Mies jäi kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vierailija";29869803]Niin ja minähän kerroin vain, miten näen sinut, miksi siitä pitäisi ylpeä olla? Surullista ennemminkin (edelleenkin jos et olisi provo). Tai no, sääli olisi ehkä parempi sana.

Ja en itseasiassa usko, että ilmaisutyyli itsessään ihan hirveästi kommentoijasta kertoo, itse vaihdan ilmaisutyyliäni lennosta riippuen kenelle vastaan, jos et ole huomannut tässä ketjussa. Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, jne.[/QUOTE]

:D

Todella juu. Hyvää päivänjatkoa vain. Ryhdyn tästä valmistautumaan iltaa varten. Tapaan rakastajani - ehkäpä joku teistäkin tuntee hänet.

Tarkalleen mitä iloa saat tästä että tulet ketjuun jossa ap:llä on kriisi, leijumaan sillä että käytökselläsi saatat olla osana aiheuttamassa vastaavaa kriisiä jollekulle muulle?

Alkuperäinen kirjoittaja ylpeästi lutkaillen;29869829:

Todella juu. Hyvää päivänjatkoa vain. Ryhdyn tästä valmistautumaan iltaa varten. Tapaan rakastajani - ehkäpä joku teistäkin tuntee hänet.

Ohhoh, onpa jollain pokkaa! Mutta arvaappa mitä? Paha saa palkkansa ja sitä rataa. Karma iskee vai miten sen sanois? Vaikket siihen uskoisikaan. Jonain päivänä saat samat kärsimykset takas, joita oot aiheuttanut muille. Vaikka oletkin nyt liian naiivi ja itserakas ymmärtääksesi sitä.

[QUOTE="Vierailija";29869399]Kyllä, asioista voi ajatella niin monella tavalla. Kuitenkin rakastaa ja tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi omana itsenään on ihmisen perustarve. Ei mielipidekysymys.

Se, että sinua pidetään käyttötavarana ja sinä muita, ei tue sitä.[/QUOTE]

En ymmärrä myöskään tällaisia kommentteja. Ei henkilöä voi mitenkään sanoa käyttötavaraksi, kun kerran hän itse on vapaaehtoisesti hakeutunut siihen. Siinä tilanteessa molemmat osapuolet ottavat tilanteesta hyödyn itselleen.

Näille ketjuille on aina yhtenäistä:

- Nikki on "todellakin harmaana", "tälläkertaa harmaana" tai "vakkari harmaana"
- Vaikka nikistä näkee, että tuntee palstan (ensikertalainen ei sanoisi olevansa tällä kertaa harmaana, eikä edes tietäisi olevansa harmaana", kun aletaan epäillä yhteyksiä aiempiin wanna-bii-kirjailijoihin, ap väittää ettei ole koskaan ennen kirjoittanut mitään palstalle.
- Kuvailevat osiot ovat pitkiä tekstejä kappalejaolla, koska kirjoitusta on kovasti harjoiteltu kansalaisopiston kirjallisuuskurssilla, ja ne on mietitty jo valmiiksi. Kommentoivat osiot ovat lyhyitä ja rakenteettomampia, koska ne reagoivat muiden kommentteihin.
- Tarinoille on yhteistä se, että mies häipyy koko ajan johonkin kun kumipallo ("nyt se lähti, nyt se tulee, nyt se taas lähti, nyt se tulee, nyt se lähti, nyt oottelen kotio", koska tilanteen etenemiskohtien välissä pitää olla pätkiä, jolloin on luontevaa tulla palstalle raportoimaan.
- Alkuperäinen ainoastaan raportoi tilannetta, ei ole niissä tunteella mukana. Ei "että mä vihaan sitä lutkaa, miten mun mies voi olla niin saatanan paska" vaan "Söpöliini on 24-vuotias nainen, joka asuu kissansa kanssa. Mieheni työajat ovat säännölliset."
- Tilanteiden kuvaukset ovat täynnä viiden pennin höpöpökukkua, joka on tuttua huonon kirjoittamisen kurssilta. Ei siis näin: "puhuttiin mun miehen kanssa ja se kerto kuka se narttu on" vaan näin "saapuessaan kotiin mieheni kasvot olivat etäisen tutkimattomat. Kahvikupin höyry muodosti eteerisiä kuvioita väliimme, kun mieheni nosti tuskaisen katseensa läpi välillämme leijuvan tyhjyyden." Kenen mielestä miehen "ilme on jotenkin kumma", jos puheenaiheena on pettäminen? Siinäkö tilanteessa on olemassa normaali, "kerron nyt sinulle miksi petän"-ilme?

