Mies jäi kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä väliä oikeesti onko provo vai ei? Ihan kiinnostava aihe, ja joku tämmöisessä tilanteessa oleva voi saada keskustelusta apua ja perspektiiviä tilanteeseensa ihan riippumatta siitä, onko tämä nimenomainen keissi totta vai eikö ole.

Näille ketjuille on aina yhtenäistä:

- Nikki on "todellakin harmaana", "tälläkertaa harmaana" tai "vakkari harmaana"
- Tilanteiden kuvaukset ovat täynnä viiden pennin höpöpökukkua, joka on tuttua huonon kirjoittamisen kurssilta. Ei siis näin: "puhuttiin mun miehen kanssa ja se kerto kuka se narttu on" vaan näin "saapuessaan kotiin mieheni kasvot olivat etäisen tutkimattomat. Kahvikupin höyry muodosti eteerisiä kuvioita väliimme, kun mieheni nosti tuskaisen katseensa läpi välillämme leijuvan tyhjyyden.".

:laugh:
Joo, tämä oli tosi huono sekä provona että kirjallisilta meriiteiltään. Mäkin olen huomannut tuon typerän "nyt todellakin tällä kertaa tosiaankin ihan takuulla harmaana" jutun. Taitaa olla sama ihminen, joka näitä aina tehtailee. Nämä eivät kelpaisi kyllä edes Reginaan!

:laugh:
Joo, tämä oli tosi huono sekä provona että kirjallisilta meriiteiltään. Mäkin olen huomannut tuon typerän "nyt todellakin tällä kertaa tosiaankin ihan takuulla harmaana" jutun. Taitaa olla sama ihminen, joka näitä aina tehtailee. Nämä eivät kelpaisi kyllä edes Reginaan!

Siinä taas yksi ruudinkeksijä. Haloo, ihan varmasti itse tekisit aloituksen mustana vastaavassa tilanteessa. Eikös niin?

[QUOTE="Taina";29871537]Siinä taas yksi ruudinkeksijä. Haloo, ihan varmasti itse tekisit aloituksen mustana vastaavassa tilanteessa. Eikös niin?[/QUOTE]

Öö, sulla taisi mennä tuon jutun pointti vähän ohi?

ap, tarinasi on minusta täysin uskottava. luulisin reagoivani samoin kuin sinä jos omalle kohdalle kävisi noin...ja provon huutelijoille: en haluaisi puhua asiasta kavereilleni vaan tosiaan palstailisin alkuun mieluummin, kaverit saisi kuulla sitten parin vuoden päästä mikäli olisin päässyt asiasta vähän eteenpäin.

tuo söpöläinen tässä eniten mietityttää, eli faktahan on että hän yrittää pitää miehestäsi kiinni kynsin ja hampain. todennäköisesti hän yrittää saada miehen tapaamaan kasvotusten, se lieneekin suurin vaaranpaikka tässä teidän suhteenne jatkoa ajatellen. luultavasti miehesi puhuu totta tällähetkellä, loppupelissä luulisi miehelläkin lasten ja teidän historian merkitsevän enemmän kuin viritys söpöläisen kanssa. mielipiteet voi kuitenkin muuttua mikäli mies tapaa naikkosen ja tämä voi itkeä tihrustaa ja luvata kuun taivaalta rinnallaan...eli miettikää pelisääntöjä jatkoa ajatellen. pettäminen on ihan liian helppoa, uskollisuus teettää enemmän töitä, siksi toivon että te saatte suhteenne taas toimimaan, nyt te ainakin tiedätte mitä on helppo menettää. iso halaus ja jaksamista, ole kuitenkin itsellesi armollinen äläkä koe huonoa omaatuntoa mikäli nalkutat ;)

Kummasti vaan nää provon huutelijat ja kirjoitustyylin tunnistajat on jaksaneet 13 sivua ketjua seurata varsin aktiivisesti

Voiko noin tyhmää naista kuin ap olla olemassa? Oikeasti? Oikeasti ITKEN täällä,miten joku voi olla noin sinisilmäinen??????

Voin kertoa,että fyysistä pettämistä on tapahtunut. On tapahtunut myös voimakas ihastuminen. Mies on miettinyt jättävänsä perheensä. Pelkkä velvollisuudentunne pitää yhdessä.
Mies tykkää paljon villimmästä menosta kuin mitä kotona on.

Nyt ap HERÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="Taina";29871480]Ei mene läpi.

Voisko modet antaa bannia näille provon huutelijoille? Ovat onnistuneet taas pilaamaan puolet ketjusta.[/QUOTE]

Hahaa, ai bannia kun joku huomaa että olet provo? Miks sellaisille pitäis tulla bannia? Jotka kertovat täällä muillekin että sinä valehtelet/olet provo. Hyvää jatkoa vaan Taina/ap/mikä lie oletkaan.

