[QUOTE="Paula";30670548]Sama kun ei kukaan täysjärkinen nainen menis miehelleen sanomaan et onhan toi sun penis ihan kiva mut vois se olla suurempikin, mut siis ei se mua haittaa sillei..

[/QUOTE]
Tuo "vois se olla suurempikin" ei nyt liity aloituksessa mainittuun kommenttiin mitenkään, eihän aloittajan mies sanonut aloittajan vatsasta, että "vois se olla arvetonkin", joten unohdetaan nyt se tuosta välistä.
Ja onko tuollainen kommentti ok, riippuu siitä, kuinka ilmeinen asia on. Jos naisella on yksi pieni ja haalistunut raskausarpi, ei siitä tietenkään parane mainita mitään. Jos miehen penis on sentin keskimääräistä pienempi, ei tietenkään myöskään siitä. Mutta jos asia on niin ilmeinen, että ihminen itsekin sen taatusti tietää eikä se objektiivisesti arvioiden voi jäädä toiseltakaan huomaamatta, on minusta ihan ok todeta asia ja sanoa, että se ei haittaa. Se on tarkoitettu silloin vain kannustukseksi.
Esimerkkejä. Jos miehellä on erektiossa 5 cm pitkä mikropenis, on ok sanoa "Onhan sinun peniksesi pieni, mutta se ei haittaa minua". Sama kommentti ei ole ok, jos miehen penis on seisokissa 11 cm.
Jos kumppani on lihonut 30 kg, on ok sanoa: "Olethan sinä lihonut, mutta ei se minua haittaa". Sama kommentti ei olisi ok, jos kumppani on lihonut 3 kg.
Ja jos naisen maha on täynnä punaisia raskausarpia, aloituksen kommentti on ok ja varmasti hyväätarkoittava. Yhdestä tai parista pienestä arvesta huomauttelu ei olisi ok.
Pikkuvirheiden osoittelu ei ole asiallista, saati jos virheitä keksii ihan omasta päästään. Mutta ei kai kukaan kuvittele, että kumppani olisi täysin sokea? Ne mahan täyttävät arvet tai vaikka 30 kg lihomisen kumppani taatusti huomaa, eikö ole vain positiivista jos häntä ei muutos kuitenkaan häiritse? Ja taatusti mies, jolla on mikropenis, tietää että se penis on pieni ja tietää että kumppanikin sen huomaa. Luulisi olevan lohdullista, jos toinen kertoo ettei asia häntä häiritse.