Ei susta kirjailijaa tuu, mutta ihan mukava harrastus tämäkin on.

• Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
[QUOTE="Vierailija";29869273]No okei, ei kostoksi, mutta tarkoitin että oikeuttavat sillä toimintansa. Ja tottakai naisetkin pettävät, en minä lähde sukupuolia tässä syyttelemään, vaan mies se nyt tässä tapauksessa oli. Ja juuri näin näen itsekin asian; siihen ei tarvita viallista parisuhdetta että lähdetään pettämään, vaan se voi juuri olla pakoa arjesta. Se ei kuitenkaan tee siitä yhtään helpommin ymmärrettävää, koska onhan se nyt ihan saatanan itsekästä olla valmis uhraamaan oma perhe oman pikku huvittelun vuoksi.

Yleisesti ottaen raivostuttaa nämä lutkat (kuten itse itseäsi nimitit), jotka varattuja miehiä pokailevat, mutta jostain syystä sait minut tuntemaan sääliä ja myötätuntoa. Pidät uraasi tärkeimpänä, olet vain varattujen miehien kanssa, jolloin et laita ollenkaan itseäsi peliin. Kuulostaa niin.. surulliselta. Ja pohjimmiltaan yksinäiseltä. Tavallaan sinulta jää se kaikkein tärkein/paras, kaiken ydin kokematta. Kuvittelet saavasi rusinat pullasta, mutta saatkin vain pintaraapaisun. No, eiköhän mielesi vielä muutu.

Minäkään en usko, että oikeasti olet sisimmässäsi tyytyväinen ja kunnioitat itseäsi, vaikka niin itsellesi uskottelet.

Hassua muuten, miten tekstistäsi paistaa läpi ajatuksesi tuota avioliitto, lapsia, asuntolaina -asetelmaa kohtaan. Jos liitto on solmittu oikean ihmisen kanssa ja muut puitteet on kunnossa, se on paljon muutakin kuin arkista, puuduttavaa aherrusta, vaikka se siltä saattaa näyttääkin (ja myös toisinaan tuntua). Ne on ne kultaakin kalliimmat hetket ja asiat, jotka tekevät kaiken sen arvoiseksi :)[/QUOTE]

Osittain samaa mieltä, mutta en todellakaan tajua mitä järkeä olisi hankkia lapsia tai asuntolaina kun en kumpaakaan halua. En pidä uraa tärkeänä, vaan työntekemistä, joka mahdollistaa edes jotenkin unelmien toteuttamisen. Parisuhdettakaan en pidä elämän ehtona.Jotkut vaan viihtyvät paremmin yksin.
Varatun miehen kanssa en ole ikinä ollut, kerran yksi ehdotteli ja kyllä oksetti, hädin tuskin pystyin äijää tervehtimään sen jälkeen.

[QUOTE="Vierailija";29869744]Kyllä haluaisit siinä vaiheessa, kun joku horo käy painamassa miestäsi ja yrittää rikkoa lapsiltasi perheen. Vaikka syy onkin miehessä, niin kyllä on toivottavaa, että horollakin tuntuu jossain. Eiku ainiin, sä olitkin itse se.

Kyllä, vaimon/miehen ja lasten kanssa on perhe, rakkautta, kiintymystä, halu huolehtia. No, rakkautta ennen kaikkea. Sitten valitettavan usein (joskaan ei aina) kolmatta osapuolta käytetään vain pikaiseen piristykseen tai tarpeiden tyydyttämiseen - ei tunteita. Vähän kuin huorissa käyvät miehet. Saavat maksusta seksiä, ilman tunteita - kuin käyttötavaraa.

Jos en pitäisi sinua provona, pitäisin sinua tunnevammaisena.[/QUOTE]

Huorissa käy naisetkin.
Rakkauden näen vahvana haluna sitoutua toiseen, tuli eteen mitä vaan. En tunteena.
Horo käy painamassa miestä ja haluaa rikkoa perheen? Tuskinpa se horo miestä raiskaa, mies on aktiivinen toimija itse. Eikä kaikki horot yritä rikkoa perheitä. Väärin toki tekevät hekin.
Hyvin sanottu tuolta "lutkailijalta" että ihmiset on eri rooleissa toisilleen. Niinhän se on.

