Kiitos viesteistänne. Nyt tuli tosi paksua. Mies on nyt löytänyt asunnon. Eilen kun puhuimme puhelimessa, niin hänelle sopi hyvin, et menen sinne tänään, mut sanoi myös, että voi, voi, hän on hukannut laturinsa puhelimeen. Nyt kun kello on kohta 14, ei ole tullut mitään viestiä, vaikka sovimme, että menen sinne klo 15 junalla.
Antakaa mulle anteeksi, nämä lapselliset viestit. Nyt mua vedettiin oikein kunnolla.
Miksi sä meiltä anteeksi pyytelet? Tuohan on sinun elämääsi ja itse olet valintasi tehnyt, etkä vissiin halua järkeäsi kuunnella, vaikka sitäkin näkyy olevan. Tunteesi sanoo, että tahdot kaaoksen. Ehkä tykkäät kärsiä? No tuo mies on todellinen kaaoksen mestari ja jännitystähän sinä haluat? Tosi vaihtelevaa ja jännittävää kun mies on kuin tuuliviiri. Jos haluat todellisen helvetin, niin muuta vain yhteen. Hommaa vielä yhteinen rahatili. Mitään et voi varmalla mistään tietää tämän miehen kanssa. Mies pallottaa sinua mielensä mukaan, mutta sitähän sinä haluat?? Miksi syyttelet miestä jos hän käyttäytyy miten käyttäytyy, hänhän on juuri sellainen kuin sinä haluat miehen olevan. Tiedätkö, että monet lähelläsi olevat pitävät sinua tosi hölmönä? Mitä luulet, että ne toiset naiset kapakassa ajattelivat sinusta kun tulit miehen perään, joka olisi mieluummin viettänyt iltaansa toisten naisten seurassa? Kiltti, sinut huomioon ottava ja tunteitasi kunnioittava mies on nössö mielestäsi. Sinä et tällaista miestä valitse, haluat paskahousun.
Pakenetko jotain kaaokseen, jota mies luo? Sisäistä tyhjyyttä? Kykenemättömyyttä hankkia itsellesi onnellinen elämä? Kun on tarpeeksi kaoottinen elämä, niin ei tarvitse miettiä niitä todellisia syitä siihen, miksi ei osaa hankkia itselleen parempaa elämää. Eikä tarvitse ottaa vastuuta kurjasta elämästä, kun on paskahousu mies, jota voi syytellä oman elämän kurjuudesta. Tosiasia on, että olet itse vastuussa tilanteestasi. Sinä jäät kiinni mieheen ja annat hänen pompottaa itseäsi. Teet itsestäsi uhrin. Hyvää elämää ja suhdetta haluava olisi häippässyt jo aikoja sitten.
Miksi teet asioita, joita pitää mielestäsi toisilta anteeksi pyydellä? Nuohan ovat omia valintojasi, olet aikuinen ihminen, jolla on oma vastuu elämästä. Miksi kerrot ongelmastasi täällä, kun et kuitenkaan halua kuunnella hyviä neuvoja? Lähelläsi olevat ihmiset varoittelevat myös, mutta kaikki menee kuin kuuroille korville. Kerrotko siksi, että toiset, sinusta välittävät ihmiset, saisivat tuntea sitä huolta ja ahdistusta puolestasi, jota sinun tulisi tuntea tuon miehen seurassa? Annat sympaattisen kuvan itsestäsi, jolloin kaikki haluavat sinua auttaa. On kovin turhauttavaa edes yrittää auttaa, kun on selvää, että et aio kuunella näitä neuvoja. Olet jo päättänyt, että annat tuon ihmisen pilata elämäsi. En usko pätkääkään, että aiot jättää miehen.
On ihan tosissaan sääli, että fiksuntuntuinen nainen antaa toisen pilata elämänsä. Mutta toisaalta olet myös nainen, joka halveksii kunnollisia miehiä, halvaksit heitä vähättelemällä heitä. En usko, että pystyt valitsemaan hyvän miehen, jos halveksit heitä. Siispä pidä miehesi, anna hänen höynäyttää itseäsi ja pilata päiväsi. Sitähän sinä sisimmässäsi haluat, mitä siis valitat. Olet itse valintasi jo tehnyt. Puhun kovia sanoja, koska en tiedä osaatko ottaa vastaan toisten välittämistä. Ainakaan et osaa valita miestä, joka välittäisi tosissaan.