H
hyvin harmaa
Vieras
Oltiin puhelimessa ja mies oli langan päässä yksin. Kuulin tekstariäänen ja kysyin mikä ääni se oli (tajusin heti tekstiviestiks). Mies alkoi väittämään, että se oli tietokone. En tietenkään uskonut ja sanoin, että sehän oli tekstariääni! Mies vaan jatkoi valehtelua, että ei todellakaan ollut, eihän hänellä ole toista puhelinta. Lopulta myönsi. Kysyin keneltä tuli viesti klo 00, kuulemma joltain naiselta. Ikuisuus oltu yhdessä eikä koskaan ole tapahtunut mitään tällaista (vai eikö vaan ole jäänyt kiinni?). Mitähän tästä ajattelis? Väittää kivenkovaa ettei ole pettänyt ja mä puolestani kysyin, että minkä ***** takia sä sit tekstailet vieraiden naisten kans, kai niillä viesteillä jokin tarkoitus ja päämäärä on! En mä nyt pelkkää tekstailua pidä pettämisenä ja saa olla naispuolisia ystäviä, mä en todellakaan ole mikään tiukkapipo. Mut sitä en ymmärrä miksi on toinen kännykkä jolla tekstailee vieraiden naisten kans. Tämä koko juttu on uskomaton ja tuntuu ihan unelta, en ois koskaan uskonut mun miehestä, mut niin kai me kaikki hyväuskoiset luullaan. Meni kyllä luottamus täysin. Ärsyttävästi mies vielä puolusteli tekoaan, että onhan mullakin facebook! Typerys!!! Enhän mä suuttunut turhasta? Mies yritti kysellä millä saa luottamuksen takas. Nyt tuntuu, että ei millään eikä koskaan.