Mies jäi kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoisin silti että älä ap keskity nyt siihen vieraaseen naiseen, hänellä ei ole merkitystä. Nyt sinä hämmästelet liikaa hänen käytöstään tässä tilanteessa. Tuollaisen moraalin omaavalta ihmiseltä ei voi edes odottaa muuta kuin vinkumista perään.

Millään muulla ei ole nyt tässä tilanteessa väliä kuin sillä mitä sinä sisimmässäsi tunnet ja mitä miehesi tuntee ja ajattelee rehellisesti. Te joko selvitätte asiat tai sitten ette jatka yhdessä mutta älä anna minkään muun asian tai kenenkään muun mielipiteen sotkea omia tunteitasi tässä ja nyt.

Hyvin tyypillistä on tuossa kohtaa myös se että se kakkosnainen koettaa kylvää myrkkyä mieleesi ja sotkea teidän välejä entisestään. Teillä on kuitenkin yhteisiä lapsia joten älä eronkaan sattuessa anna mokoman mustata mieltäsi ja kiihdyttää tunteitasi.
Se on ihan sama mitä se naikkonen ajattelee teistä ja teidän suhteesta, sinusta tai siitä miten häntä nyt tässä on kovin loukattu :)

Ei minua tuo toinen nainen muuten mietitytäkään, mutta viestejä pukkaa tasaisin väliajoin joko miehen tai minun puhelimeen. Ei vaikuta oikein ruudinkeksijältä tuo nainen tai sitten on ihastumisessaan todella epätoivoinen. :S

[QUOTE="niin";29873737]Eihän se sitten mikään ihme ole että mies pettää kun vain 10v olette yhdessä olleet ja on noin iso liuta lapsia, noin yleensä käy juuri kun on lapset tehty pienillä ikäeroilla.[/QUOTE]

Ei tuo minusta ole oikeutus tai puolustus, mun nähdäkseni pettämisiä tapahtuu myös suhteissa joissa ei ole lapsia lainkaan... Vai mitä oikein tarkoitit? Lapset ovat kyllä pienillä ikäeroilla mutta meillä on myös apuvoimia, ja olemme saaneet viettää paljon myös kahdenkeskeistä aikaa. Lapset on tehty yhteisymmärryksessä, molempien toiveesta ja molemmat ollaan heistä iloittu ja iloitaan. Arki ei ole ollut erityisemmän raskasta, kiitos muunmuassa ihanan anopin.

[QUOTE="niin";29873746]Ja varmasti se toinen nainen vielä keksii kainkenlaista. Onko miehesi käyttänyt kortsua? voihan se olla raskaanakin?[/QUOTE]

Mies vakuuttaa käyttäneensä kortsua ja sanoo ettei raskauden mahdollisuutta ole. Uskon häntä. Mutta ties mitä tuo nainen vielä yrittää :(

Ei minua tuo toinen nainen muuten mietitytäkään, mutta viestejä pukkaa tasaisin väliajoin joko miehen tai minun puhelimeen. Ei vaikuta oikein ruudinkeksijältä tuo nainen tai sitten on ihastumisessaan todella epätoivoinen. :S

Kannattaa poistaa ne lukematta :) Kännykässä ei voi laittaa estolistalle mutta sähköpostissa ainakin voi, onko siitä huolehdittu?

Päädyitpä mihin tahansa ratkaisuun (miehesi ei kyllä sinänsä sinua ansaitse) niin tämä asia on teidän kahdenkeskinen. Toki kannattaa jutella asioista vaikka sen anopin ja muiden läheisten kanssa, se helpottaa.

Sinun ei pidä kuunnella muiden mielipiteitä mutta kysy rehellisesti itseltäsi seuraavia asioita;

- Voitko enää koskaan luottaa?
- Tunnetko olevasi arvostettu?
- Uskotko miehesi aidosti rakastavan sinua?
- Voitko arvostaa enää miestäsi?
- Voitko tavoittaa onnen tunteen enää tässä suhteessa?
- Katkeroidutko?

Kun vastaat itsellesi näihin kysymyksiin, tiedät kyllä vastauksen kannattaako jatkaa vai ei.