En kyllä ymmärrä että mitä sitten yrittävät ja miksi lähtevät mukaan etenkin jos miehen tilanne on tiedossa! Tässä meidänkin tapauksessa akka on ilmeisesti tiennyt että miehellä on perhe. Toki mies on ollut aktiivisena osapuolena myöskin ja hänhän se tässä minua on pettänyt mutta en kyllä ymmärrä naistakaan joka moiseen lähtee. Vuosia sitten itselläni olisi ollut mahdollisuus pettää jos olisin halunnut, mutta en halunnut. Ehdottelija kertoi olevansa itsekin perheellinen. Sanoi: Mene perheesi luo, älä riko sitä hyvää mitä sinulla on.

Alkuperäinen kirjoittaja ylpeästi lutkaillen;29869829:

Muistuta sitä samalla että tuo kaupasta jonkun litran maitoa kunhan lähtee sun luota.

Alkuperäinen kirjoittaja ylpeästi lutkaillen;29869601:
Mietityttääkö?

Enpä tiedä miten tuo liittyy mihinkään, varsinkaan aloitukseen, mutta siinähän sitten mietit.

Aloittajalle toivon, että jos kerran molemmat haluatte parisuhteenne parantaa, ja haluatte parisuhteenne olevan molemmin puolin uskollinen, niin pääsisitte nopeasti etsimään keskusteluapua jostain pariterapiaa järjestävästä yksiköstä. Jos teillä on pieniä lapsia, pitäisin jopa turvautumista yksityisiin palveluksiin mahdollisena, vaikkapa se vähän kirvelisi kukkaroa.

Kolmannen osapuolen voit kokonaan unohtaa, hän tästä nyt tuskinpa kärsii (jos ei mies sitten ole niitä luusereita jotka lupailee yhdeksää hyvää ja kahdeksaa kaunista kaikille naisilleen... missä tapauksessa miettisin sijassasi kahdesti haluanko tosiaan pitää sen miehen).

Kolmannen osapuolen eli tämän Söpöliinin kärsimykset mua ei mietitytä, jotenkin ajattelen että kärsiköön jos kärsii, ei ole mielestäni mun ongelma. Tosin tästä miehen pommittamisesta päätellen nainen on hyvinkin saattanut olla ihastunut mieheen. Mies sanoo että on itsekin ollut ihastunut ja kertonutkin sen naiselle mutta ei ole lupaillut mitään. Nainen on kysellyt suhteen tulevaisuudesta ja mids on vastannut että "Katotaan".

Ajattelen kyllä että me tarvitaan keskustelu apua. Tällä hetkellä tilanne on se että välillä jutellaan asiallisesti ja välillä asetelma taas on se että minä ns. kuulustelen miestä ja useimmiten itse hermostun miehelle. Ja riidelty on paljon. Lapset saavat olla anoppilassa vielä huomiseen, joten vielä on huominen aikaa riidellä rauhassa. Kävin kyllä anopin luona ja lapset kyselivät miksi ovat siellä. Sanoin että isi ja äiti tarvivat nyt hieman aikaa että saavat puhua aikuisten asioista, mutta lasten ei tarvi huolehtia.

Se nainen lähettelee miehelleni edelleen viestejä. Ei niissä mitään esim. petetyistä lupauksista puhuta mutta kyllä se kyselee että miksi tämä meni näin, teinkö jotain väärin. Jopa kyseli "Ootko vaimos tossun alla kun et vastaa mihinkään?!" Mies vastasi tasan kerran ja kehotti edelleen naista olemaan viestittelemättä, koska ei enää halua kuulla hänestä mitään. Nainen vastasi:" Ei voi olla totta...!" Kysyin mieheltä mitä tuo tarkoitti, mies arveli että on vain tyrmistynyt kun mies ei vastaile hänelle, sitähän hän tuntuu odottavan.

