Mies lähti eikä taida tulla takaisin...

  • Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Hukassa
Äijä lähti kinan päätteeksi kaverille eikä ole ilmeisesti tulossa kotiin. Ei enää vastaa viesteihin ja lyö luutia kun koitan soittaa... Mä en jaksa enää tätä paskaa yhtään! Ei tämmösiä karkureissuja oo ollu pitkään aikaan mut nyt taas mitä mä teen??? Oon ihan hukassa!
 
Se, mitä mä sinuna tekisin juuri nyt, on iltapala. Viettäisin ihan normaalin illan lasten kanssa. Just tällä hetkellä sun ei tarvitse tehdä mitään suunnitelmia loppuelämäksi. Se, mitä tahdot tulevaisuudessa tehdä, selviää kyllä aikaa myöten. :hug:
 
hukassa
lapsi on nukkumassa jo ja ei kauheesti ole nälkä mies on pettäny mua ennen ja nyt kun ei vastaa ku viesteihin (sain sen kiinni) ni epäilyttää et se tekee sitä taas
 
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
lapsi on nukkumassa jo ja ei kauheesti ole nälkä mies on pettäny mua ennen ja nyt kun ei vastaa ku viesteihin (sain sen kiinni) ni epäilyttää et se tekee sitä taas
No jos se on pettääkseen, niin et sä sitä voi stressaamalla estääkään. Mies tekee omat ratkaisunsa ja sä omasi. En tiedä, oonko väärä ihminen sanomaan, mutta mä en ainakaan viitsisi hyvää perjantai-iltaa pilata huolehtimalla jostain sellaisesta, mille en mitään voi.
 
Surkea harmaana
Mun mies teki aikoinaan noita reissuja ja ne saattoi kestää monta päivää, kesti kauan ennenku ymmärsin että se ei paskaakaan välitä vaikka kuinka soittelisin ja ruikuttaisin perään. Loppujen lopuksi lakkasin välittämästä ja ne reissutkin sitten loppui.. Tuskin kyllä siitä et mä en enää soitellut vaan kai se loppujen lopuksi kasvoi isoksi.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
lapsi on nukkumassa jo ja ei kauheesti ole nälkä mies on pettäny mua ennen ja nyt kun ei vastaa ku viesteihin (sain sen kiinni) ni epäilyttää et se tekee sitä taas
No jos se on pettääkseen, niin et sä sitä voi stressaamalla estääkään. Mies tekee omat ratkaisunsa ja sä omasi. En tiedä, oonko väärä ihminen sanomaan, mutta mä en ainakaan viitsisi hyvää perjantai-iltaa pilata huolehtimalla jostain sellaisesta, mille en mitään voi.
On se näinkin mut mä en vaan kestä sitä paskaa enää uudestaan ku oon siitä päässy jo kerran yli..
 
Tiina
ja mun ukko tasan tarkkaan vikaa kertaa lähtis jos meinaa sopimatta riitaa vaan lähteä pois.

Minä olen tehnyt miehelle selväksi että mä en kestä sitä jos se vaan häippäsee kesken riidan jonnekin, koska minä olen sellaista tyyppiä itse että lepyn nopeaa,en ole pitkävihainen yms. niin aina tahdon samantien sopia riidan,jos riitelemme.. enkä jättää riitaa auki ja antaa sen paisua isoksi.
 
Marja
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
lapsi on nukkumassa jo ja ei kauheesti ole nälkä mies on pettäny mua ennen ja nyt kun ei vastaa ku viesteihin (sain sen kiinni) ni epäilyttää et se tekee sitä taas
No jos se on pettääkseen, niin et sä sitä voi stressaamalla estääkään. Mies tekee omat ratkaisunsa ja sä omasi. En tiedä, oonko väärä ihminen sanomaan, mutta mä en ainakaan viitsisi hyvää perjantai-iltaa pilata huolehtimalla jostain sellaisesta, mille en mitään voi.
On se näinkin mut mä en vaan kestä sitä paskaa enää uudestaan ku oon siitä päässy jo kerran yli..
Oletteko ihan aidosti päässeet yli asiasta? Jos sua epäilyttää mitä mies tekee etkä näin varmaankaan voi luottaa häneen?
En osaa sulle muuta sanoa, kuin koita tämä ilta pärjätä huomenna asiat näyttävät erilaiselta, kuin nyt riidan jälkeen.
 
PIHALLE!!!!!
mä laittaisin pihalle. mä en voi käsittää naisia ketä antaa ukkojesa kohdella kui sattuu. "kyl se muuttaa tapasa" jos kerran tekee paskojaan,ni tekee toistekki. ne ukot tottuu siihe,et saa ain anteeks.

ITSEKUNNIOITUSTA NAINEN!!!!

kyllä sieltä parempiaki löytyy :)
 
Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
ja mun ukko tasan tarkkaan vikaa kertaa lähtis jos meinaa sopimatta riitaa vaan lähteä pois.

Minä olen tehnyt miehelle selväksi että mä en kestä sitä jos se vaan häippäsee kesken riidan jonnekin, koska minä olen sellaista tyyppiä itse että lepyn nopeaa,en ole pitkävihainen yms. niin aina tahdon samantien sopia riidan,jos riitelemme.. enkä jättää riitaa auki ja antaa sen paisua isoksi.
Kuulostaa tod. aikuismaiselta :) Teilläkö riidellään vain sinun mallin mukaan?
 
Meilläkin oli joskus tuollaista. Pari kertaa häivyin itsekin, jotta mies saisi maistaa omaa lääkettään. Lapsellista touhua, myönnän. Mutta mieheni alkoi ymmärtää, miten typerää hänen käytöksensä oli.
Nyt meillä ei enää ole ollut moneen vuoteen tuollaista. Sovimme nykyään riidat heti.
Emme kovin pahasti nykyään enää edes riitele. Kai ne pahimmat särmät ovat hioutuneet pois?
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
ja mun ukko tasan tarkkaan vikaa kertaa lähtis jos meinaa sopimatta riitaa vaan lähteä pois.

Minä olen tehnyt miehelle selväksi että mä en kestä sitä jos se vaan häippäsee kesken riidan jonnekin, koska minä olen sellaista tyyppiä itse että lepyn nopeaa,en ole pitkävihainen yms. niin aina tahdon samantien sopia riidan,jos riitelemme.. enkä jättää riitaa auki ja antaa sen paisua isoksi.
Kuulostaa tod. aikuismaiselta :) Teilläkö riidellään vain sinun mallin mukaan?
No onko tuo oikein ja aikuismaista että häivytään paikalta kesken riidan, eikä tahdota setviä sitä loppuun ja löytää yhdessä joku kompromissi?
Meillä riidat eivät kestä kauan, jonku aikaa molemmat huudamme toisillemme ja sitten yleensä minä katson asiaa myös toiselta kantilta ja tulen miestäni hiukan vastaan..

Ja jos sitä ihminen häipyy suutuspäissään niin sitä saattaa tulla tehtyä jotain jota myöhemmin katuu.. juuri esim. pettää, tai toinen kotona sit rikkoa jotain toiselle tärkeää, mitä vain.

Musta ainakin on lapsellista edes tuntia olla riidoissa,saati tunteja tai päiviä.. huh huh
 

Yhteistyössä