Samaa mietin. Ja kuka pystyy odottamaan lähes vuorokauden viestien lukemisen jälkeen ennenkuin mitään mieheltä kysyy?

Minä. En halunnut tehdä mitään hätiköityä (mitä enemmistö palstan mammoista tekisi) vaan halusin miettiä kysymykseni etukäteen ja valmistautua vastauksiin.

Pelissä oli kuitenkin vähän enemmän kuin Pleikkaripelit ja eteisen lamppu.

En mä ainakaan tollasen kanssa jatkaisi jos asennekin on toi et ei selitä, välitä ja lähtee vaan johonkin kaverille. Ei ees pyytänyt anteeksi.

Ei tämän kokoluokan asioita ruveta selittelemään samantien.

Kuten tuossa joku jo totesikin, on asian paljastuminen ollut miehelle suuri järkytys jolloin on luonnollista vetäytyä omiin oloihinsa (edes hetkeksi) ja miettiä mitä ja miten tulee asioita kertomaan.

Tapahtunutta tullaan selvittelemään pitkän aikaa jolloin pikainen selittely ja anteeksi pyytely näyttää lähinnä typerältä ja "teinimäiseltä".

EDIT: Tulipas monta viestiä putkeen...

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29873990:
Ei tämän kokoluokan asioita ruveta selittelemään samantien.

Kuten tuossa joku jo totesikin, on asian paljastuminen ollut miehelle suuri järkytys jolloin on luonnollista vetäytyä omiin oloihinsa (edes hetkeksi) ja miettiä mitä ja miten tulee asioita kertomaan.

Tapahtunutta tullaan selvittelemään pitkän aikaa jolloin pikainen selittely ja anteeksi pyytely näyttää lähinnä typerältä ja "teinimäiseltä".

EDIT: Tulipas monta viestiä putkeen...

Kiitos hyvistä ja rakentavista mielipiteistä. Minustakaan tämän kokoluolan asioita ei voi suoralta käden päättää, tässä meidänkin tapauksessa kun pelissä on jotain aivan muuta kuin materia. Olen ajatellut että olen valmis yrittämään, jotta saataisiin asia käsiteltyä, luottamus kohdilleen ja rakkaus taas kukoistamaan. Tietysti jos ei onnistu tai jos myöhemmin osoittautuu ettei mies ollutkaan luottamuksen arvoinen, niin onhan se kamalaa, mutta enemmän mua varmaan kaduttaisi mikäli jättäisin kaiken tähän.

Mä en haluais olla niin pessimiesti, mutta mies voi todellakin muualta viestiä naiselle, vaikka julkisesti esittää, ettei kiinnosta. Toivon että saatte välit kuntoon. Itsellä siitä ei ole kovin hyviä kokemuskia, toivo paremmasta vain venyttio väistämätöntä ja hidasti toipumista. Mutta miehesi on tosissaan, niin hyvä.

[QUOTE="jaahas";29874125]Mä en haluais olla niin pessimiesti, mutta mies voi todellakin muualta viestiä naiselle, vaikka julkisesti esittää, ettei kiinnosta. Toivon että saatte välit kuntoon. Itsellä siitä ei ole kovin hyviä kokemuskia, toivo paremmasta vain venyttio väistämätöntä ja hidasti toipumista. Mutta miehesi on tosissaan, niin hyvä.[/QUOTE]

Tuskin toinen nainen siinä tapauksessa enää viestittelisi, varsinkaan vaimolle.

