Mies kosi. Olen "toinen nainen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras AP"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras AP";28122402]No eiköhän se tiedä. Ei mulla ole kokemusta avioeroista tai miten se koko homma toimii, mutta tämä koko tilanne on tuore ja miehen päätös tuli pitkällisen keskustelun kautta. Se kosinta oli varmaan hyvin symbolinen teko, eihän sillä sitouduta sinänsä mihinkään mutta mies on perusluonteeltan romanttinen ja halusi nyt tehdä näin mulle. Yllättäen täällä suurin osa alkoi huudella provoksi, mutta toivon kyllä oikeita näkökulmia. Rakastan miestä, mutta ajattelen silti hänen perhettään. Tietysti loppujen lopuksi teen päätöksen itse, mutta en mäkään mikään tunteeton ole vaan surettaa perheen ja etenkin lapsien kohtalo! Miehen kosintapäätökseen vaikutti varmasti eniten se, että mä olen muuttamassa työn takia Hollantiin ainakin reiluksi vuodeksi keväämmällä ja hän haluaa tulla mukana.[/QUOTE]

Exactly

Jos te olette olleet 2 vuotta rakastuneita toisiinne ja mies on miettinyt vaimostaan eroa ja sinun kosimistasi, niin miksi hän teki tuon kolmannen lapsen vaimonsa kanssa eikä sinun

Tarkoituksenani ei ollut kertoa näin paljon yksityiskohtia, mutta miehen vaimo on vanhoillislestadiolainen ja nainen kieltäytyy ehkäisystä. Miestä ahdistaa suhteessa tämä, koska hän ei halua suurperhettä.

[QUOTE="vieras AP";28122417]Tarkoituksenani ei ollut kertoa näin paljon yksityiskohtia, mutta miehen vaimo on vanhoillislestadiolainen ja nainen kieltäytyy ehkäisystä. Miestä ahdistaa suhteessa tämä, koska hän ei halua suurperhettä.[/QUOTE]

Ja tämä tuli yllärinä, jos avioitui lestadiolaisen kanssa?

• Tykkää
Reactions: Mythago
Hollantiin ihan yksin, kerro että mies saa luvan odottaa sen reilun vuoden, jos sitten on jo eronnut, asunut hetken omillaan, niin sitten menet hänen kanssaan naimisiin. On vanhankin vaimon paljon helpompaa elää kun on välissä hieman aikaa, ettei hänen miehensä mene heti uuden luo.

Jos näillä on takana 10 vuoden liitto ja vanhoillislestadiolaisina VASTA kolme lasta, niin jalat ristissäkö siellä on oltu ensimmäiset vuodet?

Sä oot ap niin huono keksimään provoja, oikeesti.

• Tykkää
Reactions: petite
[QUOTE="vieras AP";28122417]Tarkoituksenani ei ollut kertoa näin paljon yksityiskohtia, mutta miehen vaimo on vanhoillislestadiolainen ja nainen kieltäytyy ehkäisystä. Miestä ahdistaa suhteessa tämä, koska hän ei halua suurperhettä.[/QUOTE]

Ja näin vedettiin uusi, mielenkiintoinen juonenkäänne hihasta jotta saadaan juttua jalostettua. :)

[QUOTE="joojoo";28122446]Jos näillä on takana 10 vuoden liitto ja vanhoillislestadiolaisina VASTA kolme lasta, niin jalat ristissäkö siellä on oltu ensimmäiset vuodet?

Sä oot ap niin huono keksimään provoja, oikeesti.[/QUOTE]

Ja miksi ihmeessä mies meni panemaan vaimonsa taas uudelleen paksuksi kun kerran sulta sai seksiä ilman lapsia kuitenkin koko ajan??

• Tykkää
[QUOTE="joojoo";28122446]Jos näillä on takana 10 vuoden liitto ja vanhoillislestadiolaisina VASTA kolme lasta, niin jalat ristissäkö siellä on oltu ensimmäiset vuodet?

