N
neljäs tulossa
Vieras
Onkohan nykyisin tavat muuttuneet, vai eikö katsota tarpeelliseksi enää neljättä vauvaa odottavaa onnitella? Meillä on kovin harva sukulainenkaan onnitellut, vaikka tietävät että vauva tulossa. Myös eräs kaverini laittoi viestiä että mitä kuuluu ja vastasin että ihan hyvää, äitiyslomalle jään kohta puoliin. Eipä kuulunut enää mitään (tästä aikaa parisen viikkoa), itse olisin tuossa tilanteessa toki onnitteluviestin perään laittanut.
Itte kun olen semmoinen, että onnittelen kun kuulen vauvauutisia, olipahan vaikka viides tai kymmenes nyytti tuloillaan. Mielestäni se on ihana asia, toki joissain tilanteissa ei sitä välttämättä ole ja senkin ymmärrän.
Tulee vaan ittellekin jotenkin sellainen olo että tää raskaus on hävettävä ja nolo asia, kun muiden suhtautuminen on tuollaista.
Itte kun olen semmoinen, että onnittelen kun kuulen vauvauutisia, olipahan vaikka viides tai kymmenes nyytti tuloillaan. Mielestäni se on ihana asia, toki joissain tilanteissa ei sitä välttämättä ole ja senkin ymmärrän.
Tulee vaan ittellekin jotenkin sellainen olo että tää raskaus on hävettävä ja nolo asia, kun muiden suhtautuminen on tuollaista.