Mies lähti eikä taida tulla takaisin...

• Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Vouihan tästä jutella joo vois auttaakki. Mites teillä tilanne tähän on menny?
Mies lähti eilen eikä ole tullut, ei vastaa mihinkään.
Ja meillä tätä on nyt jatkunut muutamia viikkoja että häviää.
Juu meillä tuli jostain aivan olemattomasta tääkin riita ja sanoin sille että mene kavereilles jos mun ja lapsen kanssa ahdistaa olla. Sinne meni ja ei tullu kotiin vaikka ensin vähän pyysinkin. Hermot aivan loppu ja itse melkein kuudennella kuulla vielä raskaana ja alkaa voimat loppumaan :/

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vouihan tästä jutella joo vois auttaakki. Mites teillä tilanne tähän on menny?
Mies lähti eilen eikä ole tullut, ei vastaa mihinkään.
Ja meillä tätä on nyt jatkunut muutamia viikkoja että häviää.
Juu meillä tuli jostain aivan olemattomasta tääkin riita ja sanoin sille että mene kavereilles jos mun ja lapsen kanssa ahdistaa olla. Sinne meni ja ei tullu kotiin vaikka ensin vähän pyysinkin. Hermot aivan loppu ja itse melkein kuudennella kuulla vielä raskaana ja alkaa voimat loppumaan :/
Kauhea tilanne kyllä sulla :(
Sä tarttisit nyt jonkun siihen kaveriksi että saisit puhua.
Tai toinen vaihtoehto että lähtisit johonkin muualle sieltä kotoonta.

Olen itsekkin aivan loppu ton miehen toilalujen takia ja ilmoitinkin jo sille että tästä on pakko tehdä loppu koska en vaan jaksa enää.

Ap
niin mulla vielä se tilanne että kavereita ei oikein lähellä ole eli kenen kanssa sitä puhuis ei kenenkään siks on täällä hyvä jutellakkin asiasta. En saa miestä kiinni enkä saa siis lompakkoa pois autosta kun en tiedä missä on :(

vieras
niin mulla vielä se tilanne että kavereita ei oikein lähellä ole eli kenen kanssa sitä puhuis ei kenenkään siks on täällä hyvä jutellakkin asiasta. En saa miestä kiinni enkä saa siis lompakkoa pois autosta kun en tiedä missä on :(
Voi itku sentään.
Missä päin asustelet, ei tarvi tarkkaa paikka sanoa, mut vähän suuntaa.

Ei vastaa minunkaan ukko puhelimeensa, mutta se nyt ei ole minulle yllätys.
Ilmoitin sille tänään tekstiviestillä, että kun on hakenut tavaransa pois niin sen jälkeen ei musta enää kuule.

Yhteistyössä