En kyllä ymmärrä että mitä sitten yrittävät ja miksi lähtevät mukaan etenkin jos miehen tilanne on tiedossa! Tässä meidänkin tapauksessa akka on ilmeisesti tiennyt että miehellä on perhe. Toki mies on ollut aktiivisena osapuolena myöskin ja hänhän se tässä minua on pettänyt mutta en kyllä ymmärrä naistakaan joka moiseen lähtee. Vuosia sitten itselläni olisi ollut mahdollisuus pettää jos olisin halunnut, mutta en halunnut. Ehdottelija kertoi olevansa itsekin perheellinen. Sanoi: Mene perheesi luo, älä riko sitä hyvää mitä sinulla on.

Jännä juttu. Aloitusviestissäsi kirjoitit, että olit edellisenä päivänä saanut tietää pettämisestä ja valvoit yön. Kuitenkin kirjoitat virheetöntä tekstiä, ei lyöntivirheitä, ei mitään tunteen purkausta. Hyvin jäsennelty teksti. Looginen.

Pointsit sulle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Että tämmönen tapaus..;29870773:
Jännä juttu. Aloitusviestissäsi kirjoitit, että olit edellisenä päivänä saanut tietää pettämisestä ja valvoit yön. Kuitenkin kirjoitat virheetöntä tekstiä, ei lyöntivirheitä, ei mitään tunteen purkausta. Hyvin jäsennelty teksti. Looginen.

Pointsit sulle. :D

Ihmiset ovat erilaisia kirjoituksineen väsyneinäkin. En koe tarvetta selitellä sinulle väsymykseni määrää saati puolustella tekstiä, jota on helppo lukea. Tekstin selkeyshän se tietysti kertomastani valheen tekeekin, voi jestas taas mikä salapoliisi! ihanko mitalia odotat?

Ensin ne ottaa, sitten ne pettää ja lopulta jättää.. Joten jätä se!! Ei selkeesti ole mikään vahinko pano tai yhen illan juttu.. mä en ainakaan viittis katella tuollasta paskiaista!! Tai oo hieman vittumainen ja ehdota et ku hän on jo selkeästi avoimen suhteen itselleen luonut, niin eikö sullakin ole oikeus olla onnellinen ja hankkia itsellesi seuraa. Ehdota molemmin puolista avointasuhdetta ja lisää et vois josksu kokeilla kolmistaan sinä, söpöliini ja mies;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sillä lailla;29870900:
Ensin ne ottaa, sitten ne pettää ja lopulta jättää.. Joten jätä se!! Ei selkeesti ole mikään vahinko pano tai yhen illan juttu.. mä en ainakaan viittis katella tuollasta paskiaista!! Tai oo hieman vittumainen ja ehdota et ku hän on jo selkeästi avoimen suhteen itselleen luonut, niin eikö sullakin ole oikeus olla onnellinen ja hankkia itsellesi seuraa. Ehdota molemmin puolista avointasuhdetta ja lisää et vois josksu kokeilla kolmistaan sinä, söpöliini ja mies;)

Itse asiassa vittuilin jo, että jospa minäkin etsin itselleni sekstailuseuraa ja mitä jos muutetaan suhde avoimeksi. Mies näytti tyrmistyneeltä ja tiuskaisi vihaisen kuuloisesti, että ei todellakaan, vittu sun kanssa.

Itse asiassa vittuilin jo, että jospa minäkin etsin itselleni sekstailuseuraa ja mitä jos muutetaan suhde avoimeksi. Mies näytti tyrmistyneeltä ja tiuskaisi vihaisen kuuloisesti, että ei todellakaan, vittu sun kanssa.
Ei varmaan kovinkaan kypsää, muttä mä en varmaan malttais olla vedättelemättä just tolla. Että mitä tykkäis jo mä tekisin samat kuin hän, ja selittäisin sit kans kaiken pelkästään sillä että "en tiedä miksi tein niin". Ja että ihanko sitten hyvillä mielin harrastais seksiä mun kans taas kun olen tullut sieltä toisen luota. Siinä äijälle vähän pohtimista. (Se taannoinen vonkausyritys oli musta erityisen pöyristyttävä, mitä helvettiä se sun mies silloinkin mahtoi ajatella.)

Mutta ei varmaan olis kovin eduksi, jos teillä oikeesti on tarkoitus vakavissanne vielä yrittää.

Ihan kiitettävästi tämä ap täällä jaksaa palstailla ja vastata kysymyksiin. :laugh:

Vaikka perheessä on kriisi, niin ei muuta kuin vain läppärin ääreen. Niin, oliko niin lapsiakin?

Yhteistyössä