Mies lähtee ensiviikoksi kursseille mulla on ns. pahan päivän varalle rahaa 2500€.

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"oikea ammattivalittaja"
Tarkastin paljonko on rahaa jos joutuu vaikka taksilla menemään lapsen kanssa lääkäriin jos sairastuu tms kun mies ottaa auton ja on ma-pe poissa. No löytyihän sitä sitten tuon verran.
 
Hiippari
:D no sepäs mukavaa. Oletteko kovin tapaturma-altis perhe?

Sinuna pistäisin talteen sen pari tonnia( ehkä johonki pankin sijoitushommeliin heittäisin tonnin ylimääräistä, kannattaa.. oon tollain "tienannu" kympeistä satasiin joskus) ja jättäisin viissatasen takseja jne varten. :)

Ei nyt millään pahalla mutta onko sulla joku diagnoosi?
 
"oikea ammattivalittaja"
:D no sepäs mukavaa. Oletteko kovin tapaturma-altis perhe?

Sinuna pistäisin talteen sen pari tonnia( ehkä johonki pankin sijoitushommeliin heittäisin tonnin ylimääräistä, kannattaa.. oon tollain "tienannu" kympeistä satasiin joskus) ja jättäisin viissatasen takseja jne varten. :)

Ei nyt millään pahalla mutta onko sulla joku diagnoosi?
Ei olla tapaturma-alttiita. Ja eipä ole mitään diagnoosia.
 
"bbbbbb"
2500€ viikoksi :D :O Minulla ei ole edes tilillä noin paljoa!! aattelitko helikopterin tilata jos lääkäriin pitää mennä??? pikkuisen on hukassa olevan tuntoinen tämä ap...suosittelen avun hakemista.
 
"mmm"
Sillä vaan että jos mun mies lähtis viikoksi-kahdeksi jonnekin, mun tuskin tarvitsee hätärahoihin koskea vaan pärjään muutenkin. Tilillä aina sen verran rahaa ja toki jemmassakin jotain pahan päivän varalle.. Luku on vaan vähän eri kun sulla, olen varautunut 3 kk menoihin..
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="bbbbbb";28832593]2500€ viikoksi :D :O Minulla ei ole edes tilillä noin paljoa!! aattelitko helikopterin tilata jos lääkäriin pitää mennä??? pikkuisen on hukassa olevan tuntoinen tämä ap...suosittelen avun hakemista.[/QUOTE]

En vaan ihan taksilla vaan ajattelin mennä ja jos ruokaa tarvitsee ostaa tms niin tiedän kyllä että 100-150€ riittää.
 
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28832645]Varmasti pärjätään enkä tartte lainaksi mulla säästötilillä vielä paljon rahaa.[/QUOTE]

No mut täällä mä oon jos tulee tarvetta. Tai mä vois sit lainaa sulta jos tulee tarvetta.
 
"vieras"
Tässä se taas nähdään; vittumaisten akkojen kateellisuus! Hienoa aapee, että sulla on rahaa. Mullakin on (kohta oli) neljä vararahastoa. Kaikki kuitenkin taitaa mennä tuon kylppärirempan "yllätyksiin". Muutama satku saattaa jäädä.
 
"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="Zap";28832774]Mies lähtee kursseille (....panemaan...) ja sulla on pahanpäivän varalle 2500 euroa (... euro viiskyt...) lapsen esim. lääkärireissuun (...kaljaan...)!

Luetaan Ruonansuun äänellä![/QUOTE]

hah hah mut eipä mene noin kuin luulet.
 
kahvikirahvi
Kahdella ja puolella tonnilla sais muutamat kuomat ja pari pakettia terveyssiteitä :) Uskoisin että saattais just ja just piisata myös toppahousuihin ja oikeisiin pääsiäiskoristeisiin.




Good for you!
 
mies-x
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28832536]Tarkastin paljonko on rahaa jos joutuu vaikka taksilla menemään lapsen kanssa lääkäriin jos sairastuu tms kun mies ottaa auton ja on ma-pe poissa. No löytyihän sitä sitten tuon verran.[/QUOTE]

Pointti jäi vähän epäselväksi mutta tulkitsen asian niin että sulla on 2,5 ekua ylimääräistä, ukko poissa ja menojalka vipattaa mutta tenava on esteenä.
Heivaa siis se jälkikasvu vaikka isovanhemmille ja tuu sillä taksilla tänne niin pistetään elämä risaiseksi.. :p
 
liian kauan palstaillu
[QUOTE="vieras";28832767]Tässä se taas nähdään; vittumaisten akkojen kateellisuus! Hienoa aapee, että sulla on rahaa. Mullakin on (kohta oli) neljä vararahastoa. Kaikki kuitenkin taitaa mennä tuon kylppärirempan "yllätyksiin". Muutama satku saattaa jäädä.[/QUOTE]

Ammattivalittaja on ammattivalittaja.. milloin mikäkin viturallaan..ei oo varaa kenkiin,mies ei osta siteitä joutuu käyttämään paperia jne jne..
 

Yhteistyössä