Mies laittoi viestiä;

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
"Heh juu asia selvä", ilman että olisin tunteihin hälle mitään laittanut mihin voisi noin vastata. Eikö aika selvää et väärään osoitteeseen tuli? Kismittää vaan, kun olen epäilly pettämisestä ja tämä nro ei pitäisi olla muiden käytössä ku mun ja hänen!!!

No juu, mä ymmärrän mitä ap tarkoitti. Mutta eihän tuosta nyt siltikään voi tietää kenelle viestinsä tarkoitti, siis miehelle vai naiselle vai rakastajalle vai pomolle vai isälle jnejnejne. Onhan se voinut hyvinkin siitä numerostaan jollekin kaverille tms soittaa tai lähettää viestiä.

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Pointtini on, että tää nro ei ole ku mun ja hänen käytössä. Jotain salaa.

Miksi tämä numero on vain ja ainoastaan sun ja miehen käytössä? :/ Rajoitatko miehen yhteydenpitoa esim. sukulaisiinkin?

Onko miehellä joku muukin puhelin josta sitten saa soitella miten haluaa??

Avasi prepaidin et voi vapaammin txt mun kanssa, kun rajoitetulla työpuh. Sanoi ettei tätä nroa antanut muille. Emme asu siis yhdessä vielä, enkä tiedä tullaanko koskaan asumaankaan. On useasti jääny pikku valehtelusta kiinni ja nyt kyllä tiedän tämän homman...

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
Avasi prepaidin et voi vapaammin txt mun kanssa, kun rajoitetulla työpuh. Sanoi ettei tätä nroa antanut muille. Emme asu siis yhdessä vielä, enkä tiedä tullaanko koskaan asumaankaan. On useasti jääny pikku valehtelusta kiinni ja nyt kyllä tiedän tämän homman...

Tuota tuota... Entä jos tänään onkin antanut jollekin muulle numeron? Onko se "kiellettyä"?

No, jos mies kerta perään soittaisi ja sanoisi että oli VITSI, niin saattaisin kyllä vähän epäillä. Miksei muka voisi sanoa että meni väärään numeroon tms, eihän siinä viestissä mitään pahaa ollut, mutta toi mitä sanoi kun soitti niin saattaisi soittaa jotain hälytyskelloa mun päässä.

Sen enempää kantaa ottamatta kuinka outoa on että hänellä on puhelinnumero joka on vain sun käytössä... hmm.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
No, jos mies kerta perään soittaisi ja sanoisi että oli VITSI, niin saattaisin kyllä vähän epäillä. Miksei muka voisi sanoa että meni väärään numeroon tms, eihän siinä viestissä mitään pahaa ollut, mutta toi mitä sanoi kun soitti niin saattaisi soittaa jotain hälytyskelloa mun päässä.

Sen enempää kantaa ottamatta kuinka outoa on että hänellä on puhelinnumero joka on vain sun käytössä... hmm.

Mutta olisiko se ollut ap:lle paha juttu? Senhän piti vain ja ainoastaan olla hänelle ja miehelle...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Eikö kukaan koskaan näppäile väärää numeroa? :whistle: :saint:

Mä olen mestari viestien lähettämisessä väärään numeroon =D
Kerran makasin kotona kauheessa migreenissä ja mies lähti hakemaan Buranaa. Mun mielestä matka kesti liian kauan ja laitoin sitten vihaista viestiä että missä perkeleen helvetissä ne Buranat viipyy???
ei sit viesti mennyt miehelle vaan yhdelle miespuoliselle kaverille joka asuu 300 km: n päässä. Tuli vaan viesti takas että kestää kolmisen tuntia niin Buranat olis siellä, et lähempää sais =D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Eikö kukaan koskaan näppäile väärää numeroa? :whistle: :saint:

Mä olen mestari viestien lähettämisessä väärään numeroon =D
Kerran makasin kotona kauheessa migreenissä ja mies lähti hakemaan Buranaa. Mun mielestä matka kesti liian kauan ja laitoin sitten vihaista viestiä että missä perkeleen helvetissä ne Buranat viipyy???
ei sit viesti mennyt miehelle vaan yhdelle miespuoliselle kaverille joka asuu 300 km: n päässä. Tuli vaan viesti takas että kestää kolmisen tuntia niin Buranat olis siellä, et lähempää sais =D

:laugh: :laugh:

Määkin oon laittanut vaikka mitä! Oikein hävettää kun menee vähän "sentyyliset" viestit miehen äidille.... :D

Yhteistyössä