miehen juomisesta..

• Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti
tuutikki
onko teistä paha asia jos juo muutaman 1 oluen joka ilta?
Itse en pidä sitä pahana, mutta tuntuu että tuolla miehellä lipsuu kun saattaa 6 ykköstä illassa juoda. Hänellä on tapa juoda kokoajan jotain näin iltaisin.
Raskausaikanani hän joi alkoholitonta olutta, koska tykkää oluen mausta.
Eikä kyllä mihinkään humalaan noista ykkösistä pääse!

Jotenkin vaan on alkanut tuo tapa lursia nyppimään..Vai onko se niin että aina pitää jostain valittaa..Ennen raskauttani se joi sen sixpäkin 3 suunnilleen joka ilta joten onhan tässä parannusta huomattavasti!
Eli pitäiskö vaan pitää suu kiinni ja olla onnellinen ettei täällä humalassa pyöri..

No ekana tuli mieleen, että eikö tuo nyt lihota ainakin jos ei muuta? o_O Ja voisin kuvitella ettei vatsalle ole hyväksi pidemmän päälle, saattaa alkaa närästään tai muuta sellasta...

Mulla mies harrasti kans yhteen aikaan tuota naukkailua, että yhen-kaks olutta joi illassa. Eihän siitä mitään sen kummempaa haittaa ollut kuin se raha mitä siihenkin kuluu. Mutta aika nopeasti se loppu kun mainitsin että ootko yhtään ihmetelly miks on niin turvonnut olo jatkuvasti...

hiilihappo
Mun mies on vaihtanut muutama kuukausi sitten vissyyn, jota lipittää lähes jatkuvasti. Alkoholiton olut maistuu myös. En valita, koska aikaisemmin joi n. 1 l keppanaa arki-illassa ja vkl 2-3 l.

Ei toi mun mielestä oo mitenkään paha... Eihän toi ykkösolut ees maksa paljon mitään. Jotkut juo energiajuomia ja jotkut limuja, sun mies sitten ykköstä. Kaikkihan noi epäterveellisiä pitemmän päälle on. :/ Mutta kaipa aikuisen miehen pitää saada päättää omasta kropastaan. :D
Ainut mikä mua saattais tossa tilanteessa ärsyttää on se, että mä en voi sietää kaljan hajua ja en siis haluais joka ilta sitä haistella... :x

Yhteistyössä