jepjep
Neele on tänäänkin kirjautunut palstalle, eikä siitä huolimatta päivitä tätä. JOTEN ANNETAANPA TÄN KETJUN PAINUA UNHOLAAN.
Nykyään korostetaan liikaa intohimoisen rakkauden arvoa. Elämään kuuluu niin paljon muutakin seksi, esim. perhe, ystävät, työ, harrastukset jne. Romantiikkaa löytää kirjoista ja telkkarista <3 .Alkuperäinen kirjoittaja se ainoa oikea:Olen aivan totaalisen järkyttynyt siitä, että äitisi tuhlasi omaa ainutkertaista elämäänsä kulissiavioliiton ylläpitämiseen.Alkuperäinen kirjoittaja todellakin:Olen tästä asiasta omakohtaisen kokemuksen kautta täydellisesti samaa mieltä. Olen kiitollinen äidilleni siitä, että hän jaksoi pitää kulissiavioliittonsa yllä siihen asti kunnes lapset olivat lentäneet pesästä. Toinen vaihtoehto olisi ollut viettää teinivuodet välillä toisessa ja välillä toisessa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja suski:On ihan täyttä höpöhöpöä, että lapsille on parempi, että vanhemmat ovat onnellisia ja eroavat kuin että jatkavat huonoa liittoa. Ja huonolla liitolla tarkoitan huonoa liittoa, en katastrofaalista http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/ajankohtaista/parisuhdetutkimusta_tiiviisti/?x218948=219412 .
Toivottavasti hän ei katkeroidu ikinä...
Bullshit! Oot vaan helppo.Alkuperäinen kirjoittaja öö:no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.
oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
ja mitä se kertoo sinusta.....Alkuperäinen kirjoittaja öö:no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
turha tulla raakkumaan että MINUN MIES EI AINAKAAN. ette te miehenne vieressä kulje 24/7.
oon vaan niin kyllästynyt kun ollu jo kymmenittäin suhteita varattujen miesten kanssa.
ai ai ... Yllytätkö rikokseen ?Alkuperäinen kirjoittaja e:Mee nyt ihmeessä lukemaan ne mailit! Sulla on oikeus saada tietää! Ihan törkeetä tuo miehen toiminta, tuommosen jälkeen sulla on oikeus kyllä tehdä mitä vaan että saat tietää totuuden!
Mä kyllä voin sanoa, että tiedän että mieheni on uskollinen minulle. Luotan häneen täysin tuossa asiassa eikä minulla ole ollut koskaan mitään syytä epäillä häntä. Toisille vaan sattuu ne kusipää miehet, mä olen ollut onnekas.Alkuperäinen kirjoittaja öö:no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
Mä tiedän myös saman omastani,ei koskaan pettäis tai tekis mitään mikä vaarantais sen perheen koossa pitoon.Alkuperäinen kirjoittaja Onnekas.:Mä kyllä voin sanoa, että tiedän että mieheni on uskollinen minulle. Luotan häneen täysin tuossa asiassa eikä minulla ole ollut koskaan mitään syytä epäillä häntä. Toisille vaan sattuu ne kusipää miehet, mä olen ollut onnekas.Alkuperäinen kirjoittaja öö:no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
Lucky you Kyllä niitä kunnollisiakin miehiä muutama löytyy vielä.Alkuperäinen kirjoittaja onnekas myös:Mä tiedän myös saman omastani,ei koskaan pettäis tai tekis mitään mikä vaarantais sen perheen koossa pitoon.Alkuperäinen kirjoittaja Onnekas.:Mä kyllä voin sanoa, että tiedän että mieheni on uskollinen minulle. Luotan häneen täysin tuossa asiassa eikä minulla ole ollut koskaan mitään syytä epäillä häntä. Toisille vaan sattuu ne kusipää miehet, mä olen ollut onnekas.Alkuperäinen kirjoittaja öö:no, totuushan on että suurinpiirtein 80 prosenttia miehistä pettää.
Kyllä 9 kuukautinen on jo iso vauva, kuten "Neelen" mieskin.Alkuperäinen kirjoittaja palstalle eksynyt:vaik neela on palstalle kirjautunu ni ehkä on lukenu kaikkien kommentteja ja väsynyt lukemiseen eikä enää jaksa vastata, tai pitää breikkiä lukemiksesta koska onhan hänellä pieni vauva joka tarvii huomiota. Jossain välissä ehkä ajattelee ehtivänsä lukemaan koko ketjun, mut tähän menee yllättävän kauan aikaa kun kokonaan lukee...
Neelalle iso halaus ja voimia! Toivottavasti miehesi tajuaa että rehellisyys on ainoa mahdollisuus, tosin ei satavarma sekään. Isoja päätöksiä on edessä, voimia! Oli päätös mikä hyvänsä, on vaikeita aikoja tiedossa, mutta selviät kyllä, vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä.
no viilataan nyt pilkkua.. pieni lapsi kuitenkin. Ja vaikka ensin tuli tänne purkamaan tuntojaan, niin se ei ehkä tosiaan nyt tilanteen edetessä ole ekana mielessä.. toivotaan et ap jaksaa jossain vaiheessa tulla kertomaan kuulumisia...Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Kyllä 9 kuukautinen on jo iso vauva, kuten "Neelen" mieskin.Alkuperäinen kirjoittaja palstalle eksynyt:vaik neela on palstalle kirjautunu ni ehkä on lukenu kaikkien kommentteja ja väsynyt lukemiseen eikä enää jaksa vastata, tai pitää breikkiä lukemiksesta koska onhan hänellä pieni vauva joka tarvii huomiota. Jossain välissä ehkä ajattelee ehtivänsä lukemaan koko ketjun, mut tähän menee yllättävän kauan aikaa kun kokonaan lukee...
Neelalle iso halaus ja voimia! Toivottavasti miehesi tajuaa että rehellisyys on ainoa mahdollisuus, tosin ei satavarma sekään. Isoja päätöksiä on edessä, voimia! Oli päätös mikä hyvänsä, on vaikeita aikoja tiedossa, mutta selviät kyllä, vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä.
Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.
Lue ketju vähän tarkemmin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pez:Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.
En tod. jaksa kahlata näitä läpi. Siis onko musta Neele kommentoinut tätä jossain välissä?Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Lue ketju vähän tarkemmin :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pez:Mikä "Alkuperäinen musta Neele"?? ap:han EI ole musta.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen musta Neele kirjoitetaan isolla etukirjaimella,tämä jälkimmäinen joka transusta kirjoitaa mustana,kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Joten jälkimmäinen tuskin on ap vaan joku idiootti.