I
ihmettelevä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Ihan oikeesti mä en ymmärrä näitä jotka puolustelee ap:n miehen tekemää tappoa??
Istuuko hän taposta vai?
Missä ap niin on sanonut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Ihan oikeesti mä en ymmärrä näitä jotka puolustelee ap:n miehen tekemää tappoa??
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä:Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Ihan oikeesti mä en ymmärrä näitä jotka puolustelee ap:n miehen tekemää tappoa??
Istuuko hän taposta vai?
Alkuperäinen kirjoittaja hö:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä:Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Ihan oikeesti mä en ymmärrä näitä jotka puolustelee ap:n miehen tekemää tappoa??
Istuuko hän taposta vai?
ei ole semmosta sanonut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä kuinka voi olla noin monen mielestä kamalaa, jos joku joutuu vankilaan. Mieheni oli ennen meidän seurustelua päässyt pari kuukautta aiemmin siviiliin, linnassa on istunut pitkälti yli 4v. Ei tullut mieleenkään seurustelun alkaessa miettiä, että voiko tuon kanssa olla tekemisissä, kun on kerran vankilassakin ollut![]()
Mutta ap:n tapauksessa kyllä kertoisin läheisille totuuden, todella raskasta salailla. Minäkin kerroin miehen taustasta heti kun suhde vakavoitui, vaikka kaikki olikin silloin menneisyyttä. Hyvin on mies otettu vastaan.
Oliko miehesi aiemmin rötöstellyt vai onko tuo yhdestä kerrasta tullut tuomio?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä kuinka voi olla noin monen mielestä kamalaa, jos joku joutuu vankilaan. Mieheni oli ennen meidän seurustelua päässyt pari kuukautta aiemmin siviiliin, linnassa on istunut pitkälti yli 4v. Ei tullut mieleenkään seurustelun alkaessa miettiä, että voiko tuon kanssa olla tekemisissä, kun on kerran vankilassakin ollut![]()
Mutta ap:n tapauksessa kyllä kertoisin läheisille totuuden, todella raskasta salailla. Minäkin kerroin miehen taustasta heti kun suhde vakavoitui, vaikka kaikki olikin silloin menneisyyttä. Hyvin on mies otettu vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja mun tuttavapiiristä ainakin kaikkoaa:En ole koskaan tuossa tilanteessa,armotonta tai ei,linnassa ei syyttömänä istuta.Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Alkuperäinen kirjoittaja mun tuttavapiiristä ainakin kaikkoaa:linnakundit ja niide ämmät,ei voi mitään.Sääli lapsia,ei ole helppoa heilläkään kun asia tulee julki,sillä se tulee ennemmin tai myöhemmin.
Toivottavasti et ole joskus itse vastaavassa tilanteessa... Aikas armotonta menoa täällä, kun ei edes koko tarinaa tiedä![]()
Mistäs tedät miehesi joka liikkeen?
3 vuotta on pitkä aika ja kyse jostain "törkeästä" mutta kyllä sinne joskus joutuu suht "viattoman hömöilyn" takia.
Alkuperäinen kirjoittaja jotain pahaa:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja mun tuttavapiiristä ainakin kaikkoaa:En ole koskaan tuossa tilanteessa,armotonta tai ei,linnassa ei syyttömänä istuta.Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Alkuperäinen kirjoittaja mun tuttavapiiristä ainakin kaikkoaa:linnakundit ja niide ämmät,ei voi mitään.Sääli lapsia,ei ole helppoa heilläkään kun asia tulee julki,sillä se tulee ennemmin tai myöhemmin.
Toivottavasti et ole joskus itse vastaavassa tilanteessa... Aikas armotonta menoa täällä, kun ei edes koko tarinaa tiedä![]()
Mistäs tedät miehesi joka liikkeen?
3 vuotta on pitkä aika ja kyse jostain "törkeästä" mutta kyllä sinne joskus joutuu suht "viattoman hömöilyn" takia.