Sä oot ap niin huono keksimään provoja, oikeesti.[/QUOTE]

Menivät naimisiin kun nainen oli 17-vuotias. Mä en tiedä naisesta paljoa, mutta olen ajatellut että eiväthän kaikki raskaudu hetkessä ja eihän varsinkaan pitkässä suhteessa välttämättä ole seksiä säännöllisesti? Mies on kertonut, että purkaa myös seksuaalista ahdistuneisuuttaan minuun. Hän on kieltäytynyt seksistä juuri em. seikkojen takia. Nainen ei oli sanonut haluavansa erota "lahkosta", mutta ei sitä koskaan tehnyt ja miehestä tämä tuntui petoksena.

[QUOTE="vieras AP";28122496]Menivät naimisiin kun nainen oli 17-vuotias. Mä en tiedä naisesta paljoa, mutta olen ajatellut että eiväthän kaikki raskaudu hetkessä ja eihän varsinkaan pitkässä suhteessa välttämättä ole seksiä säännöllisesti? Mies on kertonut, että purkaa myös seksuaalista ahdistuneisuuttaan minuun. Hän on kieltäytynyt seksistä juuri em. seikkojen takia. Nainen ei oli sanonut haluavansa erota "lahkosta", mutta ei sitä koskaan tehnyt ja miehestä tämä tuntui petoksena.[/QUOTE]

:popcorn:

[QUOTE="vieras AP";28122171]

Mies on naimisissa, ollut jo useamman vuoden. Hänellä on kolme lasta joista nuorin on alle puolivuotias. Olemme pitäneet suhdettamme yllä yli kaksi vuotta. Tapaamme useamman kerran viikossa, seksiä harrastamme ehkä keskimäärin pari kertaa viikossa.

Kuitenkin, juuri tätä olen odottanut ja luulisin, että nykyinen vaimokin pystyisi sopeutumaan tilanteeseen kun saa vähän sulatella asiaa. Hän ei vielä tiedä suhteestamme mitään.
[/QUOTE]

..ja kuitenkin, seuraavassa viestissäsi toteat kysyttäessä mitä vaimo mahtaa asiasta tuumata, eikö tosiaan tiedä mitään

No eiköhän se tiedä. Ei mulla ole kokemusta avioeroista tai miten se koko homma toimii.. [/QUOTE]

Sitten jatkat tarinaasi näin

Tarkoituksenani ei ollut kertoa näin paljon yksityiskohtia, mutta miehen vaimo on vanhoillislestadiolainen ja nainen kieltäytyy ehkäisystä. Miestä ahdistaa suhteessa tämä, koska hän ei halua suurperhettä..Mä en tiedä naisesta paljoa, mutta olen ajatellut että eiväthän kaikki raskaudu hetkessä ja eihän varsinkaan pitkässä suhteessa välttämättä ole seksiä säännöllisesti? Mies on kertonut, että purkaa myös seksuaalista ahdistuneisuuttaan minuun. Hän on kieltäytynyt seksistä juuri em. seikkojen takia.[/QUOTE]

Eli siis sun logiikan mukaan alkuvaiheessa tätä pitkää suhdetta heillä ei ole ollut seksiä, mutta nyt mitä ilmeisemmin on kun nuorinkin on vasta ALLE puolivuotias. Mies ei siis kieltäydy seksistä vaimonsa kanssa, päin vastoin.

Ja mikä ihmeen seksuaalinen ahdistuneisuus? On varmaan todella ahdistunut, kun saa oikein luvan kanssa harrastaa seksiä ainakin kahden eri naisen kanssa. Vähemmästäkin mies parka seksuaalisesti ahdistuu.

Voitko nyt vastata mulle siihen, että miltä susta tuntuu kun mies on harrastanut seksiä vaimonsa kanssa teidän yhdessäolon aikana? Jos vaimo ei edes tule helposti raskaaksi, niin silloin sitä seksiä on ollut aika monta kertaa enemmän kuin sen yhden kerran. Niin että mitä sä vastaat tähän? Vaimo on raiskannut miehen? Kerännyt salaa spermaa talteen miehen nukkuessa ja ruiskuttanut sitä sisäänsä? Mitä?

