"oikea ammattivalittaja"
Tarkastin paljonko on rahaa jos joutuu vaikka taksilla menemään lapsen kanssa lääkäriin jos sairastuu tms kun mies ottaa auton ja on ma-pe poissa. No löytyihän sitä sitten tuon verran.
Ei olla tapaturma-alttiita. Ja eipä ole mitään diagnoosia.no sepäs mukavaa. Oletteko kovin tapaturma-altis perhe?
Sinuna pistäisin talteen sen pari tonnia( ehkä johonki pankin sijoitushommeliin heittäisin tonnin ylimääräistä, kannattaa.. oon tollain "tienannu" kympeistä satasiin joskus) ja jättäisin viissatasen takseja jne varten.
Ei nyt millään pahalla mutta onko sulla joku diagnoosi?
Kuule kun en edes käytä terveyssiteitä.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;28832623:No mutta! Nythän sinulla on vara käydä ostamassa siteitä muutamien menkkojen varalle.
Varmasti pärjätään enkä tartte lainaksi mulla säästötilillä vielä paljon rahaa.Mulla ois 12 000e haluukko et lainaan sulle vähän lisää jos ny vaikka loppuukin kesken? Ootko ny ihan varma, että pärjäätte?
Ei tarvitse ostaa kun en käytä tuollaisia.Kahdella ja puolella tonnilla sais muutamat kuomat ja pari pakettia terveyssiteitä Uskoisin että saattais just ja just piisata myös toppahousuihin ja oikeisiin pääsiäiskoristeisiin.
Good for you!
Tulee takaisin aina on tullut.Ihan hyvähän se on olla jemmaa jos vaikka ukko ei tuukkaan takasin! tuolla summalla elää yhden lapsen kanssa kuitenkin jonku aikaa.