Mies kosi. Olen "toinen nainen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras AP"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras AP"

Vieras
Homma on nyt edennyt niin, että eilen mies tuli käymään luonani ja yhtäkkiä kosi minua. Mulla tuli toisaalta tosi syyllinen, toisaalta onnellinen olo. Sormus oli valkokultainen ja tosi kaunis, kolmella timantilla koristettu. En vastannut miehelle mitään vielä vaan sanoin, että haluan miettiä pari päivää. Rakastan häntä, mutta asioita mutkistaa moni seikka.

Mies on naimisissa, ollut jo useamman vuoden. Hänellä on kolme lasta joista nuorin on alle puolivuotias. Olemme pitäneet suhdettamme yllä yli kaksi vuotta. Tapaamme useamman kerran viikossa, seksiä harrastamme ehkä keskimäärin pari kertaa viikossa. Yleensä kuitenkin vain hellimme toisiamme ja keskustelemme.

Nyt en tiedä, mitä vastaan kosintaan. Kuitenkin, juuri tätä olen odottanut ja luulisin, että nykyinen vaimokin pystyisi sopeutumaan tilanteeseen kun saa vähän sulatella asiaa. Hän ei vielä tiedä suhteestamme mitään. Tosiasia kuitenkin on, että minä rakastan tätä miestä ja hän minua.

Mitä teen?

Jos asutte suomessa, niin ymmärrät varmaan että täällä moniavioisuus on rikos. Miehesi pitää siis ensin erota vaimostaan virallisesti, ennekuin sinä pääset hänen kanssaan naimisiin.

Tosin vaikutatte molemmat niin tollukoilta, että tää varmaan oli uutinen teille.

[QUOTE="vieras AP";28122171]luulisin, että nykyinen vaimokin pystyisi sopeutumaan tilanteeseen kun saa vähän sulatella asiaa. Hän ei vielä tiedä suhteestamme mitään.[/QUOTE]

Huhhuh! Ihan pikku juttu sulateltavaksi :)

Yllättävää, että takerrutte johonkin älyttömään. Tottakai siis avioeropaperit on laitettu vireille, mutta mies on ollut yli kymmenen vuotta naimisissa kyseisen naisen kanssa. Ette pysty vastaamaan asiallisesti?

En tajua. Miksi ei eroa ensin reilusti ja ala vasta sitten seurustelemaan ja kosimaan. Idiootti mies ja iditootti sinä kun lähdet tuohon mukaan. Itse tekisin kyllä heti selväksi, että toista ei NOIN KOHDELLA, vaan reilusti pitää mennä näissä asioissa! oliko tarpeeksi asiallista?

[QUOTE="vieras AP";28122212]Yllättävää, että takerrutte johonkin älyttömään. Tottakai siis avioeropaperit on laitettu vireille, mutta mies on ollut yli kymmenen vuotta naimisissa kyseisen naisen kanssa. Ette pysty vastaamaan asiallisesti?[/QUOTE]

Ihan ystävällisesti sanon että ei kannata uskoa mitään ennen kuin mies voi sinulle todella näyttää lopulliset eropaperit, asuu omassa asunnossaan yms. Tuollaisenaan tuo ei kuulosta kuin siltä että toista naista vedätetään siinä missä vaimoakin.

Sua kositaan, sä et osaa vastata etkä tiedä haluatko vai etkö, vaan kysyt keskustelupalstalta apua?
Eikö se ettet osaa vastata kerro SULLE ITSELLESI että nyt on syytä miettiä asiaa vähän paremmin?

Sanot että kosinta kiitos sitten avioeron ollessa selvä. Ehkä mies voisi olla yksinkin hetken, ettei sulle käy kuten edelliselle vaimolle.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Tietääkö vaimo että mies on hakenut eroa? Tai siis tietää mikäli on hakenut, mutta vähän epäilen että sua nyt kusetetaan tässä.. Eikö sua yhtään häiritse että mies joka sua kosii, on jo naimisissa?

[QUOTE="vieras";28122260]Miltä susta ap tuntuu se asia, että miehesi on harrastanut myöskin vaimonsa kanssa seksiä teidän suhteenne aikana?[/QUOTE]

Tämä kiinnostaisi minuakin...

Jos te olette olleet 2 vuotta rakastuneita toisiinne ja mies on miettinyt vaimostaan eroa ja sinun kosimistasi, niin miksi hän teki tuon kolmannen lapsen vaimonsa kanssa eikä sinun

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="vieras";28122276]Tietääkö vaimo että mies on hakenut eroa? Tai siis tietää mikäli on hakenut, mutta vähän epäilen että sua nyt kusetetaan tässä.. Eikö sua yhtään häiritse että mies joka sua kosii, on jo naimisissa?[/QUOTE]

No eiköhän se tiedä. Ei mulla ole kokemusta avioeroista tai miten se koko homma toimii, mutta tämä koko tilanne on tuore ja miehen päätös tuli pitkällisen keskustelun kautta. Se kosinta oli varmaan hyvin symbolinen teko, eihän sillä sitouduta sinänsä mihinkään mutta mies on perusluonteeltan romanttinen ja halusi nyt tehdä näin mulle. Yllättäen täällä suurin osa alkoi huudella provoksi, mutta toivon kyllä oikeita näkökulmia. Rakastan miestä, mutta ajattelen silti hänen perhettään. Tietysti loppujen lopuksi teen päätöksen itse, mutta en mäkään mikään tunteeton ole vaan surettaa perheen ja etenkin lapsien kohtalo! Miehen kosintapäätökseen vaikutti varmasti eniten se, että mä olen muuttamassa työn takia Hollantiin ainakin reiluksi vuodeksi keväämmällä ja hän haluaa tulla mukana.

Yhteistyössä