Mies lähti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhky

Vieras
Siis voi helvetti....!!!!!!!! Mies sitten jätti mut, ilman mitään ennakkovaroituksia...:( Olen raskaana, aika alussa mutta niin että aborttia en enää saa. (Enkä kyllä tahdokkaan.. )

Tuli aamulla MUN kaverin kanssa hakemaan tavaroitansa...! Loukkaa tosi pahasti että tällaisessa erotilanteessa ystäväkin kääntää mulle selkänsä ja alkaa kaveeraamaan mun miehen kanssa..:( Ystäväni ihan pokkana kulki miehen perässä täällä meillä, muuta ei mulle sanonut, kuin että on pahoillaan..??!! En voi tajuta..:(

Mieskin vaan sanoi, että ymmärränkö nyt mistä on kyse ja jotain sellasta..:(:(
Oon kyllä yrittänyt ymmärtää miestä, ja oon antanut sen baareilla yms. kun on kokenut tarvetta mennä. On ollut myös paljon omissa harrastuksissaan, mutta lupasi että ne jäävät kun vauva syntyy. Paskat!! On niin petetty olo.....
Miten ihmeessä mä tuun selviämään yksin vauvan kanssa?? Omien vanhempien kanssa en oo tekemisissä, sisaruksia ei ole.. Ja ainut ystävä haluaakin nyt olla mielummin miehen ystävä...:(

Pää hajoaa...........

Etkö kysynyt syytä, miksi lähtee ja jättää sinut? Minäkin epäilen, että miehelläs tai exälläs on suhde kaverisi kanssa. Vai olisiko se mahdotonta? Miksi muuten kaverisi olisi mukana?

Tää on varmaan provo mutta vastaan silti. Eli jos kaverisi sanoi, että on pahoillaan(suhteesta mieheesi), miehesi kysyy ymmärrätkö mistä on kyse. Eli että heillä on suhde ja jättää siksi sinut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö kysynyt syytä, miksi lähtee ja jättää sinut? Minäkin epäilen, että miehelläs tai exälläs on suhde kaverisi kanssa. Vai olisiko se mahdotonta? Miksi muuten kaverisi olisi mukana?

Kysyin miksi lähtee, mutta ymmärsin hänen kyllä tarkoittavan sitä, että haluaa edelleen olla rauhassa ja mennä, ja ne kuviot minä ja vauva sekotettaisiin...:( Tuskin se ystäväni kanssa on alkanaut seurustelemaan, koska hän on kahden lapsen yh. (Enkä tarkoita että siinä olisi jotain pahaa että on yh, tuskin vaan hänen kanssaan pääsee omiin menoihin yhtään enempää!! )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kysyin miksi lähtee, mutta ymmärsin hänen kyllä tarkoittavan sitä, että haluaa edelleen olla rauhassa ja mennä, ja ne kuviot minä ja vauva sekotettaisiin...:( Tuskin se ystäväni kanssa on alkanaut seurustelemaan, koska hän on kahden lapsen yh. (Enkä tarkoita että siinä olisi jotain pahaa että on yh, tuskin vaan hänen kanssaan pääsee omiin menoihin yhtään enempää!! )

Mutta onko hän vetävämpi kuin sinä? Anteeksi en vaan usko tätä.

Tää ei ole provo, voikun olisikin....:( :( Yritin soittaa äsken sille ystävälleni, löi luurin korvaan...!:( En halua uskoa, että monen vuoden ystävyys päättyisi näin.. Olen hänen nuoremman pojan kummikin....!

Tää ei ole provo, voikun olisikin....:( :( Yritin soittaa äsken sille ystävälleni, löi luurin korvaan...!:( En halua uskoa, että monen vuoden ystävyys päättyisi näin.. Olen hänen nuoremman pojan kummikin....!

os ei haluu puhuu sun kans,aivan varppina om suhde!

Juu, eipä ole provo, ei tietenkään. Uskoo ken haluaa.:D

on kyllä ihan hirveitä ihmisiä kun kehtaa tehä noin ja vielä kun toinen on raskaana :( älä käytä voimiasi tollasten kusipäiden perään itkemiseen vaan tulevaan vauvaasi

Anteeksi vaan kaikille!!! En ymmärrä miksi pitää tännekkin tulla haukkumaan tolloksi ja tyhmäksi..:( Kai mä sitten olen niin veen tyhmä, kun en ole tajunnut tota!!! En edelleenkään halua sitä uskoa, mutta kun mietin, niinhän se varmaan on..:( Miehestä kyllä uskonkin, mutta ystävästä en olisi uskonut...:(

Anteeksi vaan kaikille!!! En ymmärrä miksi pitää tännekkin tulla haukkumaan tolloksi ja tyhmäksi..:( Kai mä sitten olen niin veen tyhmä, kun en ole tajunnut tota!!! En edelleenkään halua sitä uskoa, mutta kun mietin, niinhän se varmaan on..:( Miehestä kyllä uskonkin, mutta ystävästä en olisi uskonut...:(

Hetki sitten sanoit, ettet usko miehestä, koska se nainen on yh. Kummasta nyt et oikein usko?

Yhteistyössä