Mies lähti eikä taida tulla takaisin...

  • Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Juu nyt voin sanoo hyvällä omalla tunnolla ETTÄ VIHAAN TOTA VITUN MULKKUA!!!!!! ja tää on sen kämppä niin me lähdetään ihan ensimmäiseks aamulla lapsen kanssa. Jos se ei sitte tee vanhoja ja joudutaan lähtee vielä yöllä ku se tulee kännissä kotiin ja alkaa mätkimää..
.Vittu nyt saa riittää ja anteeks kielen käyttö mut hermot on vaan ihan loppu!!!!!!!!
 
Tiina
Tätä mä just tarkotin.. eli "suutuspäissään" mennään sit pilaamaan koko suhde.. jonkun riidan vuoksi kun ei viitsitä aikuismaisesti samantien sopia sitä vaan häivytään paikalta.
 
ystävän neuvo
Alkuperäinen kirjoittaja Hukassa:
Äijä lähti kinan päätteeksi kaverille eikä ole ilmeisesti tulossa kotiin. Ei enää vastaa viesteihin ja lyö luutia kun koitan soittaa... Mä en jaksa enää tätä paskaa yhtään! Ei tämmösiä karkureissuja oo ollu pitkään aikaan mut nyt taas mitä mä teen??? Oon ihan hukassa!
Anna mennä moinen ja ala elää omaa elämää, kunnollista, tasapainoista.
 
Anu
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Juu nyt voin sanoo hyvällä omalla tunnolla ETTÄ VIHAAN TOTA VITUN MULKKUA!!!!!! ja tää on sen kämppä niin me lähdetään ihan ensimmäiseks aamulla lapsen kanssa. Jos se ei sitte tee vanhoja ja joudutaan lähtee vielä yöllä ku se tulee kännissä kotiin ja alkaa mätkimää..
.Vittu nyt saa riittää ja anteeks kielen käyttö mut hermot on vaan ihan loppu!!!!!!!!
Siis miksi sä kestätä tällasta?? Ukko pettää, lyö sua ja sit vaan häipyilee kuin joku pikku penikka!!

Sinuna mä kuule itse nyt tänään lähtisin lapsen kans vapaaehtoisesti jonnekin sukulaiselle vaikka, tai soitat jonnekin turvakotitsydeemiin.

Haet sitten myöhemmin loput kamas pois, et vastaa sit ukolles puhelimeen.. annat miettiä omia tekojansa ja sitä mitä on tullut tehtyä.. osoitat sillä sen hälle että sua ei näin kohdella, pettämistä et toista kertaa katso läpi sormien ja nyrkkeilysäkiksi et kotiin jäänyt.
 
en taas muista
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
lapsi on nukkumassa jo ja ei kauheesti ole nälkä mies on pettäny mua ennen ja nyt kun ei vastaa ku viesteihin (sain sen kiinni) ni epäilyttää et se tekee sitä taas
No jos se on pettääkseen, niin et sä sitä voi stressaamalla estääkään. Mies tekee omat ratkaisunsa ja sä omasi. En tiedä, oonko väärä ihminen sanomaan, mutta mä en ainakaan viitsisi hyvää perjantai-iltaa pilata huolehtimalla jostain sellaisesta, mille en mitään voi.
Viisa neuvo! Nauti illasta äläkä enää ota takas.
 
ystävän neuvo
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
ja mun ukko tasan tarkkaan vikaa kertaa lähtis jos meinaa sopimatta riitaa vaan lähteä pois.

Minä olen tehnyt miehelle selväksi että mä en kestä sitä jos se vaan häippäsee kesken riidan jonnekin, koska minä olen sellaista tyyppiä itse että lepyn nopeaa,en ole pitkävihainen yms. niin aina tahdon samantien sopia riidan,jos riitelemme.. enkä jättää riitaa auki ja antaa sen paisua isoksi.
Minä myös. En siedä mökötystä, en karkailua. Riidat sovitaan samantien, yhdeltä istumalta keskustellen. Jos ei onnistu niin tervemenoa. Yhden olenkin laittanut, alkoi vielä mätkiä.
 
ystävän neuvo
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
noniin no nyt sain kaverilta kuulla totuuksia eli mun mieheni on petänyt mua taas ja tää ämmä kenen kanssa oli sen tälle mun kaverille kertonu. Vitun hienoa perkele
Eli koko illan olet roikkunut puhelimessa selvittämässä. Onko teillä lapsia.
Olipa tai ei paa pihalle moinen. Vai onko omakotitalo josta et raski itsekään luopua.
Toistan yhden sanoman ITSEKUNNIOITUSTA PEKIIN.
 
Toimi jo!
Hyppäähän kuule taksiin jo tänä iltana ja kaasuta jonku kaverin tai sukulaisen luo. Tavaroita voit hakea kun ukko on töissä tai muualla asioilla niin ei tarvi sitä kohdata.
 
ystövön neuvo
Alkuperäinen kirjoittaja Anu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Juu nyt voin sanoo hyvällä omalla tunnolla ETTÄ VIHAAN TOTA VITUN MULKKUA!!!!!! ja tää on sen kämppä niin me lähdetään ihan ensimmäiseks aamulla lapsen kanssa. Jos se ei sitte tee vanhoja ja joudutaan lähtee vielä yöllä ku se tulee kännissä kotiin ja alkaa mätkimää..
.Vittu nyt saa riittää ja anteeks kielen käyttö mut hermot on vaan ihan loppu!!!!!!!!
Siis miksi sä kestätä tällasta?? Ukko pettää, lyö sua ja sit vaan häipyilee kuin joku pikku penikka!!

Sinuna mä kuule itse nyt tänään lähtisin lapsen kans vapaaehtoisesti jonnekin sukulaiselle vaikka, tai soitat jonnekin turvakotitsydeemiin.

Haet sitten myöhemmin loput kamas pois, et vastaa sit ukolles puhelimeen.. annat miettiä omia tekojansa ja sitä mitä on tullut tehtyä.. osoitat sillä sen hälle että sua ei näin kohdella, pettämistä et toista kertaa katso läpi sormien ja nyrkkeilysäkiksi et kotiin jäänyt.
Noin tosiaan kannattaisi tehdä lapsenkin vuoksi kerran saattaa tultuaan lyödäkin- Kaikkia te katselette:(
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Aika lapsellista.
Kun ja jos miehesi joskus kotiutuu, kohtele häntä kylmän viileästi. Tee hänelle selväksi, että vastuullinen mies ja ISÄ ei toimi em. tavalla jatkossa.
ihan kuin yksi lapsilaumasta..

jos näitä tapoja ei ole kotona opetettu niin ei kai ne mene aikuiselle miehelle perille?? vai meneekö?
 
Ap
En oikein tiedä miestä ei ole näkynyt ja mä en tiedä mitä ajatella. Olo on paska ja mietin ettämihin meen. Lapsi lähtee tänään hoitoon ja minä hoidan raha asiat kuntoon. Miestä en saa kiinni ja pankkikorttini on hänen autossaan (tai meidän autossa) Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin edelleenkään....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
En oikein tiedä miestä ei ole näkynyt ja mä en tiedä mitä ajatella. Olo on paska ja mietin ettämihin meen. Lapsi lähtee tänään hoitoon ja minä hoidan raha asiat kuntoon. Miestä en saa kiinni ja pankkikorttini on hänen autossaan (tai meidän autossa) Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin edelleenkään....
Haluaisitko jutella? Olen itse samanlaisessa tilanteessa tällä hetkellä.
 

Yhteistyössä