JOS tämä ap:n tapaus on se jonka minä tiedän,olisin ap:na hyvinkin huolissani.JOS on.
T'ämä nainen sattuu olemaan todella,todella kaunis ja mukava.

Seksiä ovat harrastaneet ilman ehkäisyä, ´varmoina päivinä´, toivotaan ettei nainen tule raskaaksi..Suhdehan jatkuu ja pariskunta on kuin luotu toisilleen.
mies ottaa prepaidin jne

[QUOTE="Nimetön";29872198]JOS tämä ap:n tapaus on se jonka minä tiedän,olisin ap:na hyvinkin huolissani.JOS on.
T'ämä nainen sattuu olemaan todella,todella kaunis ja mukava.

Seksiä ovat harrastaneet ilman ehkäisyä, ´varmoina päivinä´, toivotaan ettei nainen tule raskaaksi..Suhdehan jatkuu ja pariskunta on kuin luotu toisilleen.
mies ottaa prepaidin jne[/QUOTE]

Vastaavia virityksiä pyörii tälläkin hetkellä kymmeniä tuhansia, joten tuskinpa olet juuri tätä aloittajan tapausta tunnistanut.

On se kyllä melko kylmää, että mieskin ollut todella ihastunut ja nyt kun kaikki tuli vaimolle ilmi, kolmas osapuoli onkin täyttä ilmaa.. vai onko. En luottaisi siihen. Tuollaista pitkäjänteistä suhdetta, johon liittyy noin paljon asioita (seksi, yhdessäolo, molempien ihastuminen, jne) en olisi voinut antaa miehelleni anteeksi, vaikka anteeksi olen paljon antanutkin.

[QUOTE="Vierailija";29872833]On se kyllä melko kylmää, että mieskin ollut todella ihastunut ja nyt kun kaikki tuli vaimolle ilmi, kolmas osapuoli onkin täyttä ilmaa.. vai onko. En luottaisi siihen. Tuollaista pitkäjänteistä suhdetta, johon liittyy noin paljon asioita (seksi, yhdessäolo, molempien ihastuminen, jne) en olisi voinut antaa miehelleni anteeksi, vaikka anteeksi olen paljon antanutkin.[/QUOTE]

Omiin kokemksiini perustuen sanoisin, ettei se pidempi suhde ole välttämättä yhtään sen 'pahempi' tai merkityksellisempi kuin yksi kännipanokaan, vaikka niin yleisesti kuvitellaan.

Jos itse jäisin kiinni rakastajani kanssa, niin en hetkeäkään epäröisi jättää suhdettamme ja palata uskolliseksi vaimoksi. Samoin tekisi mies eli meidän suhteemme loppuisi siihen. Emme hae toisistamme parisuhdetta, vaan ainoastaan seksiä. Mielestäni näin on turvallisempaa kuin jos olisi jonkun tuntemattoman baaripanon kanssa.

[QUOTE="Taina";29872876]Omiin kokemksiini perustuen sanoisin, ettei se pidempi suhde ole välttämättä yhtään sen 'pahempi' tai merkityksellisempi kuin yksi kännipanokaan, vaikka niin yleisesti kuvitellaan.
[/QUOTE]

Olen eri mieltä. Täysin eri mieltä.

Yksi kännipano voi olla ympäripäissään tehty hetkellinen harkintakyvyn pettäminen, pidempi suhde on systemaattista, pitkäjänteistä toimintaa, jossa koko ajan petetään toista, toisen luottamusta ja se tehdään harkitusti.

Onko se kolmas osapuoli, tai mitä siitä sitten hakeekaan oikeasti sen arvoista, että on valmis ottamaan riskin menettääkseen puolisonsa, osittain lapsensa, rikkoakseen kodin ja perheen? MIKÄ on niin tärkeää, että on valmis uhraamaan oman perheensä? Ei pitäisi olla mikään, ei yhtään mikään. Kyllä pitää olla ihmisen itsekäs.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="Taina";29872331]Vastaavia virityksiä pyörii tälläkin hetkellä kymmeniä tuhansia, joten tuskinpa olet juuri tätä aloittajan tapausta tunnistanut.[/QUOTE]

Tämä on ihan totta. Kuullostaa vaan aivan liian tutulta,myös härskit kuvat. Tosin ap on muuttanut pari juttua, tai sitten tapaus on eri.
Joka tapauksessa tsemppiä, ja toivottavasti tajuat oman parhaasi ennen kuin sinua petetään enemmän,

Kumpikin pahoja tekoja, niin kännipano kuin salasuhdekin, mutta jälkimmäinen kyllä on mielestäni huomattavasti pahempi ja harkittu rikos kuin hetkellinen humalassa hölmöily.

Toivottavasti ei koskaan joudu kumpaakaan asiaa edes miettimään.