Kolme vuotta on jo tappo. Yksi taksikuski joutui istumaan kun kerran mätkäisi nyrkillä asiakasta joka taas meinas tulla ilmaseen kyytiin ja ukko kuoli heti. Pääsi aika pian avovankilaan ja sai jatkaa umaa yritystään, taksia ajoi vapaa-aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Selailin tätä ketjua ja pääsin siihen käsitykseen että Pelsossa on jotain erikoista, mutta mitä? Siis vankilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Läksynsä oppinut:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä kuinka voi olla noin monen mielestä kamalaa, jos joku joutuu vankilaan. Mieheni oli ennen meidän seurustelua päässyt pari kuukautta aiemmin siviiliin, linnassa on istunut pitkälti yli 4v. Ei tullut mieleenkään seurustelun alkaessa miettiä, että voiko tuon kanssa olla tekemisissä, kun on kerran vankilassakin ollut![]()
Noin mäkin ennen ajattelin.
Tapasin ihanan miehen, jolla oli taustallaan rötöksiä jne mutta joka vannoi ja vakuutti että ovat taakse jäänyttä elämää ja on ottanut opikseen ym. Mies oli kiltti ja ihana, suoraan mun päiväunelmista. Halusi kanssani perheen, avioliiton ja ikuisen yhteisen elämän.
Nämä saatuaan muuttui ja paljasti todellisen psykopaatin luonteensa. Aloitti rötöstelyt uudelleen ja ajautui takaisin sinne mistä oli tullutkin -ja vielä syvemmälle. Pakenin tappouhkausten saattelemana.
Nykyään ymmärrän, että ihmisen taustoilla on merkitystä. Hienoa, jos joku ei niistä välitä, mutta minä sain niin karvaan opin asiasta, että en enää koskaan ala mihinkään ihmissuhteeseen ihmisen kanssa, jolla on taustallaan jotain rikollista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minua mietityttää ja ahdistaa myös se miten suhteellemme käy.en tiedä myöskään miten tästä jatketaan normaalia elämää. Tiedän että läheiseni huomaavat luultavasti sen pian minusta, että joku on huonosti, olen niin masentunut,alakuloinen ja surullinen. En viitsisi enempää miehen rötöksen yksityiskohdista puhua..törkeäksi se luokitellaan ja sitä se olikin. En puolustele häntä, mutta rakkauteni määrän vuoksi en häntä jätä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minua mietityttää ja ahdistaa myös se miten suhteellemme käy.en tiedä myöskään miten tästä jatketaan normaalia elämää. Tiedän että läheiseni huomaavat luultavasti sen pian minusta, että joku on huonosti, olen niin masentunut,alakuloinen ja surullinen. En viitsisi enempää miehen rötöksen yksityiskohdista puhua..törkeäksi se luokitellaan ja sitä se olikin. En puolustele häntä, mutta rakkauteni määrän vuoksi en häntä jätä.
Siinä tapauksessa teet niinkuin parhaaksi näet.Selville se asia tulee kuitenkin,kerrot sen itse tai et.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minua mietityttää ja ahdistaa myös se miten suhteellemme käy.en tiedä myöskään miten tästä jatketaan normaalia elämää. Tiedän että läheiseni huomaavat luultavasti sen pian minusta, että joku on huonosti, olen niin masentunut,alakuloinen ja surullinen. En viitsisi enempää miehen rötöksen yksityiskohdista puhua..törkeäksi se luokitellaan ja sitä se olikin. En puolustele häntä, mutta rakkauteni määrän vuoksi en häntä jätä.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Eli mieheni joutui viikko sitten vankilaan 3 vuodeksi. En jaksa alkaa selittämään minulle kipeitä asioita jotka johtivat vangitsemiseen.
Meillä on 2 lasta, miten kerron heille että isä on vangittuna. Vierailulle en viitsi viedä, jää traumoja. Olen kertonut kaikille että mieheni on ulkomailla työkeikalla. en kestä tätä salailua, kukaan ei tiedä totuutta. olen niin masentunut,loppu..väsynyt..miten tästä eteenpäin. itken ja itken, pidän kaiken sisälläni. En tahdo että sosiaaliviranomaiset saavat tietää, minulla kuitenkin puhdas nimi..mutta mieheni teot aiheuttaisivat heidän kanssaan ongelmia. tekisi mieli hukuttaa murheet pulloon, mutta kun on nuo lapset. Onko kukaan joutunut ikinä tämmöiseen tilanteeseen?