Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
suski
Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:
Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:
Alkuperäinen kirjoittaja suski:
On ihan täyttä höpöhöpöä, että lapsille on parempi, että vanhemmat ovat onnellisia ja eroavat kuin että jatkavat huonoa liittoa. Ja huonolla liitolla tarkoitan huonoa liittoa, en katastrofaalista http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/ajankohtaista/parisuhdetutkimusta_tiiviisti/?x218948=219412 .
Olen tästä asiasta omakohtaisen kokemuksen kautta täydellisesti samaa mieltä. Olen kiitollinen äidilleni siitä, että hän jaksoi pitää kulissiavioliittonsa yllä siihen asti kunnes lapset olivat lentäneet pesästä. Toinen vaihtoehto olisi ollut viettää teinivuodet välillä toisessa ja välillä toisessa paikassa.
Olen aivan totaalisen järkyttynyt siitä, että äitisi tuhlasi omaa ainutkertaista elämäänsä kulissiavioliiton ylläpitämiseen.
Toivottavasti hän ei katkeroidu ikinä...
Nykyään korostetaan liikaa intohimoisen rakkauden arvoa. Elämään kuuluu niin paljon muutakin seksi, esim. perhe, ystävät, työ, harrastukset jne. Romantiikkaa löytää kirjoista ja telkkarista <3 .
 
öö
no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.

oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
 
.,j
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.

oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
Bullshit! Oot vaan helppo.
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.

oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
ja mitä se kertoo sinusta.....
 
palstalle eksynyt
vaik neela on palstalle kirjautunu ni ehkä on lukenu kaikkien kommentteja ja väsynyt lukemiseen eikä enää jaksa vastata, tai pitää breikkiä lukemiksesta koska onhan hänellä pieni vauva joka tarvii huomiota. Jossain välissä ehkä ajattelee ehtivänsä lukemaan koko ketjun, mut tähän menee yllättävän kauan aikaa kun kokonaan lukee...

Neelalle iso halaus ja voimia! Toivottavasti miehesi tajuaa että rehellisyys on ainoa mahdollisuus, tosin ei satavarma sekään. Isoja päätöksiä on edessä, voimia! Oli päätös mikä hyvänsä, on vaikeita aikoja tiedossa, mutta selviät kyllä, vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mee nyt ihmeessä lukemaan ne mailit! Sulla on oikeus saada tietää! Ihan törkeetä tuo miehen toiminta, tuommosen jälkeen sulla on oikeus kyllä tehdä mitä vaan että saat tietää totuuden!
ai ai ... Yllytätkö rikokseen ?
 
Onnekas.
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.

oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
Mä kyllä voin sanoa, että tiedän että mieheni on uskollinen minulle. Luotan häneen täysin tuossa asiassa eikä minulla ole ollut koskaan mitään syytä epäillä häntä. Toisille vaan sattuu ne kusipää miehet, mä olen ollut onnekas.
 
Musta harmaana
Neele rekisteröityi palstalle just silloin kuin aloitti tätän ketjun tai siis ei edes silloin vain vähän myöhemmin. Se vie hieman uskottavuutta. No tää on kuin kauniit ja rohkeat. Ite en kehtaa mustana tänne kommentoida :D.
 
onnekas myös
Alkuperäinen kirjoittaja Onnekas.:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.

oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
Mä kyllä voin sanoa, että tiedän että mieheni on uskollinen minulle. Luotan häneen täysin tuossa asiassa eikä minulla ole ollut koskaan mitään syytä epäillä häntä. Toisille vaan sattuu ne kusipää miehet, mä olen ollut onnekas.
Mä tiedän myös saman omastani,ei koskaan pettäis tai tekis mitään mikä vaarantais sen perheen koossa pitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onnekas myös:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnekas.:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.

oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
Mä kyllä voin sanoa, että tiedän että mieheni on uskollinen minulle. Luotan häneen täysin tuossa asiassa eikä minulla ole ollut koskaan mitään syytä epäillä häntä. Toisille vaan sattuu ne kusipää miehet, mä olen ollut onnekas.
Mä tiedän myös saman omastani,ei koskaan pettäis tai tekis mitään mikä vaarantais sen perheen koossa pitoon.
Lucky you :) Kyllä niitä kunnollisiakin miehiä muutama löytyy vielä.

 
-
Mä veikkaan, että Neele on antanut äijälleen uuden mahdollisuuden eikä kehtaa tulla kertomaan sitä tänne... koska täällähän haukuttais heti idiootiksi... minä muiden mukana :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja palstalle eksynyt:
vaik neela on palstalle kirjautunu ni ehkä on lukenu kaikkien kommentteja ja väsynyt lukemiseen eikä enää jaksa vastata, tai pitää breikkiä lukemiksesta koska onhan hänellä pieni vauva joka tarvii huomiota. Jossain välissä ehkä ajattelee ehtivänsä lukemaan koko ketjun, mut tähän menee yllättävän kauan aikaa kun kokonaan lukee...

Neelalle iso halaus ja voimia! Toivottavasti miehesi tajuaa että rehellisyys on ainoa mahdollisuus, tosin ei satavarma sekään. Isoja päätöksiä on edessä, voimia! Oli päätös mikä hyvänsä, on vaikeita aikoja tiedossa, mutta selviät kyllä, vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä.
Kyllä 9 kuukautinen on jo iso vauva, kuten "Neelen" mieskin.

 
palstalle eksynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Alkuperäinen kirjoittaja palstalle eksynyt:
vaik neela on palstalle kirjautunu ni ehkä on lukenu kaikkien kommentteja ja väsynyt lukemiseen eikä enää jaksa vastata, tai pitää breikkiä lukemiksesta koska onhan hänellä pieni vauva joka tarvii huomiota. Jossain välissä ehkä ajattelee ehtivänsä lukemaan koko ketjun, mut tähän menee yllättävän kauan aikaa kun kokonaan lukee...

Neelalle iso halaus ja voimia! Toivottavasti miehesi tajuaa että rehellisyys on ainoa mahdollisuus, tosin ei satavarma sekään. Isoja päätöksiä on edessä, voimia! Oli päätös mikä hyvänsä, on vaikeita aikoja tiedossa, mutta selviät kyllä, vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä.
Kyllä 9 kuukautinen on jo iso vauva, kuten "Neelen" mieskin.
no viilataan nyt pilkkua.. pieni lapsi kuitenkin. Ja vaikka ensin tuli tänne purkamaan tuntojaan, niin se ei ehkä tosiaan nyt tilanteen edetessä ole ekana mielessä.. toivotaan et ap jaksaa jossain vaiheessa tulla kertomaan kuulumisia...

 
pez
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.
Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pez:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.
Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.
Lue ketju vähän tarkemmin :headwall:
 
pez
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen kirjoittaja pez:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.
Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.
Lue ketju vähän tarkemmin :headwall:
En tod. jaksa kahlata näitä läpi. Siis onko musta Neele kommentoinut tätä jossain välissä?
 

Yhteistyössä