Alkuperäinen kirjoittaja mun tuttavapiiristä ainakin kaikkoaa:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
linnakundit ja niide ämmät,ei voi mitään.Sääli lapsia,ei ole helppoa heilläkään kun asia tulee julki,sillä se tulee ennemmin tai myöhemmin.
Toivottavasti et ole joskus itse vastaavassa tilanteessa... Aikas armotonta menoa täällä, kun ei edes koko tarinaa tiedä
En ole koskaan tuossa tilanteessa,
armotonta tai ei,linnassa ei syyttömänä istuta.
Mistäs tedät miehesi joka liikkeen?
3 vuotta on pitkä aika ja kyse jostain "törkeästä" mutta kyllä sinne joskus joutuu suht "viattoman hömöilyn" takia.
Mä olen mieheni valinnut niin ettei mun tarvitse ikinä sitä päivää kokea että hän vankilaan joutuisi.Sun mainitsemasi viaton hölmöily on aina sellainen asia mikä on laissa kiellettyä ja sitä on rikottu.Aika monta viatonta hölmöilyä saa nykypäivänä olla ennen kuin vankilaan joutuu istumaan.
Ja alkuperäiselle kirjoittajalle sen verran että kyllä se tieto sisiaaliviranomaisille menee että ei tarvitse kuin odotella,sieltä otetaan kyllä varmasti yhteyttä.
No se on sinun onnesi, että olet voinut suunnitella elämäsi niin tarkkaan, ettei yllätyksiä tule. Mutta älä nyt sieltä norsunluutornistasi tule kertomaan tavallisille ihmisille, millasta elämä on, koska harvemmalla se kuitenkaan ihan niin menee, että kaikki sujuu käsikirjoituksen mukaan.
Ei se sossun yhteydenotto ole "vaarallinen". Ne van soittaa ja kysyy, onko kaiki ok tarviiko apua. Ja sitten kun
ne on kerran soitanu
sieltä päin, voikin tavittaessa marsiia sinne sillä asenteella, että mähän tulin sen luvatun avun
nyt hakemaan.