Juu en ole Tainana täällä kirjoitellut tai Taina minuna. Ylläpidolta voi kai tähänkin saada vahvistuksen. Hassua miten te jaksatte, mutta ehkäpä sitä jännitystä on itse kunkin haettava jostain, vaikkapa sitten etsimällä näitä yhteneväisyyksiä minun ja jonkun toisen kirjoittajan tekstien väliltä. Aika säälittävää jollain tavalla mutta kai se on vain pakko jotenkin koettaa saada toiselle paha mieli

Mitä palkintoa te provojen metsästäjät oikein odotatte, ja miten te jaksatte? Ihan käsittämätöntä.
Söpöliini on viestitellyt nyt jopa mun puhelimeeni. Haukkuu miestä viesteissään ja yrittää tentata erilaisia asioita, liittyen meidän elämään, jotka eivät mielestäni kuulu hänelle. Yhdessä viestissä laitoinkin etten ole hänelle tilivelvollinen meidän elämästä, ja pyysin olemaan ottamatta enää yhteyttä. Tuntui tykkäävän huonoa, sillä vastausviesti ainakin oli sen tyyppinen. Haukkui miestä ja sitä miten törkeästi tässä HÄNTÄ kohdellaan. Siis miten VOI olla pokkaa vai käyköhän tuo nainen ihan täysillä?!
Tietysti mies on tietoinen näistä viesteistä. Kehotti olemaan reagoimatta eikä ole reagoinut itsekään. Yhteen puheluun vastasi, kun se tuli tuntemattomasta numerosta, mutta kun tajusi soittajan sanoi heti että heidän suhteensa oli erehdys ja että se on nyt ohi, eikä halua enää kuulla naisesta mitään. Toivotteli hyviä jatkoja. Nainen rupesi huutamaan, mutta silloin mies katkaisi puhelun. Sitten pukkasi viestiä joissa nainen pyysi tavata miehen edes vielä kerran, tämän laittoi siis miehen puhelimeen. Mies ei vastannut tähänkään.
Tää on mun mielestä uskomatonta sekä naurettavaa; joku miehen lunttu (!) soittelee tänne, häiriköi meitä molempia eikä jätä miestä rauhaan. Mies sanoi, että jos soittelu/viestittely jatkuu viikonlopun, ottaa yhteyttä poliisiin.
Meillä tilanne on tulehtunut ja jotenkin koko juttu järkyttää vieläkin, miten saattoi käydä näin? Mutta samalla pöly alkaa laskeutua. Koitamme puhua ja riidellä, selvittää asioita. Mä olen ollut yhteydessä yhteen terapeuttiin jonka luona aion itse käydä juttelemassa. Pariterapiaankin ollaan menossa. Olen koettanut näiden miehen tunnustusten jälkeen ajatella että mies puhuu totta koska mitäpä enää valehtelisi. Tietenkään en häneen luota, mutta jos lähtötilanne on koko ajan se ettei mikään voi olla totta, on kai paremmasta turha haaveillakaan. Minä haaveilen.
Lapset tulee tänään kotiin.