[QUOTE="vieras AP";28122496]Menivät naimisiin kun nainen oli 17-vuotias. Mä en tiedä naisesta paljoa, mutta olen ajatellut että eiväthän kaikki raskaudu hetkessä ja eihän varsinkaan pitkässä suhteessa välttämättä ole seksiä säännöllisesti? Mies on kertonut, että purkaa myös seksuaalista ahdistuneisuuttaan minuun. Hän on kieltäytynyt seksistä juuri em. seikkojen takia. Nainen ei oli sanonut haluavansa erota "lahkosta", mutta ei sitä koskaan tehnyt ja miehestä tämä tuntui petoksena.[/QUOTE]

Kerrohan jo miksi kuitenkin sitten pani vaimonsa jälleen kerran raskaaksi kun ei niitä lapsia halua ja sun kanssas siitä raskautumisesta ei tarvitse huolehtia?

[QUOTE="vieras AP";28122548]Mä halusin herättää keskutelua täällä moraaliselta kannalta, mutta näköjään se on mahdotonta.[/QUOTE]

Ihan itse soppasi keitit ja sitä hämmensit. Ei se meidän vika ole jos lipsuu yli (ja siihen kiinnitetään huomiota).

• Tykkää
[QUOTE="vieras AP";28122548]Mä halusin herättää keskutelua täällä moraaliselta kannalta, mutta näköjään se on mahdotonta.[/QUOTE]

Jos keksii provon, pitää tehdä se taidolla eikä tälleen.

• Tykkää
No, mikäli tämä tarina on tosi, niin suosittelisin, että ap miettisi pari kertaa millainen mies on kyseessä. Siis mies, joka pystyy aikamoisen hävyttömään käyttäytymiseen, eli miksi ei tekisi sinulle joku päivä samanlaisen tai tasoltaan vastaavan tempun. Toki jos ei häiritse niin ei kai siinä muuta kuin antaa mennä. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, mihin hän on kykeneväinen.

[QUOTE="vieras";28122560]No, mikäli tämä tarina on tosi, niin suosittelisin, että ap miettisi pari kertaa millainen mies on kyseessä. Siis mies, joka pystyy aikamoisen hävyttömään käyttäytymiseen, eli miksi ei tekisi sinulle joku päivä samanlaisen tai tasoltaan vastaavan tempun. Toki jos ei häiritse niin ei kai siinä muuta kuin antaa mennä. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, mihin hän on kykeneväinen.[/QUOTE]

Ei ole pelkoa että tarina olisi tosi. Tää oli ehkä huonoin provoyritelmä ikinä :D

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
[QUOTE="joojoo";28122538]..ja kuitenkin, seuraavassa viestissäsi toteat kysyttäessä mitä vaimo mahtaa asiasta tuumata, eikö tosiaan tiedä mitään

Sitten jatkat tarinaasi näin

Eli siis sun logiikan mukaan alkuvaiheessa tätä pitkää suhdetta heillä ei ole ollut seksiä, mutta nyt mitä ilmeisemmin on kun nuorinkin on vasta ALLE puolivuotias. Mies ei siis kieltäydy seksistä vaimonsa kanssa, päin vastoin.

Ja mikä ihmeen seksuaalinen ahdistuneisuus? On varmaan todella ahdistunut, kun saa oikein luvan kanssa harrastaa seksiä ainakin kahden eri naisen kanssa. Vähemmästäkin mies parka seksuaalisesti ahdistuu.

Voitko nyt vastata mulle siihen, että miltä susta tuntuu kun mies on harrastanut seksiä vaimonsa kanssa teidän yhdessäolon aikana? Jos vaimo ei edes tule helposti raskaaksi, niin silloin sitä seksiä on ollut aika monta kertaa enemmän kuin sen yhden kerran. Niin että mitä sä vastaat tähän? Vaimo on raiskannut miehen? Kerännyt salaa spermaa talteen miehen nukkuessa ja ruiskuttanut sitä sisäänsä? Mitä?[/QUOTE]

Mä en tiedä paljonko ovat seksiä harrastaneet eikä se mua sinänsä kiinnosta. Oletan, että vaimo ei raskaudu helposti jos ovat pitkän suhteen aikana ilman ehkäisyä, tosin epäsäännöllisellä seksielämällä, onnistuneet hankkimaan "vain" kolme lasta. Mies on monet kerrat avautunut mulle seksielämästään ja kuinka se ahdistaa häntä. Hänelläkin on tarpeet, mutta hän ei voi niitä täyttää vaimonsa kanssa koska riskinä on aina raskautuminen. Siksi ahdistuu.