Mun pahin pelkoni ois että mun mies pettäis JA sitten siitä tietäis koko kylä ennen mua ja ne kattois tuolla kaupassa mua lasten kanssa ja miettis "voi totakin reppanaa, vähä uuvatti kun ei tajua.. hehehhee" Ja kellään ei olis pokkaa tulla kertoo.

Tarkoitan vain että kun täälläkin sanotaan että tunnistettu ap niin menkää ja kertokaa niille petetyille. Petettyjä ja vielä naurun ja juorujen kohteita, tulee paha olo!! :(

Juu en ole Tainana täällä kirjoitellut tai Taina minuna. Ylläpidolta voi kai tähänkin saada vahvistuksen. Hassua miten te jaksatte, mutta ehkäpä sitä jännitystä on itse kunkin haettava jostain, vaikkapa sitten etsimällä näitä yhteneväisyyksiä minun ja jonkun toisen kirjoittajan tekstien väliltä. Aika säälittävää jollain tavalla mutta kai se on vain pakko jotenkin koettaa saada toiselle paha mieli :) Mitä palkintoa te provojen metsästäjät oikein odotatte, ja miten te jaksatte? Ihan käsittämätöntä.

Söpöliini on viestitellyt nyt jopa mun puhelimeeni. Haukkuu miestä viesteissään ja yrittää tentata erilaisia asioita, liittyen meidän elämään, jotka eivät mielestäni kuulu hänelle. Yhdessä viestissä laitoinkin etten ole hänelle tilivelvollinen meidän elämästä, ja pyysin olemaan ottamatta enää yhteyttä. Tuntui tykkäävän huonoa, sillä vastausviesti ainakin oli sen tyyppinen. Haukkui miestä ja sitä miten törkeästi tässä HÄNTÄ kohdellaan. Siis miten VOI olla pokkaa vai käyköhän tuo nainen ihan täysillä?!

Tietysti mies on tietoinen näistä viesteistä. Kehotti olemaan reagoimatta eikä ole reagoinut itsekään. Yhteen puheluun vastasi, kun se tuli tuntemattomasta numerosta, mutta kun tajusi soittajan sanoi heti että heidän suhteensa oli erehdys ja että se on nyt ohi, eikä halua enää kuulla naisesta mitään. Toivotteli hyviä jatkoja. Nainen rupesi huutamaan, mutta silloin mies katkaisi puhelun. Sitten pukkasi viestiä joissa nainen pyysi tavata miehen edes vielä kerran, tämän laittoi siis miehen puhelimeen. Mies ei vastannut tähänkään.

Tää on mun mielestä uskomatonta sekä naurettavaa; joku miehen lunttu (!) soittelee tänne, häiriköi meitä molempia eikä jätä miestä rauhaan. Mies sanoi, että jos soittelu/viestittely jatkuu viikonlopun, ottaa yhteyttä poliisiin.

Meillä tilanne on tulehtunut ja jotenkin koko juttu järkyttää vieläkin, miten saattoi käydä näin? Mutta samalla pöly alkaa laskeutua. Koitamme puhua ja riidellä, selvittää asioita. Mä olen ollut yhteydessä yhteen terapeuttiin jonka luona aion itse käydä juttelemassa. Pariterapiaankin ollaan menossa. Olen koettanut näiden miehen tunnustusten jälkeen ajatella että mies puhuu totta koska mitäpä enää valehtelisi. Tietenkään en häneen luota, mutta jos lähtötilanne on koko ajan se ettei mikään voi olla totta, on kai paremmasta turha haaveillakaan. Minä haaveilen.

Lapset tulee tänään kotiin.

Ihan hyvä herätys miehellekin on huomata, että hänen hoitonsa onkin varsinainen viirupää, kun ei tajua luovuttaa ajoissa. Aloittajan kannata erittäin hyvä juttu. Tuskin tulee miehelle ihan heti enää mieleen sekaantua vieraisiin naisiin. Saapahan nyt oppia olan takaa.

Hmm.nii sitä ei koskaa uudesta tuttavuudesta voi tuetää millaseen sekopäähän sitä menee tutustumaan..panemaan.. saattamaan myös koko perheensä alttiiksi tälläisen sekopään häiriköinnille.

Ap:n tapausta kommentoimatta, nii se mistäs sitä tietää mitä katkera osapuoli saa päähänsä. Voi olla kavereita esitelty joille aletaan lähettelee viestejä, lapset samassa pihassa leikkimässä ja haukutaa lapset ja äidit kaikki samalla kertaa, tekstiviestejä, puheluita, häiriköintiä.. ja kaikki vaan sen takia kun puolison piti päästä panemaan. Miiiiksi, miksi ei osata miettiä sitä yhtä panoa pidemmälle ja siitä seuraamuksia.

Yhteistyössä