Onpa täällä omituista porukkaa, ei voi taas muuta todeta.
Itselle ei tulisi koskaan mielen viereenkään kommentoida miehelle vaikkapa, että "eihän tuo sun pottunenä mikään hieno kyllä ole, mutta ei se mua haittaa".
Tai jos mies olisi pelastanut lapsen palavasta talosta ja saanut palovammojen myötä ikuisia arpia, ei tulisi ikinä mieleen mennä hivelemään niitä ja kommentoida, että "eihän nää kyllä sua komista, mutta ei ne nyt silleen haittaakaan".
Asia on tietysti eri, jos toinen pyytää kommenttia vaikka sitten niistä arvista, mutta ap:n tapauksessa ymmärsin, ettei näin ollut vaan mies ihan yhtäkkiä rupesi kommentoimaan.
Sammakoita tulee valitettavasti joskus itse kultakin, mutta palstalaisten mielestä se on ilmeisesti ihan OK ja urpoa loukkaantua moisista.
Onneksi olen itse osannut edes tässä asiassa valita seurani sen verran hyvin, ettei kukaan ole arvistani mitään maininnut ja ihan absurdi ajatus, että mainitsisikaan.
Jos ja kun mies mun kanssa on, niin sitä ei kaiken järjen mukaan mitkään mun ulkonäkövirheet haittaa, eli ei tarvitse erikseen kertoa mikä minussa ei ole kaunista, mutta ei kuitenkaan haittaa.
Ei tarvitse ihmetellä mistä niitä moukkamaisia "avoimuuden" nimissä epäkohteliaisuuksia laukovia kersoja sikiää, kun on ilmeisesti yleistäkin pitää moista käytöstä hyväksyttävänä ja "avoimena".