Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Millä sen todistat?
Sillä että tämä on saissea, johan sen haistaa kilometrien päähän.
Sulla on hyvä hajuaisti. :D
Nii ja mitä väliä vaikka oiski provo ja me uskottais tähän. Lunatic vois olla vastaamatta tähän ketjuun jos tietää niin varmasti et on provo ja antaa meidän yksinkertaisten ihmisten uskoa =)
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Niin tai sitten ei. Kaikki eivät ole tuollaisia. Siis helposti katkeroituvia. Ja ainahan voi yrittää itsestään löytää uuden, semmoisen vähemmän kaunaisen puolen.
Kyse kun olisi kuitenkin vain seksistä.

T. 12 vuotta parisuhteessa, eikä tuollainen olisi mikään syy erota.

Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Ihan eri asia tietysti, jos tällainen käytös on toistuvaa ja pitkäaikaista ja tilanne ei selviä parisuhdeterapiassakaan.
Niinpä, jokainen tekee omat päätöksensä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän, etten koskaan pääsisi yli tuollaisesta. Parisuhde olisi helvettiä, eikä se ole mielestäni lapsellekkaan hyväksi kasvaa sellaisessa ympäristössä.
Juu tuommoiset asiat jää mieleen ja kalvaa lopun elämän ja aina kun tulee riitaa niin varmasti muistuttasin asiasta.
Ja omasta mielestäni ei todellakaan kannata lasten takia yhdessä olla =O Pahempihan se vaan lapsille/lapselle on jos vanhempien kesken jotain pientäkin kismaa... KOkemusta itsellä kun katellut olmaien vanhempien touhuja.
Kaikkea ei tarvitse sietää vaikka parisuhteen eteen töitä tekisikin.

T. Parisuhteessa onnellisesti 15v ollut, ja voin sanoa että jos mies noin tekisi niin olisi sen jälkeen ex
 
annukka83
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No minä en kyllä jättäisi miestäni, jos tällainen paljastuisi. Lähtisin selvittämään syitä ja yrittämään kovasti suhteemme saamista takaisin raiteilleen. Ihmeen pienestä sitä ollaan laukkuja pakkaamassa vaikka on kyse lapselle maailman tärkeimmästä asiasta.
Ihan eri asia tietysti, jos tällainen käytös on toistuvaa ja pitkäaikaista ja tilanne ei selviä parisuhdeterapiassakaan.
Niinpä, jokainen tekee omat päätöksensä. Itse tunnen itseni parhaiten ja tiedän, etten koskaan pääsisi yli tuollaisesta. Parisuhde olisi helvettiä, eikä se ole mielestäni lapsellekkaan hyväksi kasvaa sellaisessa ympäristössä.
Juu tuommoiset asiat jää mieleen ja kalvaa lopun elämän ja aina kun tulee riitaa niin varmasti muistuttasin asiasta.
Ja omasta mielestäni ei todellakaan kannata lasten takia yhdessä olla =O Pahempihan se vaan lapsille/lapselle on jos vanhempien kesken jotain pientäkin kismaa... KOkemusta itsellä kun katellut olmaien vanhempien touhuja.
lasten takia just kannattaa koittaakin anteeksiantoa. Ja se voi viedä helposti aikaa, mut onnistuessaan todellakin kannattaa.

Karseempaa se muksuille on, jos ei edes yritetä. Varsinkin kun nää pettämisjutut alkaa oleen niin arkipäivää, ihmisten kunnioitus toista ja toisenomaa kohtaan on mennyttä ja on vaan se oma napa. Tuntuu et sellaista äijää ei oo, joka ei ois valmis panopuuhiin, niin se vaan on. Vaikka kuinka kuvitellaan sinisilmäisesti muuta.

Mun mielestä taas ihan älytöntä vaan lasten taloa olla yhdessä ja yrittää =O Mun mielestä se tekee enemmän hallaa lapselle! Itse kun katellut vierestä ku isäni harrastanut toista naista 20vuotta ei se kovin kivaa ole ja voi niitä riitoja aina ku oli vanhemmat vähän alkoholia ottanu tai muuten vaan jostain suuttuneet!

 
Mä vaan en ymmärrä näitä naisia jotka olis valmiita yrittämään pettäjän kanssa :eek:
On se lapsillekin parempi et vanhemmat eroaa tossa tilanteessa. Koska ei kukaan voi tuommoisen jälkeen enää luottaa siihen pettäjään.
 
sunflower20
Alkuperäinen kirjoittaja 4:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Haloooo pahvit. P R O V O.
Lunatic tainnut tän ketjun provoilla...... hih..
Vaikka tää olisikin provo niin itse olen kokenut asian, että mies lähetti mulle viestin että pian perillä ym ym ja se teki reissuhommia eli oli viikot pois joten sen menemiset ja tulemiset töiden jälkeen ei hetkauttanut mun arkea joten viesti tuli väärää osoitteeseen. Sain selitykseksi että piti mennä "jarille" kun olivat yhdessä menossa jonnekin sitten ja " jari" oli päässyt töistä aikaisemmin. Seliseli ja sinisilmäinen kun olin niin uskoin ja edelleen yhdessä. Vaikka tietty tämän ketjun perusteella epäilyt herää. mutta yritän tukahduttaa ne ja ajatella että se on mennyttä...
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mä vaan en ymmärrä näitä naisia jotka olis valmiita yrittämään pettäjän kanssa :eek:
On se lapsillekin parempi et vanhemmat eroaa tossa tilanteessa. Koska ei kukaan voi tuommoisen jälkeen enää luottaa siihen pettäjään.
Ihan samaa mieltä; en voi ymmärtää naisia, jotka ottavat pettäjän takaisin!
 
mami
Vai ei Neelestä oo kuulunut mitään vieläkään... uskomaton määrä viestejä kyllä tullut tähän ketjuun :O itekin alotin eilen lukeen tätä ketjua, ja kai saadaan tää ainakin pinnalla pysyyn, että Neelekin huomaa joskus vastata tähän, jos on olemassa....
 
mustasukkainen nainen
minulle on sama se onko kyseessä provo vaiko ei, en tosin usko että on, kuitenkin sen verran tunteet tuntus olevan pelissä ap:llä. ja peesaan myös et ne jotka huutelevat provoa joka välissä, kehittäkää oma ketju johonkin muualle kiitos, ketä huutelunne kiinnostaa? ei ainakaan minua. haluaisin kuitenkin päivityksen tilanteeseen sitten kun ap:lle sopii, kiitos! ja halaus, kihisisin kiukusta enkä voisi hillitä itseäni jos kyse olisi omasta parisuhteestani...
 

Yhteistyössä