Mies kosi. Olen "toinen nainen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras AP"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tässä ketjussa ole ollut yhtään epämääräistä huutelua. Ainoa epämääräinen on tullut sun näppiksiltä, ap.
Ja tuo sun viimeisin viesti, mitä ihmettä tarkoitat? Siis mies ollut sua ja vaimoaan kohtaan useaan otteeseen ja rankalla kädellä välinpitämätön? Ja mitä ihmeen kakkapuhegeneraattoria sä oot käyttänyt noiden viimeisten lauseiden keksimiseen? Niissä ei ole päätä eikä häntää.

[QUOTE="joojoo";28122616]Mitä?

Siis täyttähän mies niitä seksitarpeitaan vaimonsa kanssa, vai pyhästä hengestäkö tämä nuorimmainen on saanut alkunsa? Ja kuten itsekin sanoit, vaimo ei raskaudu helposti jolloin päätelmä --> seksielämä on melkoisen vilkasta jotta lapsi on saatu alulle. Ja tämä vilkas seksielämä on ollut samaan aikaan kuin sinäkin olet miehen meisseliä ihastellut.

Aika erikoinen suhtautuminen sulla, jos ei yhtään haittaa että mies harrastaa vaimonsa kanssa seksiä useammin kuin sun kanssa.[/QUOTE]

En mä väittänyt tietäväni että vaimo ei raskaudu helposti, voi hän yhtä hyvin olla tosi hedelmällinen yksilö mutta koska mä en todellakaan voi heidän seksielämäänsä ja yhdyntäkertojaan tarkalleen tietää, niin oletin miehen kertoman perusteella että seksiä on vähän ja useiden vuosien aikana on tärpännyt tasan sen kolme kertaa. Mikä tässä on hankalaa sulle?

Meidän suhteeseen kuuluu muutakin kuin "meisselin ihastelu". Ei se munakaan siitä huonone vaikka sitä useampi nainen ihastelee, kuten ei naisenkaan värkki soutamalla kulu.

[QUOTE="joku";28122656]Miksi haluaisit ap välinpitämättömän miehen kanssa yhteen? Tilanne tuskin ainakaan ajan myötä parempaan suuntaan menisi.[/QUOTE]

Ja valehtelevan. Sanoo että pidättäytyy seksistä ja seksi vaimon kanssa ahdistaa, ja silti vetelee minkä ehtii...

Sekin on aika jännää, että vaimo on vanhoillislestaadiolainen, mutta silti vaimo "varmaankin hyväksyy asian", siis eron, hetken sulateltuaan. Ei taida olla sanaa "avioero" vl:n piireissä olemassakaan. Saati sitten että vl menisi alunperinkään naimisiin jonkun lahkoon kuulumattoman kanssa -jolloin myös miehen pitää olla vl. Ja silti tää mies on laittamassa avioeroa vireille?

Nyt tais käydä niin, että ap:lle meni puurot ja vellit pahemman kerran sekaisin. Vinkkinä seuraavaa provoviritelmää varten; kannattaa pitää tarina mahdollisimman yksinkertaisena jotta se olisi uskottava ja jotta pysyisi itse siinä mukana.

[QUOTE="vieras AP";28122417]Tarkoituksenani ei ollut kertoa näin paljon yksityiskohtia, mutta miehen vaimo on vanhoillislestadiolainen ja nainen kieltäytyy ehkäisystä. Miestä ahdistaa suhteessa tämä, koska hän ei halua suurperhettä.[/QUOTE]

No eihän tuo mikään kunnon syy ole? Miksi mies on harrastanut vaimonsa kanssa seksiä ylipäänsä, jos kerran sinäkin olet ollut maisemissa? Mies on siis ihan omasta tahdostaan harrastanut vaimonsa kanssa seksiaä, koska on näin halunnut.;)
Vai onko vaimo veitsellä uhannut n*ssimaan kanssaan?

• Tykkää
Reactions: petite
Sekin on aika jännää, että vaimo on vanhoillislestaadiolainen, mutta silti vaimo "varmaankin hyväksyy asian", siis eron, hetken sulateltuaan. Ei taida olla sanaa "avioero" vl:n piireissä olemassakaan. Saati sitten että vl menisi alunperinkään naimisiin jonkun lahkoon kuulumattoman kanssa -jolloin myös miehen pitää olla vl. Ja silti tää mies on laittamassa avioeroa vireille?

Nyt tais käydä niin, että ap:lle meni puurot ja vellit pahemman kerran sekaisin. Vinkkinä seuraavaa provoviritelmää varten; kannattaa pitää tarina mahdollisimman yksinkertaisena jotta se olisi uskottava ja jotta pysyisi itse siinä mukana.

Ai ei voi mennä vl-kuulumaton naimisiin siihen kuuluvan kanssa? Kyllä onnistuu. Nainen ei ole missään vaiheessa "eronnut" lahkostaan, mutta heillä ei ole koskaan ollut hirveän tiukkaa sääntöjen noudattamisessa perheen sisällä. Olen naisen pikkusiskon kanssa ollut samalla luokalla peruskoulussa, mutta tämä kyseinen nainen ei silloin enää asunut kotona koska halusi etääntyä uskosta. Ei silti koskaan varsinaisesti eronnut. Kun mies ja tämä nainen tapasivat, nainen oli miehen kertoman mukaan halunnut kokonaan erota vl:sta. Nainen oli kuitenkin niin nuori (=alaikäinen) että hän ei voinut itsenäisiä päätöksiä noin vain tehdä ja lopulta ajautui yhä syvemmin vl-touhuihin. He olivat kuitenkin jo naimisissa, eikä mies noin vain voinut lähteä suhteesta.

