Mies lähti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi vaan kaikille!!! En ymmärrä miksi pitää tännekkin tulla haukkumaan tolloksi ja tyhmäksi..:( Kai mä sitten olen niin veen tyhmä, kun en ole tajunnut tota!!! En edelleenkään halua sitä uskoa, mutta kun mietin, niinhän se varmaan on..:( Miehestä kyllä uskonkin, mutta ystävästä en olisi uskonut...:(

mutta miksi hän olis tullut SINUN ystäväsi kanssa tavaroita hakemaan jollei heillä olisi sihdetta??! kävikö sekään mielessä? surullista kyllä :/

Jos tää nyt on edes totta.. Miks ystäväs sanoi "Oon pahoillani"? Luultavasti siksi, että hän vei miehesi. Sä todellakin olet tyhmä ja sinisilmäinen jos et tosta tajua, että heillä on suhde.

Ja se, että hän haluaa olla "rauhassa" niin voi ihan hyvin olla ns. tekosyy. Suhde heillä on. Luuletko tosiaan, että ne tulis sinne, veis miehen kamat ja sanois "meillä on suhde, siks jätän sut".

Minusta tuntuu nyt siltä, että ap haluaa tietoisesti sulkea silmänsä siltä vaihtoehdolta, että mies seurustelisi hänen ystävänsä kanssa! Erittäin ymmärrettävää, koska siinähän on vaara menettää kaksi läheistä ihmistä samalla kertaa.

Oudoksuntaa herättävä pari olisi 40-vuotias nainen 20-vuotiaan miehen kanssa, fitness-muija rappionarkkarin kanssa tai luonnonlapsi kempparikaupan kävelevän mainoksen kanssa, mutta lapset ovat este lähinnä vain hyvin hyvin nuorille miehille.

Tosi ikävältä kuulostaa. Ei varmaan paljon just nyt lohduta, mutta taisit päästä kahdesta paskasta samalla iskulla. Kumpikaan ei kuullosta kovin hääviltä, ei mies, eikä "ystävä".

Heti tuli mieleen että sillä tosiaan on suhde sen kanssa jonka kanssa kävi hakemassa tavaransa, miksi olisi ollut muuten hänen kanssaan ja sanonut että ETKÖ NYT TAJUA?

Alkuperäinen kirjoittaja tosiasia:
Tää ei ole provo, voikun olisikin....:( :( Yritin soittaa äsken sille ystävälleni, löi luurin korvaan...!:( En halua uskoa, että monen vuoden ystävyys päättyisi näin.. Olen hänen nuoremman pojan kummikin....!

os ei haluu puhuu sun kans,aivan varppina om suhde!

Tuta noin, kyllä niillä varmaan suhde kerta se mieskin kysyi, että ymmärätkö nyt varmasti mistä kyse jne. Ei ne muuten olis kahdestaan tullu! Harmittaa sun puolesta tosi paljon. Voimia oikein kovasti...

Alkuperäinen kirjoittaja tosiasia:
Tää ei ole provo, voikun olisikin....:( :( Yritin soittaa äsken sille ystävälleni, löi luurin korvaan...!:( En halua uskoa, että monen vuoden ystävyys päättyisi näin.. Olen hänen nuoremman pojan kummikin....!

os ei haluu puhuu sun kans,aivan varppina om suhde!

Tuta noin, kyllä niillä varmaan suhde kerta se mieskin kysyi, että ymmärätkö nyt varmasti mistä kyse jne. Ei ne muuten olis kahdestaan tullu! Harmittaa sun puolesta tosi paljon. Voimia oikein kovasti...

Puhuin miehen kanssa äsken. Hän sanoin, että heillä ei todellakaan ole suhdetta, mutta ovat ystävystyneet kun käyvät samalla kuntosalilla. On kuulemma ainut joka ymmärtää häntä.. En enää tiedä mitä uskoa..:(

Ollaan oltu yhdessä 11kk..

Puhuin miehen kanssa äsken. Hän sanoin, että heillä ei todellakaan ole suhdetta, mutta ovat ystävystyneet kun käyvät samalla kuntosalilla. On kuulemma ainut joka ymmärtää häntä.. En enää tiedä mitä uskoa..:(

Ollaan oltu yhdessä 11kk..

Kerro sitten, että miksi mies kysyi "Ymmärrätkö nyt varmasti" ja ystävä "Oon pahoillani"?

Yhteistyössä