Nainen on nyt viimeisen tunnin aikana lähettänyt useamman tekstiviestin miehen puhelimeen, ja niissä viesteissä on kysellyt "Miksi et vastaa?", "Miksi susta ei kuulu mitään?!" ja "Miten sä voit olla noin itsekäs??" Minun puhelimeeni viestitteli kaksi kertaa, toinen viesti kuului "Haluaisin keskustella miehesi kanssa vielä kerran. Voisitko välittää hänelle viestin, jotta saisimme asiamme selvitettyä." Toinen viesti kuului: "En halua rikkoa väliltänne mitään, mutta miehesi on tehnyt sikamaisen tempun myös minulle. Toivoisin saavani puhua hänen kanssaan mahdollisimman pian, ja ehkäpä meidänkin olisi syytä tavata?" Miehelle kerroin tietysti viesteistä, mies totesi että on kaiketi tehnyt sikamaisesti jättäessään hänet yhtäkkiä huomiotta mutta että samalla linjalla aikoo jatkaa koska ei ole enää mitään asiaa/sanottavaa tuolle naiselle, eikä myöskään mitään selvitettävää. Tuohon tapaamisehdotukseen mies sanoi, että minun kannattaa jättää se huomiotta, ja niin olen tähän mennessä jättänytkin. En aio tätä naista tavata, ihmetyttää vain hänen ehdotuksensa - ei kai mun velvollisuuteni ole tavata jotain miehen hoitoa?

Kyllähän se on niin että mies tässä on pahin lunttu ollut, mutta ei se mitenkään poista tosiasiaa että toinen on tiennyt, että miehellä on perhe - vaimo ja lapset - ja silti lähtenyt touhuun mukaan, päätynyt vielä miehen kanssa sänkyynkin. Jos se kertoo jotain miehestä, niin kertoo se jotain myös toisen naisen luonteesta. Toki hänen olemuksensa ei mua kiinnosta sen kummemmin, kunhan nyt kirjoittelen sen pohjalta mitä mulle on täällä vastailtu.

[QUOTE="akka";29869376]Kun kerran rakkain ihminen maailmassa vetää maton jalkojen alta ja koko perusluottamus (ei pelkästään suhteeseen vaan perusluottamus yleensä) kokee valtavan iskun - ei se koskaan palaa ennalleen. Sen kanssa vain on opittava elämään, tavalla tai toisella.

Näin, se ei koskaan palaa ennalleen ja se on ihan hirvittävän raskasta.Se vammauttaa koko loppuelämäksi.[/QUOTE]

Juuri noin, valitettavasti:(

Nainen on nyt viimeisen tunnin aikana lähettänyt useamman tekstiviestin miehen puhelimeen, ja niissä viesteissä on kysellyt "Miksi et vastaa?", "Miksi susta ei kuulu mitään?!" ja "Miten sä voit olla noin itsekäs??" Minun puhelimeeni viestitteli kaksi kertaa, toinen viesti kuului "Haluaisin keskustella miehesi kanssa vielä kerran. Voisitko välittää hänelle viestin, jotta saisimme asiamme selvitettyä." Toinen viesti kuului: "En halua rikkoa väliltänne mitään, mutta miehesi on tehnyt sikamaisen tempun myös minulle. Toivoisin saavani puhua hänen kanssaan mahdollisimman pian, ja ehkäpä meidänkin olisi syytä tavata?" Miehelle kerroin tietysti viesteistä, mies totesi että on kaiketi tehnyt sikamaisesti jättäessään hänet yhtäkkiä huomiotta mutta että samalla linjalla aikoo jatkaa koska ei ole enää mitään asiaa/sanottavaa tuolle naiselle, eikä myöskään mitään selvitettävää. Tuohon tapaamisehdotukseen mies sanoi, että minun kannattaa jättää se huomiotta, ja niin olen tähän mennessä jättänytkin. En aio tätä naista tavata, ihmetyttää vain hänen ehdotuksensa - ei kai mun velvollisuuteni ole tavata jotain miehen hoitoa?

Kyllähän se on niin että mies tässä on pahin lunttu ollut, mutta ei se mitenkään poista tosiasiaa että toinen on tiennyt, että miehellä on perhe - vaimo ja lapset - ja silti lähtenyt touhuun mukaan, päätynyt vielä miehen kanssa sänkyynkin. Jos se kertoo jotain miehestä, niin kertoo se jotain myös toisen naisen luonteesta. Toki hänen olemuksensa ei mua kiinnosta sen kummemmin, kunhan nyt kirjoittelen sen pohjalta mitä mulle on täällä vastailtu.

