Mies kuristi eilen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ouh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta sehän tässä on, miksi en ole lähtenyt koska en tajua miestä, onko tuo hänen mielestään joko hauskaa vai onko tuo sairasta, en minä nyt sen takia halua lähteä jos hän pelkästään vitsaili, mutta eih, en osaa selittää, ja ei tuo kyllä kivalta tunnu, ja seki mietityttää miksi hän ei oo ottanu tosissaan ku olen tuhat kertaa sanonut että ei tee enää noin. Varmaan lähen jos vielä koskee minuun noin.

Edellisessä viestissä tämä oli toinen kerta kun olet sanonut, nyt tuhat...Porvooseen!

Toivottavasti ap on jo tajunnut lähteä. Mun ex aikoinaan oli tuollainen. Ekaks se oli vaan sellasta tökkimistä ja rajua seksiä, tukasta vetämistä, käden vääntämistä, päällä istumista. Kerran heräsin yöllä hirveeseen tukahduttavaan tunteeseen, kun jätkä oli saanut päähänpiston istua rintakehän päällä kädet kurkun ympärillä. Hänestä se oli huvittavaa. Tai houkutella syvälle uimaan ja sitten alkaa hyökkäilemään päälle ja upottamaan hartioista pinnan alle. Leikkiä, leikkiä. Lähdin ja sain siitä riesan vielä vuodeksi, kunnes hän tappoi ittensä. En voi sanoa, että olin murheen murtama kun se häirikkö kuoli.

Jos sä jäät suhteeseen, niin tuut vielä joskus oikeasti kuolemaan, eli, jos sun henkes on sulle kallis, niin muuta mahdollsimman kauas, ei tollanen vitsikään ole tervettä kenellekkään!
Päästänsä se on sekaisin, ja pahasti.
Teet asuntohakemuksen muualle, etkä kerro mitään siitä, sitten kun tiiät saanees asunnon muualta, koita saada miehes pois kotoa viikonlopuks, ja sillä aikaa muutat pois. Muuten se voi tehä sulle vaikka mitä :(

Yhteistyössä