V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Pitää nyt kysyä: mitä haittaa tuosta miehen oluen juonnista on? Siis muutakin että sinulla on paha mieli.
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:No tuli jo monessakin viestissä esiin että meillä on rahatilanne tosi huono ilman mitään juomisiakaan.
Maksaa eurosta kolmeen per ilta, eli ei kai se oikeasti noin tiukkaa ole.
Toinen syy: mun isä on vuosien saatossa alkoholisoitunut pahasti, ja se alkoi just tällasella joka iltaisilla "saunakaljoilla", ja mies tietää etten hyväksy moista lainkaan, enkä jää katteleen vierestä
Miehesi ei ole isäsi.
Kolmanneksi: Meillä on pieni lapsi kotona, ja silloin ei juoda kun lapsi on paikalla
Mitä haittaa lapselle on vaikkapa kahden oluen ottamisesta paitsi sinun käyttäytymisesi?
Neljänneksi: kukaan ei tarvitse mitään päihdyttäviä aineita joka ilta.
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin kohtuullinen päivittäinen oluen juonti on päin vastoin terveeliistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:No tuli jo monessakin viestissä esiin että meillä on rahatilanne tosi huono ilman mitään juomisiakaan.
Toinen syy: mun isä on vuosien saatossa alkoholisoitunut pahasti, ja se alkoi just tällasella joka iltaisilla "saunakaljoilla", ja mies tietää etten hyväksy moista lainkaan, enkä jää katteleen vierestä
Miehesi ei ole isäsi.
Kolmanneksi: Meillä on pieni lapsi kotona, ja silloin ei juoda kun lapsi on paikalla
Mitä haittaa lapselle on vaikkapa kahden oluen ottamisesta paitsi sinun käyttäytymisesi?
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin kohtuullinen päivittäinen oluen juonti on päin vastoin terveeliistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä nipota, ota rennosti
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Älä nipota, ota rennosti
Eli sinusta olisi ihan ok, jos vaimo joisi joka ilta 2-6 olutta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos juo kuusi kaljaa illassa, niin kyllä siihen rahaa menee! Eikä todellakaan ole terveellistä. Ja siinä paukkuu liikakulutuksen rajat jo ihan reippaasti rikki.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:No tuli jo monessakin viestissä esiin että meillä on rahatilanne tosi huono ilman mitään juomisiakaan.
Miehesi ei ole isäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Woensdag:Tätä palstaa lukiessa on tullut pakostakin mieleen, että näemmä aika monella naisella/äitillä on itsellään alkoholiongelma ja näin ollen päättelevät että silloin kaikilla muillakin on! Ihme homma, jos itse ei pysty kohtuudella päivittäin / viikottain alkoholia juomaan ratkeamatta 24/7 ryyppyputkeen, niin miksi oletetaan ettei sitten muutkaan tähän pysty!?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi on riippuvainen, jos ei voi olla ilman.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi on riippuvainen, jos ei voi olla ilman.
So? Mä olen riippuvainen pepsistä, jotkut ruoasta tai manolo blankheista.
Minusta pari olutta illassa ei ole riskikäyttöä. Jos sen sijaan muuten on kusipäänä kun juo niin on ongelma.
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi on riippuvainen, jos ei voi olla ilman.
Minusta pari olutta illassa ei ole riskikäyttöä. Jos sen sijaan muuten on kusipäänä kun juo niin on ongelma.
pepsi tai manolot ei päihdytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Woensdag:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi on riippuvainen, jos ei voi olla ilman.
Sou? Ei kaksi tai kolme oluttakaan sen enempää ja on sentäs terveellisempää ja ravitsevampaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Woensdag:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi on riippuvainen, jos ei voi olla ilman.
Sou? Ei kaksi tai kolme oluttakaan sen enempää ja on sentäs terveellisempää ja ravitsevampaa!
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:Alkuperäinen kirjoittaja Woensdag:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi on riippuvainen, jos ei voi olla ilman.
Usein tuo pikkuhiljaa vaan johtaa siihen,että se 2-3 olutta ei riitä..vaan pian se saman fiiliksen antava määrä on 8 kaljaa illassa jne.
Alkoholissa tuo toleranssi kasvaa tosi nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja Woensdag:Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi on riippuvainen, jos ei voi olla ilman.
mutta ei se aina jää kahteen tai kolmeen. Ja kolmenkaan jälkeen ei voi autonrattiin nousta, jos joku hätätilanne tulis. Toisen oikeus sitoo aina toista johonkin velvollisuuteen, jos äijäke haluaa joka ilta rentoutua oluen parissa niin silloin mun velvollisuus on olla itse vastuussa lapsesta koko ajan. Varmaan monenkin mielestä ok äkkiseltään ajateltuna, mutta kun kopsahtaa omalle kohdalle niin ei ookaan enää kivaa.