistan itseäni, mutta sinä kerjäät vaikeuksia elämääsi jos jatkat tuollaisen miehen kanssa. Olen joutunut tukemaan henkilöitä, joilla ongelma on ollut, ja se on pahinta mitä parisuhteessa voi tapahtua. Harva paranee noin pahasta mustasukkaisuudesta ja se vaati mielettömän määrän terapiaa, ammattiapua ja nimenomaan halua parantua sairaudesta.

Anteeksi kun toistan itseäni, mutta sinä kerjäät vaikeuksia elämääsi jos jatkat tuollaisen miehen kanssa. Olen joutunut tukemaan henkilöitä, joilla ongelma on ollut, ja se on pahinta mitä parisuhteessa voi tapahtua. Harva paranee noin pahasta mustasukkaisuudesta ja se vaati mielettömän määrän terapiaa, ammattiapua ja nimenomaan halua parantua sairaudesta.

mä olen miettiny eroa itsekkin.en vaan saa aikaseksi..kai mun pitää ajatella lapsiaki millasessa ilmapiirissä kotona eletään,ei oo kiva jos on toinen kokoajan pahalla tuulella ja v*ttuilee suoraan lasten kuullenkin..

Voi voi.
Eipä kuulosta hyvältä.
Ap vetää puoleena hulttiomiehiä, jotka alistaa ja pettää. Ap varmasti kaipaa jonkinlaista suojelua ja kokee rakkaudenosoituksena sen, että mies osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä ja haluaa kahlita. Senpä takia ap tuskin edes eroaa miehestään, ei ennen, kuin hän on käsitellyt itsensä kanssa syyt miksi tuollaista suhdetta elämäänsä kaipaa.
Mä olin joskus apn kaltainen, siksi tiedän mistä puhun. Mä heräsin siitä kaikesta, kävin itseni kanssa asioita läpi, ja nykyään en enää ikinä haksahtaisi mustasukkaiseen ja kontrolloivaan mieheen. Mä en enää edes vedä niitä puoleeni, sillä musta on tullut vahva ja omanarvontuntoinen. Tiedän arvoni, eikä mua kohdella miten sattuu.

Uusimmat

Yhteistyössä