[QUOTE="vieras AP";28122171]
Mies on naimisissa, ollut jo useamman vuoden. Hänellä on kolme lasta joista nuorin on alle puolivuotias. Olemme pitäneet suhdettamme yllä yli kaksi vuotta. Tapaamme useamman kerran viikossa, seksiä harrastamme ehkä keskimäärin pari kertaa viikossa.
Kuitenkin, juuri tätä olen odottanut ja luulisin, että nykyinen vaimokin pystyisi sopeutumaan tilanteeseen kun saa vähän sulatella asiaa. Hän ei vielä tiedä suhteestamme mitään.
[/QUOTE]
..ja kuitenkin, seuraavassa viestissäsi toteat kysyttäessä mitä vaimo mahtaa asiasta tuumata, eikö tosiaan tiedä mitään
No eiköhän se tiedä. Ei mulla ole kokemusta avioeroista tai miten se koko homma toimii.. [/QUOTE]
Sitten jatkat tarinaasi näin
Tarkoituksenani ei ollut kertoa näin paljon yksityiskohtia, mutta miehen vaimo on vanhoillislestadiolainen ja nainen kieltäytyy ehkäisystä. Miestä ahdistaa suhteessa tämä, koska hän ei halua suurperhettä..Mä en tiedä naisesta paljoa, mutta olen ajatellut että eiväthän kaikki raskaudu hetkessä ja eihän varsinkaan pitkässä suhteessa välttämättä ole seksiä säännöllisesti? Mies on kertonut, että purkaa myös seksuaalista ahdistuneisuuttaan minuun. Hän on kieltäytynyt seksistä juuri em. seikkojen takia.[/QUOTE]
Eli siis sun logiikan mukaan alkuvaiheessa tätä pitkää suhdetta heillä ei ole ollut seksiä, mutta nyt mitä ilmeisemmin on kun nuorinkin on vasta ALLE puolivuotias. Mies ei siis kieltäydy seksistä vaimonsa kanssa, päin vastoin.
Ja mikä ihmeen seksuaalinen ahdistuneisuus? On varmaan todella ahdistunut, kun saa oikein luvan kanssa harrastaa seksiä ainakin kahden eri naisen kanssa. Vähemmästäkin mies parka seksuaalisesti ahdistuu.
Voitko nyt vastata mulle siihen, että miltä susta tuntuu kun mies on harrastanut seksiä vaimonsa kanssa teidän yhdessäolon aikana? Jos vaimo ei edes tule helposti raskaaksi, niin silloin sitä seksiä on ollut aika monta kertaa enemmän kuin sen yhden kerran. Niin että mitä sä vastaat tähän? Vaimo on raiskannut miehen? Kerännyt salaa spermaa talteen miehen nukkuessa ja ruiskuttanut sitä sisäänsä? Mitä?