Mies lähtee ensiviikoksi kursseille mulla on ns. pahan päivän varalle rahaa 2500€.

• Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mulla on tilillä 8000e ja rapiat, ihan normi palkkarahoja (palkka 2000e/kk) joita en ole ehtinyt vaan vielä käyttää.
Syy: en pääse kaupoille, kun ei ole lapsenvahtia. Toinen on se, että mulla on jo ihna kamalasti tavaraa, vähemmälläkin pärjäisi. Remonttia vois tehdä, mutta se on mahdollista aikaisintaan ensi kesänä (kylppäri ja sauna). Kolmanneksi, asuntovelka on jo maksettu, talo on vaatimaton joten ei sitä velkaa alun alkainkaan ollut kuin puoli miljoonaa markkaa. Niin, ja onhan meillä kumminkin 2 autoa, että ei niitä taksirahojakaan siis tarvii.

Kaikki ylläoleva on totta, mutta ei tässä mitään pointtia ollut, mutta ei ollut ap:n löpinässäkään.

"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="wieras";28833309]3000e menee normaalistikin viikossa ihan arjen pyörittämiseen,joten säästössä on pakko olla enemmän kuin hiluja.[/QUOTE]

No sulla on sitten tosi iso perhe?

IhaHakuses
No joo, oma tili taitaa huutaa just sen verran mitä tarviiki huutaa mut on sentään elämä. Suosittelen hankkimaan sen ensin ja sitten sitä rahaa pahan päivän varalle ;)

Yhteistyössä