Voi v...u mikä muija, on pokkaa vielä ap:lle vinkua miehen tapaamista. Ei voi enää härskimpää ihmistä juuri olla, kehtaakin! Tietty mieshän se virheen teki, mutta kuka hullu enää haluaisi sotkea asioita enempää jos tietää vaimosta ja perheestä!!! Pistä ap sille viesti, että LOPETA HÄIRINTÄ ettei tarvi virkavaltaa mukaan sotkea!

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Johan kuulostaa älyttömältä!

Mä lainaisin vielä kerran ukon puhelinta muka katsoakseni viestejä ja klikkaisin samalla söpöliinin estettyjen numeroiden sekaan. -Tuskinpa mies huomaisi moista tarkastaa...

Sit omasta luurista viesti söpöliinille, että selvisi että miehellä on samaan aikaan ollut useita naisia ja että se päätti muuttaa Ouluun (tai minne tahansa kauas) jonkun naisensa luo ja etten enää halua kuulla siis söpöliinistäkään ja samoin numeron esto päälle.

Ja heihei, sielläpähän ihmettelisi söpöytensä kera.

Sit omasta luurista viesti söpöliinille, että selvisi että miehellä on samaan aikaan ollut useita naisia ja että se päätti muuttaa Ouluun (tai minne tahansa kauas) jonkun naisensa luo ja etten enää halua kuulla siis söpöliinistäkään ja samoin numeron esto päälle.

Ei muuten ole kovin kaukaa haettu tällainen kuvio. Kaverini seurusteli muutama vuosi sitten hurmaavan miehen kanssa. Miehellä oli paljon menoja ja työmatkoja ja vältteli yhteisesesta tulevaisuudesta puhumista. Asia selvisi, kun toinen nainen otti kaveriini yhteyttä. Miehellä oli ollut avovaimo kaupungissa x, toisen naisen kanssa tyyppi oli seurustellut ja puhunut yhteisestä tulevaisuudesta ja lapsesta kaupungissa y, kaverini oli satunnaisempi tapailukohde kaupungissa z. Lopputulos oli se, että avovaimo otti eron (onneksi ei ollut lapsia), tyttöystävä nro 2 olisi halunnut jatkaa miehen kanssa ja perustaa perheen tämän kanssa, kaverini otti myös hatkat. Monesti totuus on tarua ihmeellisempää.

minusta nyt alkaa kuulostaa, että tästä toisesta naisesta tehdään syypää ja miehen teot on jo anteeksi annettu ja kaikki uskoo, että hän ei enää ikinä tekisi mitään vastaavaa?

Valtaosa pettäjistä kuitenkin pettää uudelleen. Ehkä ei heti, mutta myöhemmin. Se on surullinen fakta.

Miksi et ap halua kuulla, mitä sanottavaa toisella naisella on? Ehkä hän lopettaisi vainoamisen, jos antaisit hänelle tilaisuuden sanoa. Josko hän onkin vaikkapa raskaana tai vastaavaa, luuletko että miehesi ikinä myöntäisi, vaikka kondomia ei olisi käytetty? Ei myöntäisi. Sen voin vannoa ja luvata, pettäjä kuin pettäjä kieltää tuossa tilanteessa tuollaiset seikat.

minusta nyt alkaa kuulostaa, että tästä toisesta naisesta tehdään syypää ja miehen teot on jo anteeksi annettu ja kaikki uskoo, että hän ei enää ikinä tekisi mitään vastaavaa?

Valtaosa pettäjistä kuitenkin pettää uudelleen. Ehkä ei heti, mutta myöhemmin. Se on surullinen fakta.

Miksi et ap halua kuulla, mitä sanottavaa toisella naisella on? Ehkä hän lopettaisi vainoamisen, jos antaisit hänelle tilaisuuden sanoa. Josko hän onkin vaikkapa raskaana tai vastaavaa, luuletko että miehesi ikinä myöntäisi, vaikka kondomia ei olisi käytetty? Ei myöntäisi. Sen voin vannoa ja luvata, pettäjä kuin pettäjä kieltää tuossa tilanteessa tuollaiset seikat.

Jos kakkonen olisi raskaana, niin eiköhän olisi sen jo ilmoittanut miehelle.

Yhteistyössä