+ vl:t ei ensimmäisenä ole juoksemassa pettämään, menemään heti uudelleen naimisiin ja jättämään lapsiaan muuttaakseen Hollantiin toisen naisensa kanssa (vai mikä lie maa nyt olikaan). Omaavat kuitenkin kasvatuksellisesti korkean moraalin.

+ vl:t ei ensimmäisenä ole juoksemassa pettämään, menemään heti uudelleen naimisiin ja jättämään lapsiaan muuttaakseen Hollantiin toisen naisensa kanssa (vai mikä lie maa nyt olikaan). Omaavat kuitenkin kasvatuksellisesti korkean moraalin.

Mietein myös samaa mutta kun mies ei kuulemma ole vl?:rolleyes:

Tämän on pakko olla provo, miksi ihmeessä joku lapseton tulee mamma palstalle lesoamaan tälläisellä asialla?

Tai sitten tämä mies on vuoden MULKKU palkinnon vahva ehdokas tälle vuodelle!?

Johan on mies jos pitää toista samaan aikaan, kun vaimon kanssa tehdään kolmas lapsi, leikitään täydellistä perheen isää, ja sitten räjäytetään potti, kuule hei mulla on ollut toinen nainen ja btw lähden hollantiin vuodeksi, joten heippa, isi lähtee nyt?:O

• Tykkää
Mietein myös samaa mutta kun mies ei kuulemma ole vl?:rolleyes:

Tämän on pakko olla provo, miksi ihmeessä joku lapseton tulee mamma palstalle lesoamaan tälläisellä asialla?

Tai sitten tämä mies on vuoden MULKKU palkinnon vahva ehdokas tälle vuodelle!?

Johan on mies jos pitää toista samaan aikaan, kun vaimon kanssa tehdään kolmas lapsi, leikitään täydellistä perheen isää, ja sitten räjäytetään potti, kuule hei mulla on ollut toinen nainen ja btw lähden hollantiin vuodeksi, joten heippa, isi lähtee nyt?:O

Tuliko sulle yllätyksenä, että täällä pyörii myös lapsettomia ihmisiä? Mä en myöskään ole missään vaiheessa sanonut, että mulle olisi OK että mies muuttaisi mukanani toiseen maahan. Siinä menee mullakin raja, koska lapset on pieniä ja niiden kohtalo mua tässä huolestuttaa. En mä silti voi päättää mitään muhun rakastuneen miehen puolesta.

Siis ei oo koskaan ollu mitään hirveen tiukkoja vl-sääntöjen noudattajia perheessään tämä miehen vaimo muttei kuitenkaan suostu ehkäisyä käyttämään. Jännä nainen!
Ja sitäpaitsi, itse vl:nä voin sanoa ettei todellakaan vaadita mitään täysi-ikäisyyttä, jotta voisi uskon jättää. Kyllä sen voi tehdä ihan vaikka teini-ikäinenkin jos siltä tuntuu.

• Tykkää
Ymmärrän että voi rakastua silmittömästi ja vielä jos se on ns kiellettyä rakkautta niin se tuntuu vielä paremmalta. Rakkaus on sokea sanotaan. Ikävä sanoa mutta tää sun ehkä tuleva mies pettää Sinua jo nyt, tosin laillisesti oman vaimonsa kanssa.
Minä Sinuna lähtisin yksin sinne reisuun (en muista minne olit menossa) ja miettisin asiaa kaikessa rauhassa uudelleen. Mieti tilanne että teillä olisi kaksi tai kolme pientä lasta, et ehtisi tai jaksaisi laittautua joka päivä, kotikin voisi olla sekainen, petipuuhat ei kiinnostais kun väsyttää. Kuinkas sitten kävisi? Tarkoitukseni ei ole ilkeillä mutta sivusta näkee niin paljon selkeämmin kun tunteet ei ole pelissä.

No mut hei, ONNEA, varsinaisen kultakimpaleen oot löytänyt! :D <3 ja tottakai suostut kosintaan ja meette naimisiin, teette samalla sille miehen tulevalle ex-puolisollekkin palveluksen :)

• Tykkää
sä oot todella alhainen kun oot ylipäätään varatun miehen punkkaan hypännyt! toivottavasti helvetti on todelleinen,saatte miehen kanssa molemmat jatkaa aikanaan elämäänne sitte siellä!

tajuatko että jonain päivänä mies tekee saman sulle!

Tai sitten aapeetä vedätetään ihan huolella.

[QUOTE="vieras AP";28122212]Yllättävää, että takerrutte johonkin älyttömään. Tottakai siis avioeropaperit on laitettu vireille, mutta mies on ollut yli kymmenen vuotta naimisissa kyseisen naisen kanssa. Ette pysty vastaamaan asiallisesti?[/QUOTE]

Avioero on vireillä mutta miehen vaimo ei siitä mitään tiedä???

Ketä tässä nyt kusetetaan :D?

Vastaa nyt ihmeessä myöntävästi, että ehtii haalia lisää noita vaimoja itelleen. Niin kauan vielä, kun mieskunto riittää. Montako vaimoa Suomessa muuten saikaan yhdellä ukolla olla?

Yhteistyössä