Mies haluaa, että hänellä on joka hetki 1) safkaa valmiiksi kannettuna pöydässä ja 2) pillua vaivattomasti saatavilla.

Itsenäinen ihminen eroaa ensin ja etsii uuden vasta sitten. Keskenkasvuisen, munattoman ja petollisen yksilön olet löytänyt. Juokse!

• Tykkää
Reactions: petite ja astrolabe
[QUOTE="vieras AP";28122580] Oletan, että vaimo ei raskaudu helposti jos ovat pitkän suhteen aikana ilman ehkäisyä, tosin epäsäännöllisellä seksielämällä, onnistuneet hankkimaan "vain" kolme lasta. Mies on monet kerrat avautunut mulle seksielämästään ja kuinka se ahdistaa häntä. Hänelläkin on tarpeet, mutta hän ei voi niitä täyttää vaimonsa kanssa koska riskinä on aina raskautuminen. [/QUOTE]

Mitä?

Siis täyttähän mies niitä seksitarpeitaan vaimonsa kanssa, vai pyhästä hengestäkö tämä nuorimmainen on saanut alkunsa? Ja kuten itsekin sanoit, vaimo ei raskaudu helposti jolloin päätelmä --> seksielämä on melkoisen vilkasta jotta lapsi on saatu alulle. Ja tämä vilkas seksielämä on ollut samaan aikaan kuin sinäkin olet miehen meisseliä ihastellut.

Aika erikoinen suhtautuminen sulla, jos ei yhtään haittaa että mies harrastaa vaimonsa kanssa seksiä useammin kuin sun kanssa.

• Tykkää
[QUOTE="vieras AP";28122580]Mä en tiedä paljonko ovat seksiä harrastaneet eikä se mua sinänsä kiinnosta. Oletan, että vaimo ei raskaudu helposti jos ovat pitkän suhteen aikana ilman ehkäisyä, tosin epäsäännöllisellä seksielämällä, onnistuneet hankkimaan "vain" kolme lasta. Mies on monet kerrat avautunut mulle seksielämästään ja kuinka se ahdistaa häntä. Hänelläkin on tarpeet, mutta hän ei voi niitä täyttää vaimonsa kanssa koska riskinä on aina raskautuminen. Siksi ahdistuu.[/QUOTE]

Ja kuinkas sitten kävikään!! :D

[QUOTE="joku";28122589]Mies haluaa, että hänellä on joka hetki 1) safkaa valmiiksi kannettuna pöydässä ja 2) pillua vaivattomasti saatavilla.

Itsenäinen ihminen eroaa ensin ja etsii uuden vasta sitten. Keskenkasvuisen, munattoman ja petollisen yksilön olet löytänyt. Juokse![/QUOTE]

Tiedostan kyllä, että mies ei osaa hoitaa asioitaan oikein ja kaikille järkevällä tavalla, mutta ei se silti muuta mun rakkautta häneen tai toisinpäin. Olen kestänyt siltä suunnalta aika helvetin paljon välinpitämättömyyttä, kuten myös nykyinen vaimo. Kahden ihmisen välinen rakkaus ei kuitenkaan voi perustua virallisiin nimikkeisiin ja paperisotkuihin, siihen päätökseen olen tullut ja aina vain enemmän kannatan sitä ajatusta näiden vastausten perusteella. Salaa toivoin, että olisin pystynyt herättämään asiallista keskustelua, mutta suurin osa kommenteista on ollut vain epämääräistä huutelua.

Yhteistyössä