Leena
Minä nauraa kiherrän täällä, todellako olet luullut minua 45vuotiaaksi? Kun monen olen kirjoitusteni perusteella kuullut luulleen minua keskenkasvuiseksi. =)Alkuperäinen kirjoittaja niinnoniin..:Eikös Leena ole vasta 33? Näin ainakin jostain luin. Et sinä kyllä mielestäni ole vielä mitenkään "kypsässä iässä", minusta kypsä ikä tarkoittaa jotain 4-kympin ja 6-kympin väliltä. Sinähän olet vielä suhteellisen nuori.Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Ok, me emme ole nyt niin vanhoja kuin ap, mutta kuitenkin kypsässä iässä ja meidän taloudellinen tilanteemmekin on kiikun kaakun.
Jostain syystä aikaisemmin olen kirjoituksistasi saanut sellaisen kuvan, että Leenalla olisi ikää jo ainakin vähintään se 45. Sori vaan, mutta kirjoitustyylisi on välillä sen kaltainen, että näin olen luullut :|
Mieheltähän niitä siittiöitä tulee vielä vaikka 7-kymppisenäkin, tosin se hedelmällisyys laskee. Ja kyllähän Leenallakin on ihan hyvin vielä aikaa tehdä lapsia vaikka 10 vuotta, ellei ylikin.
Tehkööt jokainen kakaroita siinä iässä kun hyvältä tuntuu, ihan se ja sama. Itse ole kolmekymppinen, eikä lapsia ole, mutta haluaisin niitä kyllä parin vuoden sisällä. Mieheni on minua pari vuotta nuorempi. Aikaisemmin ei ole lasten teko ollut ajankohtaista, koska ikään ei ole suhde ollut kenenkään kanssa yhtä vakaalla pohjalla kuin nyt.
Mutta, vaikka olisin nytkin sanotaanko 35-37 vuotias, niin kyllä lapsia haluaisin siitäkin huolimatta.
Jokaisella on oikeus niitä lapsia tehdä, jokaisen oma asia, ja ei sillä iällä pitäisi ulkopuolisten päätänsä vaivata, kun loppujen lopuksi asia ei heille sinänsä kuulu.
En tahtoisi odottaa niin kauaa, kuin 10vuotta sitä lasten tekoa, vaikka biologisesti sen verran itselläni aikaa saattaisi ollakkin.Tuntuu ettei sitä niin vanhana enää ainakaan sitä ensimmäistä olisi kivaa alkaa vääntämään.Kyllä se pitää tapahtua parin vuoden sisällä sen ekan tekeminen.Niin ja mieheni on sen 15v minua vanhempi, mukavampi olisi hänenkin saada se vauva nyt viisikymppisenä kuin kuusikymppisenä, eikö?